Ook enige leuke van Mel C soloquote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Goede request ja ! Vette plaat dit van Mel C !
One louder![]()
Daarover gesproken... ik heb even snel een kleine remake van de afbeelding gemaakt (zelfde lettertype, en een toepasselijk detail in stap 3quote:
Nou, ze heeft ook een andere plaat met Left Eye gemaakt die ik ook wel aardig vond, maar I Turn To You is wel mijn favoquote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook enige leuke van Mel C solo
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken... ik heb even snel een kleine remake van de afbeelding gemaakt (zelfde lettertype, en een toepasselijk detail in stap 3).
[ afbeelding ]
uuhhm best wel heel erg vetquote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken... ik heb even snel een kleine remake van de afbeelding gemaakt (zelfde lettertype, en een toepasselijk detail in stap 3).
[ afbeelding ]
Goh wat toevallig. En ik zag Michiel en Domien vorig jaar ook al John Mayer in Den Haag optrad. Je zou bijna denken dat ze fan zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
John Mayer is erg populair deze dagen! Hoorde 'm vanmiddag bij Domien ook al.
Vind hem niet zoquote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind em wel tof. Alleen lijkt de radio nu meer op een tv.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel dan op z'n minst waarom niet.
3fm blauw past niet bij de kleurstijlquote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel dan op z'n minst waarom niet.
Eigenlijk is het ook een TV, enige is dat er normaal gesproken de woorden "Radio of TV" in staat.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em wel tof. Alleen lijkt de radio nu meer op een tv.
oeh spannend een rock mixquote:metmichiel Het komende uur in MetMichiel @3FM: kaarten voor Coldplay en de DJ Sandstorm Zeroes Rock-mix!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet verkeerde knopje indrukken
Eliza is Piles niet! Die drukt nog weleens op verkeerde knopjes.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet verkeerde knopje indrukken
Het is je eerder geluktquote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou ik heel erg vinden....er zijn maar drie knopjes
Moet hij een vriendin nemenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eliza is Piles niet! Die drukt nog weleens op verkeerde knopjes.
1x toen drukte ik na t opnemen t hele program weg in de veronderstelling dat t dan ook wel al bewaard was...niet dusquote:
Hier kun je geen zieltjes meer winnenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid?![]()
DJ Sandstorm hyves
Coldplay wordt erg veel genoemd natuurlijk, zeker ook numet die cncertkaarten, dus Clocks geef ik een goede kans.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Ben erg benieuwd wat de beste plaat van dit decennium moet zijn. Best kans dat ik denk van "oh ja, natuurlijk" als ik de lijst zie, maar op dit moment kan ik alleen maar gokken. Clocks van Coldplay of zo? (niet mijn keuze, maar een beredeneerde gok)
denk t ook nietquote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier kun je geen zieltjes meer winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Mijn 2 favoriete platen van de 00's zijn Yellow van Coldplay en Mr. Brightside van The Killers (al dan niet in de mix... ligt er maar net aan wat ik als laatste gehoord hebquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Coldplay wordt erg veel genoemd natuurlijk, zeker ook numet die cncertkaarten, dus Clocks geef ik een goede kans.
Denk dat de Killers ook wel hoge ogen gaan gooien, maar dat wordt vechten tussen tussen meerdere nummers, die ook nog eens allemaal geil geremixed zijn
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef Brennel het volgende:
Man, wat heb ik een hoofdpijn.Sterkte nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*zucht*quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid?![]()
DJ Sandstorm hyves
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef Brennel het volgende:
Man, wat heb ik een hoofdpijn.OMG Bren tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sterkte....
![]()
och 1tje kan ik wel missenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*zucht*
Hoe langer je daarover door blijft spammen, hoe kleiner de kans wordt dat ik daar ooit lid van word...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |