quote:Op maandag 2 maart 2009 07:37 schreef Bart het volgende:
Elten! Leuk plaatsjeKan je mooi fietsen, Elterberg op enzo!
Marantz, bestaat dat nog?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken het, was gister in een audiozaak, ben verliefd geworden op een Marantz receiver i.c.m. twee Tannoy zuilspeakers en een Quake subwoofer. Kosten: 1150 euro
Ja zekerquote:Op maandag 2 maart 2009 14:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
fietsen, wandelen, hardlopen. Been there, done that.
En terrasje pakken natuurlijk.
Marantz bestaat zeker nog, is echt superspul! Daar komt echt machtig geluid uitquote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Marantz, bestaat dat nog?![]()
Sjonge jonge, da's jeugdsentiment, wij hadden vroeger thuis altijd alles van Marantz.
Zevenaar?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja zekerBen er vaak genoeg geweest, ben zelf opgegroeid in Zevenaar, das praktisch om de hoek
Ik ging er elke vrijdag stappen in mijn jeugdquote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zevenaar?Daar kom ik regelmatig.
Tegenwoordig om er af toe boodschappen te doen (Appie H.) en vroeger om rugbywedstrijden te kijken bij de Duuvels.
Wees maar blij, volgens mij is het (nu) best een saai durp.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:11 schreef Bart het volgende:
Ik ging er elke vrijdag stappen in mijn jeugdKom er nu niet zo vaak meer, wonen nog weinig mensen die ik ken... Iedereen is er weggetrokken
Uiteraard, ik ben weg daarquote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wees maar blij, volgens mij is het (nu) best een saai durp.
Ja, even terug naar gisteren, dan duurt het nog geen 16 uur!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef KoekjesTwister het volgende:
Hahaha, wat ben ik blij dat ik genoeg heb aan 33 gigabyte, inclusief het besturingsysteem!
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2009 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
want harde schijf ruimte is nu eenmaal zo duur he, 8 cent per GB?
Je mag er wel wat van mij lenen hoorquote:
Het scheelt een hoop geld hoor, niet telkens schijven bij hoeven te kopen. Daarnaast ga ik er binnenkort een 64GB SSD instoppen, die kosten bijna niets meer!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Precies.
Maar als hij er geen behoefte aan heeft, dan moet hij dat zelf weten
Maar hoe doe je het dan met je mp3collectie enzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:55 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Het scheelt een hoop geld hoor, niet telkens schijven bij hoeven te kopen. Daarnaast ga ik er binnenkort een 64GB SSD instoppen, die kosten bijna niets meer!
Oh, dat valt nog wel mee dusquote:Op maandag 2 maart 2009 20:52 schreef Jump het volgende:
Onderaan dit topic niet zoveel, ik kan het markeren om samen te voegen, of voor op de index te zetten. Ik had ook twee twee statussen meer
Ahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |