Ze kunnen alleen niet prikken in spaanse ziekenhuizen. Damn, wat een bloeduitstorting.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staan
kom niet verder dan infuus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk was het een glossy. Zo'n gestencild dingetje had "come to pa" geheten.
Vuige slet!quote:
zuigen vuile hoerquote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet prikken in spaanse ziekenhuizen. Damn, wat een bloeduitstorting.En waarom dat tapeje erboven zit is mij ook een groot raadsel. Maar lekker, drie soorten medicijnen
![]()
Hier kan Mathara dan weer een puntje aan zuigen.![]()
And right back at ya Gertjuh!
Nog niet gezien?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
Die foto's! Goeie inspiratie!
*gaat nu Der Untergang kijken*
Een puntje nog welquote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zuigen vuile hoer![]()
![]()
![]()
![]()
jij niet, hoor buuf
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet prikken in spaanse ziekenhuizen. Damn, wat een bloeduitstorting.En waarom dat tapeje erboven zit is mij ook een groot raadsel. Maar lekker, drie soorten medicijnen
![]()
Hier kan Mathara dan weer een puntje aan zuigen.![]()
And right back at ya Gertjuh!
Zeer goeie filmquote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
Als je foto's zijn gemaakt met dat ding in kan je het zeker zien!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat ik in het begin niet zo tevreden was over dat geprik en die rotzooi er een aantal keer uit heb getrokkenEn volgens dokter hier zijn ze in Spanje nogal scheutig met medicatie
Zal trouwens vanaaf eens zoeken op de x-rays of daar de drain op te zien is
veel plezier, ouwe rukkahquote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
quote:
Ja, alleen geen happy end.quote:
Je lijkt op de achterkant van een tv. Lekker geprikt ook, mijn god.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staan
kom niet verder dan infuus
[ afbeelding ]
Er is er ook een over Fortis, die vind ik dan weer leukquote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Deze spoof blijf ik hilarisch vinden:
In het begin was het nog leuk, na de 2e spoof niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Deze spoof blijf ik hilarisch vinden:
Die ken ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is er ook een over Fortis, die vind ik dan weer leuk.
ja, jeetje... ik wist al dat ze 'n faker was (samen met ene buuvquote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een puntje nog wel![]()
Gelukkig stond er Mathara.Je weet dat die foto nep was toch hè? (van Mathara, niet mijnese)
Dat wás voor een hoop users ook een grapje, maar achteraf bleek dat een aantal het serieus meelevend bedoelde ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef willem-jozef het volgende:
ik dacht ook dat er een grapje gemaakt werd met die kaartenactie en al die vragen naar haar ziekte-status..wel grappig: dat was eigenlijk naief van me![]()
Van Mathara was/is alles echtquote:Op maandag 16 februari 2009 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die tieten waren toch niet nep?
Ik twijfel nog steeds.quote:
Nee, maar die zijn niet van Matharaquote:
haha..en toch ondanks allesquote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás voor een hoop users ook een grapje, maar achteraf bleek dat een aantal het serieus meelevend bedoelde ja.
Iemand met hetzelfde (of soortgelijk) behang als wij ook hadden in 1980quote:
Thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Sporti het volgende:
Manu vanavond een speciaal over Real Madrid in Holland Sport 20.25 Ned. 3![]()
En om middernacht de ronde van Californië.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wist niet eens dat dat vandaag al weer begon
Denk dat ik rond die tijd slaapquote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En om middernacht de ronde van Californië.
Heeee leuk oh en babytjes zijn toch makkelijk. Die slapen alleen maar ..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Moe!![]()
Maar wel lekker gewerkt, alleen heel irritant, ik voelde me af en toe invalkracht, moest alles vragen, kon niets vinden, en was ook wel even wennen weer die babytjes erbij. Maar het was leuk!![]()
Goedenavond Fok!
www.thuisbezord.nlquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef dieenebart het volgende:
Ik moet eten maar ik heb geen zin om te koken. Laat staan om eerst af te wassen.
Kheb de halve dag zitten schrijven, dus er moet wél voedsel in. Wat nu?
Ja dat kan ook. Heb net besloten om toch maar en uurtje de keuken in te trekken. kan geen kwaad tegen de muizen, zeg maarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
www.thuisbezord.nl
En eet je uit de bakjes ..
Oh ja Andries nog kijken
Er heerst buikgriepquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee leuk oh en babytjes zijn toch makkelijk. Die slapen alleen maar ..hehehehehe
Herkenbaar! Als in dat ik me een beetje kan voorstellen hoe jouw keuken er uit ziet!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Heb net besloten om toch maar en uurtje de keuken in te trekken. kan geen kwaad tegen de muizen, zeg maar![]()
![]()
heb ook nieuwe columns gemaakt, die gaan niet over oud-deelnemers, maar toch...
Geen idee, bij mij is alleen MSN doot.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
Thuis!
Weet iemand of er iets met Firefox is? Krijg 't niet geopend en IE suckt big dick. In hell.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is alleen MSN doot.
Oh, lekker geborreld trouwens? en iedereen nog een baan?
Vic heeft het net ff getest, niks mis hier met FF. Ik gebruik IE.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand of er iets met Firefox is? Krijg 't niet geopend en IE suckt big dick. In hell.
Ik heb even wat rondgekeken en het is blijkbaar de nieuwe versie die niet goed werkt. Ofzoiets. Ik durf niks te (de-)installeren, want dan verneuk ik mijn laptop op zeker. Zelfkennis is de beste kennisquote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee, bij mij is alleen MSN doot.
Presentaties, in groepjes erover discussieren en vragen samenstellen, vragen- en antwoordenvuur, pizzapauze, vragen- en antwoordenvuur, glaasje rosébierquote:Oh, lekker geborreld trouwens? en iedereen nog een baan?
M.a.w. je heb teveel gehad op de borrel..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
Thuis!
Oj ja, dat zal het zijn! De firefoxkabel ligt er gewoon uit. Die van IE zit er zeker nog wel stevig in.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
M.a.w. je heb teveel gehad op de borrel..Reboot, kabels aandrukken en je nest in
![]()
Of steek een peuk op en relax
Nu mag ik het nog zeggen
Mooi! Zolang Neo daar is komt hij hier nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb Neo op m'n forum...Met allemaal gezeik over Blurk
http://www.enjoymedia.nl/(...).php/topic,11.0.html
Dat forum kun je wel sluiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Die arme man kan nergens meer terecht met zijn ziekelijke obsessie.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Je kan nog internetten dus das geen probleem..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oj ja, dat zal het zijn! De firefoxkabel ligt er gewoon uit. Die van IE zit er zeker nog wel stevig in.
Één biertje tegen hoeveel wijn bij jou?
Sjesus... Die gast is echt ziek...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
It's me, heb me daar aangemeld. Mag het?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Hey beequeen zit daar ook, of is dat iemand anders?
Da's alleen voor eenden, tochquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Je kan niet eens blurken op dat forum, je moet eerst registreren
Die zit overalquote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Hey beequeen zit daar ook, of is dat iemand anders?
Oh ja, waar dan nog meer? Ik ben de bescheidenheid zelve.quote:
Ik ga aanmeldenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook maar aan geloven
Flabber/RM/vol/nowlive denk ik ookquote:
Daar is ie al geweest.quote:
quote:! *Het pandoraforum is op dit moment uit de lucht. Er wordt hard aan gewerkt om het forum weer online te krijgen.
Gooi hem er maar gelijk weer af, dit gaat je forum niet helpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |