KNMIquote:Op maandag 16 februari 2009 13:41 schreef Clupea het volgende:
Vroem Vroem. Ik wilde gisteren echt heel graag rijden, maar de kou, wind en regen waren niet echt uitnodigend. Wanneer is het weer mooi weer?...
Zonder erg filosofisch te worden: mezelf...quote:
Amsterdamquote:waar kom je vandaan![]()
Een zwarte Honda NTV naked.quote:wat voor een bike heb je![]()
die heb ik niet hier, ik zit nu op mijn werk te Fok!en. Ik zal binnenkort wel wat posten. En ik baalde er gewoon van dat toen ik dit weekend tijd had om te gaan rijden, het kutweer was...quote:en waar blijven de pics
O diequote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noooh.Klikkerdieklik.
![]()
![]()
[..]
Skoezie. Zag nog steeds het slotje niet.![]()
Zaterdagquote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Clupea het volgende:
[..]
die heb ik niet hier, ik zit nu op mijn werk te Fok!en. Ik zal binnenkort wel wat posten. En ik baalde er gewoon van dat toen ik dit weekend tijd had om te gaan rijden, het kutweer was...
Zit er toch wel serieus over te denken dat ding te kopen. Kan je em op de accu van de motor aansluiten en zou je wat fototjes kunnen maken van de bevestiging voor de motor?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noooh.Klikkerdieklik.
![]()
![]()
[..]
Skoezie. Zag nog steeds het slotje niet.![]()
Picsquote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goodies zijn wel good overigens[/gier]
Nicequote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zijn maar een paar kleine dingenoa dingetjes van Oberon & Renthal
Even een 12 volt aansluiting maken op je motor. Net zoals bij een Zumo.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef BazzieK het volgende:
Zit er toch wel serieus over te denken dat ding te kopen. Kan je em op de accu van de motor aansluiten en zou je wat fototjes kunnen maken van de bevestiging voor de motor?
Je gaat dat hok toch sneller maken? Vering en remmen op niveau brengen is dan idd een eerste vereiste.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel aardigmeer niet
echt nice zijn de complete GSXR K2 achtershock & 6zuigers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets heel anders, ik ga een setje voor de ZX12-R en de TLR kopen.![]()
http://www.triboseat.com/
Safety first voor de kleine.![]()
ZE ZIJN GELANDquote:
sommige dingen kun je niet laten gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Je gaat dat hok toch sneller maken? Vering en remmen op niveau brengen is dan idd een eerste vereiste.![]()
handig voor op het circuitquote:Iets heel anders, ik ga een setje voor de ZX12-R en de TLR kopen.![]()
http://www.triboseat.com/
Safety first voor de kleine.
Heb ik weerquote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Sommige dingen kun je niet laten gaanmoet jij toch kunnen beamen
quote:handig voor op het circuit![]()
![]()
quote:The TLR has a soft and hard rev limiter. This simple mod will remove the soft rev limiter on the TLR and give you an extra 500rpm.
Remove the seat to get to the ECU then remove the larger of the two conenctors. You will see some white tabs in the side of the connector push it side ways and this unlocks the wires. Pull out the #25, black/brown and voila, soft rev limit removed.
kom niet eens in de buurt van die laatste paar revs, t is nou niet alsof die dan pas begint te lopenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week toch een hoop verleidingen kunnen weerstaan.
Sinds ik mijn reis naar Mekka gepland heb.
[..]
@Cageon.![]()
[..]
no shitquote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel aardigmeer niet
echt nice zijn de complete GSXR K2 achtershock & 6zuigers
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ben dit soort gladde bruine objecten al eerder tegen gekomen. Volgens mij heeft het iets met motoren te maken.
Mijn vader is het ooit gelukt er een op camera vast te leggen, als je goed oplet zie je het voorbij komen.![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
![]()
Ben dit soort gladde bruine objecten al eerder tegen gekomen. Volgens mij heeft het iets met motoren te maken.
Mijn vader is het ooit gelukt er een op camera vast te leggen, als je goed oplet zie je het voorbij komen.![]()
[ link | afbeelding ]
dingen kwamen toevallig langsquote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef Cageon het volgende:
no shit
wat ben je allemaal van plan Mên
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
Afgelopen week toch een hoop verleidingen kunnen weerstaan.
Sinds ik mijn reis naar Mekka gepland heb.
geruchten gaan dat CPZ via Xtra niet doorgaat dit jaarquote:
![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |