Nee joh ben jij gek! Echt! Op dat moment dat ze daar bij dat rookhok staan te paffen zijn ze inderdaad vast heulllll relaxed, maar wacht maar tot hun sigaretten bijna op zijn, ze niet mogen roken in een ruimte waar ze een stressmoment hebben, ze op verjaardag zijn waar ze niet mogen roken, of ze vinden in de regen buiten geen droog plekje om te roken, of het is ijskoud. Geloof me, NIET-rokers zijn rustiger.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb het boek zelf niet gelezen ofzo hoor, maar dat laatste ben ik het toch niet echt mee eens. Als ik hier op kantoor eens kijk wat voor volk er bij het rookhok staat, zijn die toch een stuk relaxter dan de mensen die heel de dag in hun kantoortje zitten (waar ik nu dus ook onder val).
Als je een peuk opsteekt ligt ie in je bed!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG is dat een piemel of een navelstreng?
Ik lig in een deuk.
Nou doei
Hai Noek,quote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Noek het volgende:
Cc, wanneer is jouw dag eigenlijk?
Oh en dat aankomen. Er mag best wel wat aan maar ook weer niet zo gek veel want heb net nieuwe bikini's gekocht. God, daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht!![]()
[..]
En en en? Ging het je echt gemakkelijk af met Champix?
Thanks! De wil is er gelukkig. Ik geloof niet dat ik ooit zo gemotiveerd ben geweest over iets.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Hai Noek,
Ik moet zeggen dat ik inderdaad geen probleem had met het "stopstress" dmv Champix. Nu is die Champix normaal een kuur voor 12 weken, maar ik heb alleen de eerste 2 weken gedaan. Het ging mij meer om het feit dat ik de eerste paar dagen geen behoefte had en dat is inderdaad met Campix gebeurd!
Je moet wel WILLEN stoppen, dat is bijna een vereiste!!![]()
Mijn zus was ook gestopt met Champix maar is na 3 weken weer begonnen. Zij begon er ook aan met zoiets van als jij het kan, kan ik het ook maar de echte WIL was er nog niet.
Tsss alsof ik NOG meer Lush kan kopen dan ik al doequote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, weet je wel hoeveel LUSH je kunt kopen voor het geld dat je bespaart op die peuken?
Je hebt echt geen réét aan die peuk op momenten dat je gestressed bent! Je DENKT alleen maar dat het helpt. Dat is dat monstertje dat je gedachten wil controleren. Het slaat echt nergens op, je wordt op den duur alleen maar nerveuzer en meer gestressed door die sigaretten.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:53 schreef Desdemona het volgende:
Hallo!
Druk bezig met verwoede pogingen... lukt een aantal dagen, dan gebeurd er weer iets(stress) en steek ik weer 1 op...
Hopelijk heb ik iets aan dit topic
Nou, dat vroeg de juf ook al, juf Greys.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt echt geen réét aan die peuk op momenten dat je gestressed bent! Je DENKT alleen maar dat het helpt. Dat is dat monstertje dat je gedachten wil controleren. Het slaat echt nergens op, je wordt op den duur alleen maar nerveuzer en meer gestressed door die sigaretten.
Dat weet je ook heus wel. Als je eerlijk bent.
Kom op, wat kan zo'n staafje met rook jou nou helpen bij een stress situatie?
Het antwoord is: NIETS!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg de juf ook al, juf Greys.
Ik wist het antwoord niet.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:31 schreef oh-oh het volgende:Van mn banananlollie met suiker krijg ik echt keipijn aan mn tanden
Ik heb het genoteerd voor mijn volgende sessie. Ik ga het beste meiske van de klas worden!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het antwoord is: NIETS!
NUL!
NADA!
NOPPES!
HELEGAAR NAKS!
Snappie, liefje?
Thnx, kauwgum kauwen is heel slecht voor mijn kaken maar lollies zuigen dus eigenlijk ook denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef JJH het volgende:
Tsss, alweer een nieuw topic.
Gister dus die verjaardag gehad, maar daar mocht niet binnen gerookt worden., dus de enige geweest die zo ongeveer de hele tijd binnen gezeten heeft. Vannacht trouwens voor het eerst weer eens 8+ uur geslapen. Dat ging ook niet zo lekker de laatste tijd.
oh-oh, hang in there! Het eerste begin is er! Nu volhouden. Gewoon lekker met andere dingen bezig zijn en zoek inderdaad een vervanger! Lollies, thee whatever. Ik werk enorme hoeveelheden kauwgom weg op het moment.Als je straks de eerste paar dagen/week door bent zul je zien dat het alleen maar makkelijker gaat worden!
PS; Willen jullie trouwens niet zo snel posten, was het topic al kwijt, en ik moest heel veel bijlezen.![]()
Mmm... zal dat boek eens lezen... ben wel benieuwd of het helpt.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Die stress blijft, alleen je nicotinehonger is weer even gestild en denk je dus dat die stress ook gereduceerd is.
Damn. Ik ben bang dat de geest van meneer Carr in mij gevaren is.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi greys , lynda en alle andere chickies ! Owww en de gozers ook tuurlijk
Even snel een update ; nog steeds rookvrij! Maar vind het wel irritant dat ik best lichtgevoelig ben nog, en af en toe flinke trek heb. But where is the fun in giving up !!!
Oww en lollies helpen niet...Zuigen is niet echt mijn sterkste vak ...
Hoe is het met de rest ? Iedereen nog nicotine vrij ?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]Hey you!
Over dat zuigen moest ik even grinniken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |