Hoe is deze? Ik zit te twijfelen, de achterkant sprak me aan, heb hem nog niet gekocht.quote:
Ik ben nu halverwege, het verhaal duurt even om op te starten (hoofdpersoon + belangrijke zaken introduceren). Het is geen boek vol actie en avontuur, maar gewoon om leuk in weg te lezen. Kan nog niet zeggen welke kant het verhaal precies op gaat, en dat vind ik eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Hoe is deze? Ik zit te twijfelen, de achterkant sprak me aan, heb hem nog niet gekocht.
Als je hem uit hebt, kan je dan nog even kort hier neerzetten hoe het uiteindelijk was?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef Lov1 het volgende:
Ik ben nu halverwege, het verhaal duurt even om op te starten (hoofdpersoon + belangrijke zaken introduceren). Het is geen boek vol actie en avontuur, maar gewoon om leuk in weg te lezen. Kan nog niet zeggen welke kant het verhaal precies op gaat, en dat vind ik eigenlijk wel leuk
Madame Bovary is leuk!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef petertjeprik het volgende:
Deze week is mijn boekencollectie uitgebreid met:
Sonnets of Shakespeare (druk uit 1961)
The Satanic Verses (Salmon Rushdie)
Madame Bovary (Gustave Flaubert)
West-Oestlicher Divan (Goethe, druk van rond 1920)
Ik had wat boekenbonnen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |