quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef FJD het volgende:
Interessantere discussie vind ik of je een verkrachtingsspel moet verbieden. Amazon heeft dat pas gedaan met Rapelay. Moorden vinden we allemaal acceptabel...
-edit-
Nieuw topic vanmiddag of zelf maken
En ik kan de OP editten en dus zonder probleem copy-pasten inclusief afbeeldingenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:47 schreef FJD het volgende:
Thanks
Zit overdag op de wowPhone dus kan geen hele OPs copy-pasten
Zeg wil jij van verkachten volkssport nummer 1 maken? je hebt het er telkens overquote:Op maandag 16 februari 2009 13:47 schreef FJD het volgende:
Thanks
Zit overdag op de wowPhone dus kan geen hele OPs copy-pasten
Dat is t al en het gebeurt in vier schijvenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:13 schreef staticdata het volgende:
Zeg wil jij van verkrachten volkssport nummer 1 maken? je hebt het er telkens over
Een spel is een spel.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is t al en het gebeurt in vier schijven
Jeugdtrauma's aan overgehouden?quote:
quote:
Kijk nog eens goed.quote:Geen link plaatsen naar het nieuwe topic![]()
Thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef Mr_Baus het volgende:
Gecondoleerd met je oma Frank
En je kan ook de lapo verwijderen van idioten die toch geen nieuw topic aanmaken..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:48 schreef Bart het volgende:
[..]
En ik kan de OP editten en dus zonder probleem copy-pasten inclusief afbeeldingen
Ik had je toch al verteld dat je bij een wowPhone personeel krijgt dat voor jou nieuwe topics opentquote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef ursel het volgende:
En je kan ook de lapo verwijderen van idioten die toch geen nieuw topic aanmaken..
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Incolumis het volgende:
Frankie![]()
Arrow-zenders raken vergunningen kwijt
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had je toch al verteld dat je bij een wowPhone personeel krijgt dat voor jou nieuwe topics opent
Luister nooit Arrow. Luister altijd naar Radio Veronicaquote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Incolumis het volgende:
Frankie![]()
Iddquote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Sickert het volgende:
net de wc pot weer weggehaald om er fermacell tegen aan te monteren moet ik verdomme schijten
Gecondoleerd Frankie! (er gaan er wel veel in jouw omgeving zeg!)
Laatst had je een hele mooie post over Muziek en dan nu dit...quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Luister nooit Arrow. Luister altijd naar Radio Veronica
Geen dance en geen hedendaagse muziek op Veronica, top dus!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Laatst had je een hele mooie post over Muziek en dan nu dit...
Personeelquote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had je toch al verteld dat je bij een wowPhone personeel krijgt dat voor jou nieuwe topics opent
Tijdelijk hequote:
Hedendaagse Muziek/Hardrock/Metalquote:Op maandag 16 februari 2009 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen dance en geen hedendaagse muziek op Veronica, top dus!Jammer genoeg ook geen hardrock of metal
Het is in ieder geval met instrumenten gemaakt! Dat kun je van die muziek waar jij naar luistert op "feesten" niet zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hedendaagse Muziek/Hardrock/Metal
een computer is ook een instrument...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval met instrumenten gemaakt! Dat kun je van die muziek waar jij naar luistert op "feesten" niet zeggen
Lobjes van een meter of 20 op de latquote:
Nou pakistan is ook lekker bezig door in een provincie de zuivere Sharia in te voeren om zo de taliban tevreden te stellen. OMFGquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef jpjedi het volgende:
Sterkte Frankie!
Ik zit ergens tegen de Pakistaanse grens. Fijne klant om hier een fabriek weg te zetten.
Zuur! ik luister wel 's arrow jazz en arrow rock fmquote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Incolumis het volgende:
Frankie![]()
Wel aardig, niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:49 schreef staticdata het volgende:
EN gewoon lekker door neuzen over muziek.
Frankie vind je bijvoorbeeld John Mayer ook niets?
De Cler had Kaka in z'n broekzak en Ronaldinho was nergens tegen Hoflandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA was weer leuk gister! Ferdi & ik met Feyenoord tegen Keltie & Kev met AC Milan 7 - 1
als jij een top 5 zou moeten maken van artiesten, hoe ziet die er dan uit?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel aardig, niet echt bijzonder
FIFA was weer leuk gister! Ferdi & ik met Feyenoord tegen Keltie & Kev met AC Milan 7 - 1
Oef dat is moeilijk maar ok:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
als jij een top 5 zou moeten maken van artiesten, hoe ziet die er dan uit?
Trouwen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:46 schreef Mrakz0r het volgende:
Dj Premier, Jamiroquay, Guano Apes, the prodigy, Jay Z, Michael Jackson, the temptations, pendulum, Craig Armstrong, Esthero, KRS ONE, Metallica, Bee Gees, Kool 'n the gang, NaS, Linkin Park, Grandmaster flash, Sade, Freestylers, Alicia Keys, Biggie Smalls, Rakim, Jimi Hendrix, Sam Cooke, guns 'n roses.
Zo ff wat mij tebinnen schiet. Dit staat o.a. in mijn winamplijstje.
Mja Faithless vind ik idd een beetje jammer en ik ergerde me al helemaal dat ze op Rock Werchter 2007 Metallica voor Faithless programmeerdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:05 schreef FJD het volgende:
Ik nog op Dauwpop. Ongeveer t laatste optreden wat ze in Nederland hebben gegeven. Blij dat ik daar toen van m'n allerlaatste geld nog een kaartje voor heb gekocht zeg
Ach ja er is zoveel leuksFrank zal me wel vervloeken maar; Faithless
Nog op Pinkpop gezien
Dat is ook echt een groot feest. Als die op Lowlands komen dan ga ik denk ik een kaartje halen. Basement Jaxx zijn al bevestigd dus dan zitten er weer twee mooie feestjes bij.
Nieuwe album van Foo Fighters
Manu Chao (vooral bij t hardlopen of live)
Muse live
Dropkick Murphys live
Maar ze bespelen wel een instrument op t podiumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja Faithless vind ik idd een beetje jammer en ik ergerde me al helemaal dat ze op Rock Werchter 2007 Metallica voor Faithless programmeerde
Beetje jammer dat t altijd zo belachelijk duur is vandaar dat ik even de namen afwacht, verwacht nml. dat ik t geld v/d zomer ook best goed kan gebruiken.quote:Ik wil wel naar Lowlands, ben benieuwd naar de nieuwe namen maar sowieso is Lowlands een fantastisch festival
Bouw hem toch eens om...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:44 schreef FJD het volgende:
Date Ordered: Tuesday 17 February, 2009
Products
------------------------------------------------------
1 x FEAR 2 Project Origin - 360 (Region Free) () = $59.99CDNDemo is geniaal
Altijd lachen, gieren en brullen op Livequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef FJD het volgende:
Ach kan het geld wel missen (koop wel altijd bij Gamehubs oid, ga geen 60,- p/s betalen) en belangrijker is dat ik teveel lol heb online met Frank, Kef & Keltie om m om te willen bouwen
True, true... Maar je kunt ook online hoor... Alleen is het beter die bepaalde game dan wel origineel hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef FJD het volgende:
Ach kan het geld wel missen (koop wel altijd bij Gamehubs oid, ga geen 60,- p/s betalen) en belangrijker is dat ik teveel lol heb online met Frank, Kef & Keltie om m om te willen bouwen
Ik heb er 41, allemaal legaal, en damn proud of it!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
True, true... Maar je kunt ook online hoor... Alleen is het beter die bepaalde game dan wel origineel hebben
Maar ben ook al eens online geweest, met illi games hoor, nog niet geband... En heb nu zo'n 56 spellen, die nog leuk zijn om te doen ook...
Eensch. Zeker voor spellen die ik veel speel (zoals bijv. GoW, GoW2, FIFA 09) vind ik het de ¤ 35,- meer dan waard. Overigens kocht ik PC spellen die ik echt veel speelde vroeger ook gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef FJD het volgende:
Ach ieder z'n dingIk merk gewoon dat ik geen zin heb in steeds weer op zoek te moeten gaan naar een mogelijke manier om iets illegaal te spelen. Ook al is het heel eenvoudig. Plus dat ik voor 40,- de makers van het spel het ook wel gun. En zoveel spellen koop ik nou ook weer niet
M'n Wii is dan wel weer omgebouwd maar daar speel ik nog maar weinig op
Volle tent op Lowlands en dan BJquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Sickert het volgende:
wtf FerdiBasement Jax
wat een bagger is dat zeg
Shizzle is een Poolquote:
Jose-Manuel Thomas Arthur (Manu) Chao (Parijs, 21 juni 1961) is een Franse folk-zanger van Spaanse origine.quote:
Na het eerste doelpunt vond ie t wel lastig om t veld nog te zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Keltie het volgende:
Ah, is'ie pas geleden nog in De Kuip geweest?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb nog een nieuwtjeBen er achter waarom het lijkt alsof mijn CPU een beetje te harde tik van de molen heeft gehad, die van mijn computer heh
, en waarom ie niet meer over de 3Ghz wil ....
CPU Fan is naar de klote...!!!!!!!!!!!! WTF.. moet je op tweakers posten
ik boot een q6600 op 2.99GHz met enkel het koelblok van een Scythe Mugen als koeling
![]()
Denk dat ik het morgen maar even ga filmen fur Beweis, was namelijk al van plan om MeesterBeest opnieuw op te bouwen en daar een "documentaire" van te maken
Dat kan leuk worden jah, maar er steekt (ik ben altijd van de minimale of anders mysterieuse info, je weetzquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:![]()
Eerst zonder filmpje op tweakers zetten
Daarna al die nerds uitlachen met een filmpje
Je doet wel linkje droppen hier he, wil wel lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden jah, maar er steekt (ik ben altijd van de minimale of anders mysterieuse info, je weetz)
natuurlijk ook weer een background story achter..
ik heb het over booten, bootable dus... dat is dus niet benchable, dat zie je me ook nergens zeggen![]()
Want wat is het geval.. de CPU fan is niet totaal 100% naar de klote.. hij heeft echter zwaar moeite met opstarten, wat inhoud dat tijdens het opstarten van de PC de fan niet op gang kan komen.. maar de PC boot dus wel door![]()
, daarna komt de fan wél op gang en daardoor kan ik gewoon lekker computeren
![]()
Ik zit dus net op de thermische grens tijdens het bootenmorgen bij de rebuild dus ff fixen dat er een strot lucht op dat koelblok blaast tijdens het booten.
Lachen, heb er zin in
ook wel in een relletje op tweakers eigenlijk, moet ik er speciaal een account voor aanmaken.. leuke binnekomert
Ik denk dat ik er wel ff een rel topicje ga maken jah, en tuurlijk post ik dan de linkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef Viro het volgende:
Je doet wel linkje droppen hier he, wil wel lachen
Ben atm zelf bezig met mijn pc. Nieuwe geheugenreepjes erin, een q6600 erin + een cpu cooler.
Idd, vind ik ook. Alleen videokaart ga ik niet upgraden. Games spelen op de pc doe ik niet, op BF2 na dan. Maar die kan mijn x1950xtx met gemak aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel ff een rel topicje ga maken jah, en tuurlijk post ik dan de link![]()
![]()
knap geheugenheb nog 2 x 1GB van dat spul als reserve spul liggen
Draai zelf 4gb OCZ SLI 1033 repen ivm m'n chipset.
Ik krijg een harde van dat Asus Extreme board.. heb het geld niet.. maar als ik het had zou ik nu zo dat board kopen, de goedkoopste i7 erop prikken 6GB in Tripple Channel 1800MHz DDR3 OCZ repen en een 4870X2 of stiekum 2 stuks.. en een kernreactor als PSUquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef jpjedi het volgende:
Is er eigenlijk al een boffer met een i7? Ik wil ook weer wat leuks gaan bouwen maar i7 is me nog net te nieuw. Moet eerst wat settlen qua prijs.. Vooral die x58 mobo's zijn fokking duur.
Moet je niet de i7 920 nemen want die heeft gelockte multiplier en gaat niet verder dan 1066 geheugen. Het heeft sowieso geen zin meer met de i7 om hoger te gaan met geheugen vanwege de architectuur.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik krijg een harde van dat Asus Extreme board.. heb het geld niet.. maar als ik het had zou ik nu zo dat board kopen, de goedkoopste i7 erop prikken 6GB in Tripple Channel 1800MHz DDR3 OCZ repen en een 4870X2 of stiekum 2 stuks.. en een kernreactor als PSU![]()
Die setup zwerft zo'n beetje in mijn achterhoofd.
Tja, ik ken het ik heb weet ik veel wat hier allemaal staan en doe er geen zak meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef FJD het volgende:
Jaar terug alles gloednieuw gekocht maar ondertussen doe ik er weinig mee behalve veel films e.d. kijken
Wel geil zo'n setup maar m'n Xbox heeft toch wel de game-positie overgenomen tov de PC. Zou wel weer wat nieuwe HDs kunnen gebruiken die later dit jaar naar m'n HTPC over kunnen. Twijfel alleen even of ik 1TB schijven moet prikken, 1,5 of efkes wachten op de 2TB schijven.
Hij weet de dames wel uit te zoekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:36 schreef ursel het volgende:Vandaag Spiderman een handje gegeven..
Aaron wilde ook graag met deze dames op de foto..
[ afbeelding ]
Waarom doet jouw zoon de Hitlergroet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:36 schreef ursel het volgende:Vandaag Spiderman een handje gegeven..
[ afbeelding ]
Womanizerquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:36 schreef ursel het volgende:Vandaag Spiderman een handje gegeven..
[ afbeelding ]
Mijne ookquote:
thanks,quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:59 schreef Keltie het volgende:
JP, in dit topic staat een linkje naar wat kleurenfoto's uit WOII:
Historische Foto's #2
Ik heb het vermoeden dat Alma die niet nodig gaat hebben...quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:42 schreef staticdata het volgende:
Heeft ie wel een ov-chipkaart bij zich
quote:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 18 februari 2009 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijne ook
[..]
thanks,
Zijn er veel bij die ik nog niet ken.![]()
Zijn dat niet die foto`s die vrijgegekomen uit de KGB archieven eind '90? Origineel aangetroffen in de fuhrerbunker.
Nou wel film. Hitler had Eva Braun een kleuren filmcamera gegeven voor haar verjaardag en ze heeft daarmee best veel gefilmd op de Obersalzberg. Er zijn ook bandjes van haar met een groepje meiden tijdens zwemmen en sporten. Lekker naïef eigenlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Zouden er eigenlijk ook ergens vakantiekiekjes van hem liggen?
Hitler in de zee met zo'n opblaasdolfijn ofzo
Tering. Heb net een dikke 2 uur zitten checken. Zitten echt prachtige maar ook aangrijpende foto's tussen. Ook eerste topic doorgespit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:59 schreef Keltie het volgende:
JP, in dit topic staat een linkje naar wat kleurenfoto's uit WOII:
Historische Foto's #2
En dat terwijl hij wel van die prachtige campings in wist te richten....quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou wel film. Hitler had Eva Braun een kleuren filmcamera gegeven voor haar verjaardag en ze heeft daarmee best veel gefilmd op de Obersalzberg. Er zijn ook bandjes van haar met een groepje meiden tijdens zwemmen en sporten. Lekker naïef eigenlijk.
Hitler was een luie draak die elke dag uitsliep maar op vakantie gaan heeft hij ooit gedaan volgens mij.
Niet echt slim om vandaag voor de eerste keer echt te gaan kokenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tering. Heb net een dikke 2 uur zitten checken. Zitten echt prachtige maar ook aangrijpende foto's tussen. Ook eerste topic doorgespit.
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven echt eten koken.Krijg namelijk vrouwelijk bezoek dus doe net of ik een dikke pro ben.
of je laat mij even langs gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet echt slim om vandaag voor de eerste keer echt te gaan koken
Gewoon laten bezorgen en doen alsof... of je pakt iets dat kant en klaar in de over/magnetron kan.
Koken is leuk, behalve als het daarna niet te vreten is
Wil je je ei gebakken of bevrucht is geen leuke grap Foxiequote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Wil je je ei gebakken of bevrucht is geen leuke grap Foxie
Krieltjes, Kip, Sla, Roma-Tomaatjes, Parmazaanse kaas, wat meuk voor de dressing, croutons (al kan je die ook zelf maken (_O_).quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tering. Heb net een dikke 2 uur zitten checken. Zitten echt prachtige maar ook aangrijpende foto's tussen. Ook eerste topic doorgespit.
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven echt eten koken.Krijg namelijk vrouwelijk bezoek dus doe net of ik een dikke pro ben.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krieltjes, Kip, Sla, Roma-Tomaatjes, Parmazaanse kaas, wat meuk voor de dressing, croutons (al kan je die ook zelf maken (_O_).
Krieltjes -> opwarmen in de koekenpan.
Kip -> In stukjes snijden en bakken.
Sla -> In een bak.
Roma-Tomaatjes -> Door de helft en in de slabak.
Parmazaanse kaas -> Raspen en in de slabak.
Stukjes kip -> In de slabak.
Croutons eroverheen.
Dressinkje erbij
Krieltjes en salade.
Weinig moeite, moeilijk te verkrachten en vrij smakelijk.
Punten scoren bij die slet en dan die slet aan je paal rijgen
Zelfgemaakte croutons?
Vind zelf lekker met knoflook
Stukken brood in een schaal doen met een laagje olijfolie, wat teentjes knoflook persen en erbij en even in een koekenpan
Als je het perfect wil doen moet je ze volgens mij even in de oven leggen, maar koekenpan gaat sneller
Feijenoordsupporters kennen ook koken
Qua vloeken legt'ie het afquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij bent de nieuwe gordon ramsey
Mooie en indrukwekkende foto's idd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijne ook
[..]
thanks,
Zijn er veel bij die ik nog niet ken.![]()
Zijn dat niet die foto`s die vrijgegekomen uit de KGB archieven eind '90? Origineel aangetroffen in de fuhrerbunker.
Ligt eraan wat je wil zien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooie en indrukwekkende foto's idd.
JP... welke DVD's kan ik het beste aanschaffen m.b.t. WWII? Er is zoveel keus...
Heb nog nooit een fictieve Docu gezienquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Docu's die waarheidsgetrouw zijn. Films heb ik de meeste al. Alle input is welkom hoor dus ook jou suggesties. Bedankt!
Mijn kroniek is toch wel "the longest day" in kleur. Officieel nooit uitgebracht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb nog nooit een fictieve Docu gezien
Shoa is een aanrader.
Heel veel uren waarin de maker opzoek gaat naar kampoverlevenden, kampbewakers, oud-ss'ers.
Zit niet echt een lijn in ofzo, maar qua verhalen is het heel indrukwekkend.
Deze 3 moet ik nog zien (wel al gekocht):
Ons Koninkrijk en de Tweede Wereldoorlog: Deel 1 het polygoon journaal
Ons Koninkrijk en de Tweede Wereldoorlog: Deel 2 Nederlands-Indië
Ons Koninkrijk en de Tweede Wereldoorlog: Deel 3 NSB
Te koop in 1 toffe box, heeft JP volgens mij ook nog besteld?
Hitler: Een Balans
Hitler: Beulen
Hitler: Helpers
Hitler: Krijgers
Volgens mij ook wel okey
Qua films:
Tora! Tora! Tora! (Pearl Harbor, maar dan van Japanse zijde bekeken)
Operation Valkyrie (Zeg maar de miniserie waar Tom Cruise pas een film over heeft gemaakt)
Verder de standaart films altijd wel uitgezonden worden, hoe ouder hoe beter
D-Day (The Longest Day)
Battle of Brittain
A Bridge too Far
En dergelijke
Die zijn ook nog wel waarheidsgetrouw (meen ik toch wel zo..)
EDIT:
Conspiracy Theory, over de Wannsee Conferentie is ook wel interessant om te zien.
Nuremberg, miniserie over het proces van Nuremburg, is ook wel interessant/ geinig om gezien te hebben.
EDIT II:
Flags Of Our Fathers / Letters from Iwo Jima
Film, ook in 1 box te krijgen (of apart).. Volgens mij ook wel waarheidsgetrouw.
Vooral grappig om te zien dat de eerste vlag die gepland werd op Iwo Jima weggehaald werd voor een hoge pief en dat ze daarna nog een keer voor de foto de vlag moesten planten (monument van gemaakt, toch?)
Best movie ever. Tarantino toch? Yep, best movie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef jpjedi het volgende:
Quentin Tarantino komt trouwens ook dit jaar met een of andere WO2 film over Amerikaans Joodse soldaten die gaan huishouden in bete Frankrijk.
Beide.Gewoon allerlei docu's over WWII. Vind dat allemaal erg interessant en fascinerend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef jpjedi het volgende:
Sowieso een BBC docu.
Wil je algemeen of specifiek? Wil je bijvoorbeeld militair, politiek, historisch, Holocaust, Europa of Azië?
De Auschwitz docu van BBC vind ik erg goed en de memoires van Eichmann op DVD zijn erg interessant.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Womanizer
Je camera lijkt iets teveel rood af te geven.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom doet jouw zoon de Hitlergroet?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 05:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij weet de dames wel uit te zoeken![]()
Rogue en Storm van X-men
http://www.filmfocus.nl/b(...)-teaser-trailer.htmlquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef jpjedi het volgende:
Quentin Tarantino komt trouwens ook dit jaar met een of andere WO2 film over Amerikaans Joodse soldaten die gaan huishouden in bezet Frankrijk.
Ik bedoel dan ook niet deze twee, maar uit de filmquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]Bekijk die foto nog eens goed naar dat dikkerdje zwarte storm..
Ok, ze is niet extreem dik, maar voor zo'n pakke wel te..:Y
Dat meen je niet... Doet ze daar moeilijk over? Is maar 1 oplossing... Haar ook in zo'n pakje hijsen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Halle Berry als Storm in een leren pakje(Hiervoor ga ik zo erg op mijn donder krijgen van bunny
)
omg not again.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef FJD het volgende:
Nou JP, we gaan voorlopig verder zonder jou![]()
Je mag er pas als bestuurder bij als je een verklaring van woonst kunt overleggen omdat je straks in Belgie woont
Zal wel het zelfde zijn dat als ie naar een andere vrouw krijgt dat ze al gaat zeurenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Doet ze daar moeilijk over? Is maar 1 oplossing... Haar ook in zo'n pakje hijsen!
Tis verder geen enkel probleem. We staan gewoon ingeschreven en als je in Belgie woont dan voegen we jou als bestuurder toe. Had al aangegeven dat een verklaring vanuit India niet echt een optie wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef jpjedi het volgende:
omg not again.![]()
Ik heb mijn telefoon rekening voor ze.![]()
Verklaring van inschrijving heb ik vanaf eind maart. Kan het niet op mijn NL adres. Daar staan meeste zaken als bank en verzekeringen op geregistreerd.
Idea aprovedquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Haar ook in zo'n pakje hijsen!
Ervaring?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:11 schreef staticdata het volgende:
Zal wel het zelfde zijn dat als ie naar een andere vrouw krijgt dat ze al gaat zeuren
Gelukkig nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |