nee helaas maar dit is al een toppertje hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef Biancavia het volgende:
Heb je ook een shirt met een sudoku erop?
¤5,- incl. (mag dan in een "grote" brief).quote:Shirt van America today in goede staat. Maat M. Vraagprijs 15 euro.
Dat is dan wel weer heel weinig, dan houd ik maar 3 euro over ofzo;) Voor 8 euro hebben we wel een dealquote:Op maandag 23 februari 2009 18:36 schreef Saninl het volgende:
[..]
¤5,- incl. (mag dan in een "grote" brief).
O sorry is me niet opgevallenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef rene90 het volgende:
Opgeschoond, let er wel op dat je maar één keer per dag je topic mag kicken. Ging een paar keer mis
Genoteerd, maar ook nog iets te weinig. Degene die als eerst 70 euro inclusief bied mag de broek hebbenquote:
haha ook iets te laag nog. Doe er een 12.50 bij en we hebben een deal. Wil ik zelfs het america today shirt er bij doen voor je. Je mag wat mij betreft zelfs kiezen. Als je het rode levi's shirt er bij wil mag dat ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
mijne is ook nogsteeds rechtsgeldig!
kheb m niet meer staan wat was t ook alweer?quote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Saninl het volgende:
Als je nog wat wilt verdienen...
mijn bod...
¤5,-quote:Op maandag 6 april 2009 19:13 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
kheb m niet meer staan wat was t ook alweer?
ben je geinteresseerd in iets?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
kan ik ook een topic un-TVP-en?
ben je geinteresseerd in iets?quote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef doctor.starbucks het volgende:
ik maak er 40 inc. van laatste bd
haha gaat dat om die blue blood?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:39 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
ben je geinteresseerd in iets?
gelezen?
Had je mijn PM gehad?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef nickschoemaker het volgende:
7,50 incl voor die polo..
laat me in pm maar horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |