Ze kunnen alleen niet prikken in spaanse ziekenhuizen. Damn, wat een bloeduitstorting.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staan
kom niet verder dan infuus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk was het een glossy. Zo'n gestencild dingetje had "come to pa" geheten.
Vuige slet!quote:
zuigen vuile hoerquote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet prikken in spaanse ziekenhuizen. Damn, wat een bloeduitstorting.En waarom dat tapeje erboven zit is mij ook een groot raadsel. Maar lekker, drie soorten medicijnen
![]()
Hier kan Mathara dan weer een puntje aan zuigen.![]()
And right back at ya Gertjuh!
Nog niet gezien?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
Die foto's! Goeie inspiratie!
*gaat nu Der Untergang kijken*
Een puntje nog welquote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zuigen vuile hoer![]()
![]()
![]()
![]()
jij niet, hoor buuf
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet prikken in spaanse ziekenhuizen. Damn, wat een bloeduitstorting.En waarom dat tapeje erboven zit is mij ook een groot raadsel. Maar lekker, drie soorten medicijnen
![]()
Hier kan Mathara dan weer een puntje aan zuigen.![]()
And right back at ya Gertjuh!
Zeer goeie filmquote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
Als je foto's zijn gemaakt met dat ding in kan je het zeker zien!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat ik in het begin niet zo tevreden was over dat geprik en die rotzooi er een aantal keer uit heb getrokkenEn volgens dokter hier zijn ze in Spanje nogal scheutig met medicatie
Zal trouwens vanaaf eens zoeken op de x-rays of daar de drain op te zien is
veel plezier, ouwe rukkahquote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
quote:
Ja, alleen geen happy end.quote:
Je lijkt op de achterkant van een tv. Lekker geprikt ook, mijn god.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staan
kom niet verder dan infuus
[ afbeelding ]
Er is er ook een over Fortis, die vind ik dan weer leukquote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Deze spoof blijf ik hilarisch vinden:
In het begin was het nog leuk, na de 2e spoof niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Deze spoof blijf ik hilarisch vinden:
Die ken ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is er ook een over Fortis, die vind ik dan weer leuk.
ja, jeetje... ik wist al dat ze 'n faker was (samen met ene buuvquote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een puntje nog wel![]()
Gelukkig stond er Mathara.Je weet dat die foto nep was toch hè? (van Mathara, niet mijnese)
Dat wás voor een hoop users ook een grapje, maar achteraf bleek dat een aantal het serieus meelevend bedoelde ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef willem-jozef het volgende:
ik dacht ook dat er een grapje gemaakt werd met die kaartenactie en al die vragen naar haar ziekte-status..wel grappig: dat was eigenlijk naief van me![]()
Van Mathara was/is alles echtquote:Op maandag 16 februari 2009 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die tieten waren toch niet nep?
Ik twijfel nog steeds.quote:
Nee, maar die zijn niet van Matharaquote:
haha..en toch ondanks allesquote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás voor een hoop users ook een grapje, maar achteraf bleek dat een aantal het serieus meelevend bedoelde ja.
Iemand met hetzelfde (of soortgelijk) behang als wij ook hadden in 1980quote:
Thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Sporti het volgende:
Manu vanavond een speciaal over Real Madrid in Holland Sport 20.25 Ned. 3![]()
En om middernacht de ronde van Californië.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wist niet eens dat dat vandaag al weer begon
Denk dat ik rond die tijd slaapquote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En om middernacht de ronde van Californië.
Heeee leuk oh en babytjes zijn toch makkelijk. Die slapen alleen maar ..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Moe!![]()
Maar wel lekker gewerkt, alleen heel irritant, ik voelde me af en toe invalkracht, moest alles vragen, kon niets vinden, en was ook wel even wennen weer die babytjes erbij. Maar het was leuk!![]()
Goedenavond Fok!
www.thuisbezord.nlquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef dieenebart het volgende:
Ik moet eten maar ik heb geen zin om te koken. Laat staan om eerst af te wassen.
Kheb de halve dag zitten schrijven, dus er moet wél voedsel in. Wat nu?
Ja dat kan ook. Heb net besloten om toch maar en uurtje de keuken in te trekken. kan geen kwaad tegen de muizen, zeg maarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
www.thuisbezord.nl
En eet je uit de bakjes ..
Oh ja Andries nog kijken
Er heerst buikgriepquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee leuk oh en babytjes zijn toch makkelijk. Die slapen alleen maar ..hehehehehe
Herkenbaar! Als in dat ik me een beetje kan voorstellen hoe jouw keuken er uit ziet!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Heb net besloten om toch maar en uurtje de keuken in te trekken. kan geen kwaad tegen de muizen, zeg maar![]()
![]()
heb ook nieuwe columns gemaakt, die gaan niet over oud-deelnemers, maar toch...
Geen idee, bij mij is alleen MSN doot.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
Thuis!
Weet iemand of er iets met Firefox is? Krijg 't niet geopend en IE suckt big dick. In hell.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is alleen MSN doot.
Oh, lekker geborreld trouwens? en iedereen nog een baan?
Vic heeft het net ff getest, niks mis hier met FF. Ik gebruik IE.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand of er iets met Firefox is? Krijg 't niet geopend en IE suckt big dick. In hell.
Ik heb even wat rondgekeken en het is blijkbaar de nieuwe versie die niet goed werkt. Ofzoiets. Ik durf niks te (de-)installeren, want dan verneuk ik mijn laptop op zeker. Zelfkennis is de beste kennisquote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee, bij mij is alleen MSN doot.
Presentaties, in groepjes erover discussieren en vragen samenstellen, vragen- en antwoordenvuur, pizzapauze, vragen- en antwoordenvuur, glaasje rosébierquote:Oh, lekker geborreld trouwens? en iedereen nog een baan?
M.a.w. je heb teveel gehad op de borrel..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
Thuis!
Oj ja, dat zal het zijn! De firefoxkabel ligt er gewoon uit. Die van IE zit er zeker nog wel stevig in.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
M.a.w. je heb teveel gehad op de borrel..Reboot, kabels aandrukken en je nest in
![]()
Of steek een peuk op en relax
Nu mag ik het nog zeggen
Mooi! Zolang Neo daar is komt hij hier nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb Neo op m'n forum...Met allemaal gezeik over Blurk
http://www.enjoymedia.nl/(...).php/topic,11.0.html
Dat forum kun je wel sluiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Die arme man kan nergens meer terecht met zijn ziekelijke obsessie.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Je kan nog internetten dus das geen probleem..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oj ja, dat zal het zijn! De firefoxkabel ligt er gewoon uit. Die van IE zit er zeker nog wel stevig in.
Één biertje tegen hoeveel wijn bij jou?
Sjesus... Die gast is echt ziek...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
It's me, heb me daar aangemeld. Mag het?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Hey beequeen zit daar ook, of is dat iemand anders?
Da's alleen voor eenden, tochquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Je kan niet eens blurken op dat forum, je moet eerst registreren
Die zit overalquote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Hey beequeen zit daar ook, of is dat iemand anders?
Oh ja, waar dan nog meer? Ik ben de bescheidenheid zelve.quote:
Ik ga aanmeldenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook maar aan geloven
Flabber/RM/vol/nowlive denk ik ookquote:
Daar is ie al geweest.quote:
quote:! *Het pandoraforum is op dit moment uit de lucht. Er wordt hard aan gewerkt om het forum weer online te krijgen.
Gooi hem er maar gelijk weer af, dit gaat je forum niet helpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Tietenquote:
Dat is geen toeval!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen toeval!
Ik kan het mis hebben, maar dat heb ik niet.
Klopt, maar lurk daar voornamelijk. Erg hè?quote:
Alweer?quote:
Die heeft echt teveel vrije tijd, ongelooflijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Hij heeft niks anders, laat het jochie toch.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Alweer?![]()
Kan hij niet eens iets anders bedenken
Nee hoor zo kom ik weer aan infoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar lurk daar voornamelijk. Erg hè?
Ach, het IPadres staat er bij, geeft ons ook weer voer voor gedachten:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft niks anders, laat het jochie toch.![]()
Arme Bart.
Was te laatquote:
Dat je de titel niet vermeld zegt allesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor een leuke film.
Trusten voor straks.![]()
Reageer dan ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je de titel niet vermeld zegt alles![]()
(ik wil het niet weten)
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
(ik wil het niet weten)
Wheheheheheheheequote:
Wat ben je ook een vuns. Enniewees, ik ga eens kijken of er wat te vinden is op de tv. Fijne avond allemaal en voor straks, sleep thight and don't let the bedbugs bite you.quote:
Ghehequote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
(ik wil het niet weten)
Een vuns .. Yoooh weer een nieuwequote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een vuns. Enniewees, ik ga eens kijken of er wat te vinden is op de tv. Fijne avond allemaal en voor straks, sleep thight and don't let the bedbugs bite you.
quote:
Jaha, maar wat vind je leuk? Nu wil ik het weten ook!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk zo in de kast, dan pak ik gewoon iets leuks.
Heb je al een voorgevoel welke het wordt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk zo in de kast, dan pak ik gewoon iets leuks.
Al 2 dagen muisloos, dus errrrg goed! Ik wacht op de lente, dan wordt het denk leuker om lekker rond te rennen en te fietsen. Nu waai ik alleen maar weg of ik kom als panda ergens verregent aan. Kan me al zo verheugen op het Vondelpark met een zonnetjequote:
Of wie het gaat worden?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je al een voorgevoel welke het wordt?
Dan zien we elkaar nog wel zonder te weten.. Ik woon aan de andere kant van het kanaal.. Vlakbij de overtoomquote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Al 2 dagen muisloos, dus errrrg goed! Ik wacht op de lente, dan wordt het denk leuker om lekker rond te rennen en te fietsen. Nu waai ik alleen maar weg of ik kom als panda ergens verregent aan. Kan me al zo verheugen op het Vondelpark met een zonnetje!
Home videoquote:
Ja o.k. ik moet ook nog slapen straks sorryquote:
Ik zeg maar 1 keer sorry.. Oh neequote:
Voor sommige dingen is 1 x sorry niet genoegquote:
Er zitten er nu drie op je forum Bart.quote:
Het loopt storm op het forum van Bartquote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zitten er nu drie op je forum Bart.
Ik krijg dit:
Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg dit:
Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg dit:
Connection Problems
Volgens fruit betreft het een update en geen hackpoging. En wil nu iedereen stoppen met schoenen gooien! We hebben het begrepen, jaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft jullie forum gemold.
Vergeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zeker de smilies aan het upgradenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef dieenebart het volgende:
Volgens fruit betreft het een update en geen hackpoging. En wil nu iedereen stoppen met schoenen gooien! We hebben het begrepen, ja
Je zou dat stuk wandelend nageboorte toch een nekschot geven.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar is het nu al overgenomen door debielen
Wil je de mijne dan even terug gooien?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Volgens fruit betreft het een update en geen hackpoging. En wil nu iedereen stoppen met schoenen gooien! We hebben het begrepen, ja
Ik wil zo'n volgespoten-gezicht-smileyquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is zeker de smilies aan het upgraden.
Mag ik de hak houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je de mijne dan even terug gooien?![]()
Zachtjes
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik wil zo'n volgespoten-gezicht-smiley![]()
Voor jou, als je bent gestopt met roken en alle mannen die jij leuk vindt blijken homo en sero te zijn.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mag ik de hak houden![]()
En wie dacht dat mijn huiskamer een vuilnisvat voor uggs was, die heeft corvee!
Hou eens op met updaten dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zeker nog een houtgestookte server want hij doet het nog niet!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef dieenebart het volgende:
we zijn weer online.
Mark was de nieuwe kloon. en de nieuwste gebande.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeker nog een houtgestookte server want hij doet het nog alweer niet!
Hij was de eerste die met zijn schoen op tafel sloeg en bij de VN nog wel.quote:
Heet ie zoquote:
toch wel van vandaag hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
verdikkeme er zit saus op mijn bril
Misschien gaat het daar wel juist mis!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet zolang er nog wiet en wodka is
Wonderful. Als de server plat leg.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Leuk hè? Danny Roodbolletje spelen.
Dank je voor het foto-onderschrift!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Coos het volgende:
Hij was de eerste die met zijn schoen op tafel sloeg en bij de VN nog wel.
Chroetsjov.
Ik kan me iets herrinneren over een schaap met die raraquote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij was de eerste die met zijn schoen op tafel sloeg en bij de VN nog wel.
Chroetsjov.
Eigenlijk nietquote:
Zucht lijstje opzoekenquote:
Is ie het echtquote:
Welkom.quote:
Nog weinâg te enjoyyenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef enjoybram het volgende:
in the house!
Gottquote:
Oh, is dat de figuur die ze hier groeten.quote:
Who the fuck is Bramquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat het iemand anders was![]()
Hoi Bram, welkom.
Niks welkom. Hij mag pas terugkomen als die zooi werkt.quote:
oxymoron?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef Copycat het volgende:
Is die major moron serieus aan het hacken geslagen?
Met Graz nog niet helemaal uit je systeem hoef je dat hier niet af te reageren hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, is dat de figuur die ze hier groeten.
klinkt net als Heil Hitler
Ja allebij zeiksnorren. Kloptquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, is dat de figuur die ze hier groeten.
klinkt net als Heil Hitler
Mooi op tijd danquote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks welkom. Hij mag pas terugkomen als die zooi werkt.
Vandaar dat ouwe Willem je ook probeerde te kietelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
oxymoron?
Army of Lovers![]()
Zo noemden we ons peloton ook wel. Was Bram het nooit zo mee eens, die dacht altijd dat ik homo was
Jesus echt .. laat me dat nou een vette worst zijnquote:
Ik zit nog midden in het systeem.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
Met Graz nog niet helemaal uit je systeem hoef je dat hier niet af te reageren hoor.
Nee die ken ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef enjoybram het volgende:
thats a kind of magic.. ken je dat liedje... enne queen
Die moest ik even opzoeken.quote:
Oh ja.quote:Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken, desondanks worden gecombineerd tot één begrip.
quote:Army of Lovers![]()
Zo noemden we ons peloton ook wel. Was Bram het nooit zo mee eens, die dacht altijd dat ik homo was
Slaap lekker Marrije!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
Het is weer up and running.
Welterusten.
Wigger.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken.
[..]
Oh ja.
Maar neen, gewoon een major moron oftewel een mega mongool.
[..]![]()
't Is ook wel een erg nichterige naam, voor een peloton.
Das fucking lastig om die gasten om te brengen met die maniertjes hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
't Is ook wel een erg nichterige naam, voor een peloton.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in het systeem.
Zou jij niet de neiging hebben om ; NEIN!' te zeggen als iemand 'Gruss Gott' tegen je zegt?
Doodslaan met je lul is ook zoiets...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Das fucking lastig om die gasten om te brengen met die maniertjes hoor [ afbeelding ]
Zo'n handtas kan hard aankomen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Soury het volgende:
Das fucking lastig om die gasten om te brengen met die maniertjes hoor [ afbeelding ]
Zwaffel straf..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doodslaan met je lul is ook zoiets...
truste!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef enjoybram het volgende:
Bart laters.. spreek je morgen
Valletje aan de andere kant oppakken, boven de wc het klemmetje beetje opichten dan valt ie zo in de pot op weg naar Zandvoort.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Smash-it het volgende:
KLAP! Daar ging weer een val dicht. Ik ga nu beginnen met moed verzamelen om te gaan kijken..![]()
Gewoon nog ff naar een muisvriendelijke plek op deze wereld gaan, en daar het diertje loslaten.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Smash-it het volgende:
KLAP! Daar ging weer een val dicht. Ik ga nu beginnen met moed verzamelen om te gaan kijken..![]()
Als ie nog niet helemaal dood is je hak erop zetten. Als je krak hoort is het goedquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Smash-it het volgende:
Ik zal een handje helpenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Coos het volgende:
Voor Fann.![]()
http://www.enjoymedia.nl/(...)x.php/board,4.0.html
Mag ze helemaal vol kladden vannacht.
Fijn dromen van knuffelbeestjes!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:24 schreef Smash-it het volgende:
Hij was dood en eigenlijk ook wel een beetje schattig. Minimuisje. Zo, nu is het wel bedtijd vind ik.
Trusten!!
Haha, wat een vreemde dingen hebben ze daar:quote:Op maandag 16 februari 2009 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gewoon nog ff naar een muisvriendelijke plek op deze wereld gaan, en daar het diertje loslaten.
www.muizenwinkel.nl
[ afbeelding ]
quote:Elektrische muizenvanger
Electrische Muizendoos de muizen worden dmv voer gelokt naar de electrische muizenlokdoos. Als de muizen in de lokdoos zijn aangekomen worden ze op een snelle manier gelectrocuteerd.
Wanneer de doos wordt open gemaakt gaat de spanning er gelijk vanaf.
Dmv een display kunt u zien of de muizendoos aan of uit staat
Je hebt er maar drie nodig voor een sateetjequote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, wat een vreemde dingen hebben ze daar:
[..]
Betaal je wel meteen 30 euro voor. Zou dat dan naar gegrilde muis ruiken?
Doe effe je raam open en zing keihard het Horst Wessellied.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Coos het volgende:
Voor Fann.![]()
http://www.enjoymedia.nl/(...)x.php/board,4.0.html
Mag ze helemaal vol kladden vannacht.
Dat moest je op Fok ook om te reageren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nah........ moet je eerst inloggen enzo.....
bovendien de klad zit er al in daar.......
ja,ja ja, ik weet het maar ik ga niet al die forums af hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moest je op Fok ook om te reageren.![]()
zwaai jij tegenwoordig?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Horst Wessellied heeft helemaal niets met Derrick te maken.
Ik probeerde met mijn Posticon ironie uit te drukken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
zwaai jij tegenwoordig?
ik dacht dat dat tegen je principe was?
of is Liesje een uitzondering.........
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeerde met mijn Posticon ironie uit te drukken.
Het was dus eigenlijk juist een soort anti-zwaaipost.
Vroeger hoefde je in de SC dat soort dingen ook nooit uit te leggen.quote:
jah....... ik loop hier nog geen 10 jaar rond zoals opa Coosquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vroeger hoefde je in de SC dat soort dingen ook nooit uit te leggen.
Toen begreep iedereen dat meteen.
Dat hangt van de grootte af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:01 schreef FANN het volgende:
mag je nog wel Opa zeggen tegenwoordig...... of moet het ''grootvader'' worden
Riep je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... ik loop hier nog geen 10 jaar rond zoals opa Coos![]()
mag je nog wel Opa zeggen tegenwoordig...... of moet het ''grootvader'' worden
Maar het gaat hier ook nergens meer over dus ik kan wel naar bed bijna.quote:
jah.... die expositie zie ik er ook nog wel van komen....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het gaat hier ook nergens meer over dus ik kan wel naar bed bijna.
Ik zie een dubbel expostie van jou samen met de (ondanks de uitleg onder ieder werk) onnavolgbare creaties van Peter in "het stedelijk" in mijn glazen bol.Februari 2010.
Ga je de hele dag neuken?quote:
Daar is het wel weer voor hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
Ga je de hele dag neuken?
Goedemorgen!
Vandaag nog niet eens gedacht aan die eerste sigaret die ik niet mag.
Defiance.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Smash-it het volgende:
Dementor, welke is het nou geworden??
Grappig hoe je jezelf in één zin tegenspreekt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
Vandaag nog niet eens gedacht aan die eerste sigaret die ik niet mag.
Ahh...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké, tijd om een activiteit te zoeken buiten de deur. D'r landde er net een op z'n neus op de plavuizen. Alleen nog hopen dat het niet gebroken is.![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef Gert het volgende:
Grappig hoe je jezelf in één zin tegenspreekt.![]()
Goedemorgen schorriemorrie.
Wat een hoérenweer!
[ afbeelding ]
Het valt mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh...
Heb je wél meteen een activiteit buiten de deur, als het gebroken is.
Ik had dat ooit met m'n broertje. We waren een spelletje aan het doen en natuurlijk viel hij met zijn voorhoofd op een tafelrand. Enorm gat in z'n voorhoofd, bloeden als een rund en gillen als een varken. Pa en ma waren boven op zolder aan het klussen, dus die hoorden mij nauwelijks schreeuwen dat Sjoerd dood zat te bloeden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het valt mee.Volgens mij loopt ie wel een dagje of wat met een blauwe piponeus, maar de zwelling is alweer weg en hij stond net alweer op z'n handen
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had dat ooit met m'n broertje. We waren een spelletje aan het doen en natuurlijk viel hij met zijn voorhoofd op een tafelrand. Enorm gat in z'n voorhoofd, bloeden als een rund en gillen als een varken. Pa en ma waren boven op zolder aan het klussen, dus die hoorden mij nauwelijks schreeuwen dat Sjoerd dood zat te bloeden.
Ik zet hem op een kruk, droge theedoek op z'n kop en nogmaals pa en ma halen. Zegt Sjoerd opeens: " Kijk Bart, ik kan met dat doekje op m'n hoofd balanceren."
Paar hechtingen en klaar. Wat ik hoorde kraken was de tafel
Hondenweer maar dan anders.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Hondenweer voor Beequeen!
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ze zit nu niet in een BB-huis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom stapt ze dan niet uit het BB huis?
Geld?
Ze is er al uit hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom stapt ze dan niet uit het BB huis?
Geld?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Oh ze heeft haar eigen $how.
Ja, diep in haar hart houdt ze helemaal niet van aandacht en doet ze het voor haar kinderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]ze is zo ongeveer de Bart van BB-UK en wil nu een real life soap van de laatste 8 weken van haar leven om wat geld achter te laten voor haar 2 kinderen....
Best begrijpelijk, ze gaat toch dood en met zo'n show kan ze genoeg bij elkaar harken voor haar kinderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]ze is zo ongeveer de Bart van BB-UK en wil nu een real life soap van de laatste 8 weken van haar leven om wat geld achter te laten voor haar 2 kinderen....
Maar gelukkig hoeven de kinderen het daar niet alleen van te hebben, ze hebben ook nog een vader.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Best begrijpelijk, ze gaat toch dood en met zo'n show kan ze genoeg bij elkaar harken voor haar kinderen.
En-en. "Win-win" dus, al klinkt dat in dit verband wat sinister.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, diep in haar hart houdt ze helemaal niet van aandacht en doet ze het voor haar kinderen.
Ene kant wel heftig, maar ook weer "slim" om er een slaatje uit te slaan voor haar kids.quote:
In principe is het gewoon een ordinaire aandachtshoer, maar de situatie blijft vervelend...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, diep in haar hart houdt ze helemaal niet van aandacht en doet ze het voor haar kinderen.
Dat meen je niet, jij helpt een Fok!er de winter door? Dat is erg nobel van je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eens kijken wat voor onkruid ik straks over de vloer krijg. HIDIHO komt hier straks. Ik vond niet dat ie onder een brug moest slapen
als je dan maar niet een poosje later zijn naam op internet plamt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eens kijken wat voor onkruid ik straks over de vloer krijg. HIDIHO komt hier straks. Ik vond niet dat ie onder een brug moest slapen
Zit ie niet meer bij zijn ouders?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kleine moeite, ik heb er de ruimte voor en ik weet hoe het is geen dak boven je hoofd te hebben. Toen ik uit Spanje kwam, was ik ook afhankelijk van hulp van anderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat meen je niet, jij helpt een Fok!er de winter door? Dat is erg nobel van je!
Sommige mensen weten ook werkelijk om alleen maar de negatieve dingen naar boven te halen he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:43 schreef blomst het volgende:
[..]
als je dan maar niet een poosje later zijn naam op internet plamt.
Geen idee, hij belde vanochtend, dat hij gebruik wil maken van mijn aanbod, die ik ooit heb gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Manu82 het volgende:
Zit Heidi op dit moment op straat dan?
Pas maar op wie je over de vloer haaltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over vloer gesproken, ik hoop wel dat je goed bent in vloeren dweilenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pas maar op wie je over de vloer haalt
In de treinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Manu82 het volgende:
Zit Heidi op dit moment op straat dan?
Ik ben erquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over vloer gesproken, ik hoop wel dat je goed bent in vloeren dweilen
Ik vind dat wel bijzonder, dat aanbod, ik vind dat echt erg aardig van je. Zal inderdaad wel meespelen dat je weet wat het is om geen dak boven je hoofd te hebben, maar dan nog.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, hij belde vanochtend, dat hij gebruik wil maken van mijn aanbod, die ik ooit heb gedaan.
Maar is verder ook niet aan mij om daar iets van te zeggen, kan je hem beter zelf vragen. Ik weet niet wat hij erover kwijt wil.
Ik heb alleen mijn woord gehouden, dat hij hier altijd welkom is, als ik hem kan helpen.
Hij is iig lekker warmquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rennen dus, want de bus gaat 3 over of 7 over
Heel bijzonder hoor,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, hij belde vanochtend, dat hij gebruik wil maken van mijn aanbod, die ik ooit heb gedaan.
Maar is verder ook niet aan mij om daar iets van te zeggen, kan je hem beter zelf vragen. Ik weet niet wat hij erover kwijt wil.
Ik heb alleen mijn woord gehouden, dat hij hier altijd welkom is, als ik hem kan helpen.
Of het komt net niet gelegenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Heel bijzonder hoor,
hoeveel mensen roepen zoiets niet zonder het te menen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |