Of die doos van Idols die haar kind Beautifull heeft genoemd. Hoe achterlijk?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Florian_ het volgende:
Jezus wat een kutnaam
Zelfde als die paupers die hun kind Destieny (ja, verkeerd geschreven) of Apple noemen
Beautiful Hope zelfs..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of die doos van Idols die haar kind Beautifull heeft genoemd. Hoe achterlijk?
Nu ik jouw nickname zie..heel veel mensen noemen hun dochter ook Vlinderquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Vlindur het volgende:
Goddank is de rare namen periode verder wel weer over.
Froukje, Winston en Bridget hebben de kinderen wel normale namen gegeven
Correctie, dat is maar één stel geweest. Antony kamerling en Isa Hoes.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu ik jouw nickname zie..heel veel mensen noemen hun dochter ook Vlinder
Er zijn ook onbekende Nederlanders die hun kind aparte namen geven hoor. Zoals Vlinder. Echt zo'n naam voor een stel dat in in Vinexwijk woont. Net zoals Splinter en Bikkel enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Correctie, dat is maar één stel geweest. Antony kamerling en Isa Hoes.
Merlijn en Vlinder.
En ik had het over tegenwoordig hèVlinder is volgens mij alweer bijna 4 jaar oud.
*Edit:
(op 16 mei 2005 is ze geboren ) (Ik ben van 17 mei!)
Ja vond 't ook wel gaar...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:26 schreef ktnxbye het volgende:
Wie noemt z'n kind nu Johnny Johnny?
Ruud de Wild![]()
klacht: Ruud de Wild die geen normale namen weet te verzinnen voor z'n kroost
Ik vind Vlinder meer een rouwkaartjes-naam.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er zijn ook onbekende Nederlanders die hun kind aparte namen geven hoor. Zoals Vlinder. E
Zo zie ik dat dus nietquote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind Vlinder meer een rouwkaartjes-naam.![]()
Zou een kind noooooit zo noemen. Dat brengt vast ongeluk..
Ik zie de doden trouwens als sterren en niet als Vlinders (Beesten)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |