Vanwaar dit antwoord?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef rubbereend het volgende:
weer een nieuwe radio vriend zoeken om zich omhoog te werken........
Toch blijf ik van mening dat er wel degelijk een markt voor een zender als Arrow is. Ze hebben alleen veel teveel betaald voor een plekje in de ether.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:42 schreef anboni het volgende:
Volgens wikipedia heeft Arrow op 1 mei failliessement aangevraagd. Vanochtend gaf m'n wekkerradio op AM828 alleen maar ruis en gekraak. Zou het dan nu echt over zijn?![]()
M'n wekkerradio heeft de afgelopen 10 jaar altijd op Arrow gestaan, groot gemis.
nee maar daar heeft ze wel de start van haar carriere aan te danken want echt radio talent heeft ze nooit gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft toch niks met Arrow van doen?
moesten ze maar eerlijk spelen en niet CAZ! kopen om de FM licentiesquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef kriele het volgende:
[..]
Toch blijf ik van mening dat er wel degelijk een markt voor een zender als Arrow is. Ze hebben alleen veel teveel betaald voor een plekje in de ether.
De staat is m.i. vooral te hebberig geweest. Etherfrequenties zijn een publiek goed, daar zou de staat niets aan mogen verdienen, afgezien misschien van een stukje administatieve last. Vastgesteld tarief en verloten onder gegadigden die aan het format zeggen te gaan voldoen. Maarja, dat zal wel nooit gebeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef kriele het volgende:
Toch blijf ik van mening dat er wel degelijk een markt voor een zender als Arrow is. Ze hebben alleen veel teveel betaald voor een plekje in de ether.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |