quote:Op maandag 23 februari 2009 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie film idd
gisteren naar friday the 13th gegaan...waste of time....
morghe trouwens
Oh? Problemen?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
3 weken... mits ik mijn hypotheek rond krijg
ik krijg opeens een heel stuk minder, dus moeten mijn ouders mee gaan tekeken, waarvoor ik mijn diploma nodig heb die ik nog steeds niet heb ontvangen.quote:
Je krijgt minder? Door de kredietcrisis ofzo? En waarom moet je eigenlijk een diploma hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik krijg opeens een heel stuk minder, dus moeten mijn ouders mee gaan tekeken, waarvoor ik mijn diploma nodig heb die ik nog steeds niet heb ontvangen.
heeft inderdaad iets met de crisis te maken.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Bart het volgende:
Je krijgt minder? Door de kredietcrisis ofzo? En waarom moet je eigenlijk een diploma hebben?
Sucksquote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef Cothen het volgende:
[..]
heeft inderdaad iets met de crisis te maken.
Hoiquote:
Lieve Belgquote:
Iddquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat lekker met alle stukke hardware hier.
Nah word vanavond terug gebelt door Dell en gaan we verder met het uitzoeken wat er precies fout is. Premium support ftwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
IddVanavond maar even samen shoppen in Alkmaar?
Ah okequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nah word vanavond terug gebelt door Dell en gaan we verder met het uitzoeken wat er precies fout is. Premium support ftw.
Je maakte een tikfoutje, ik heb het even verbeterd voor je.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:33 schreef mschol het volgende:
nog 2 dagen en dan ben ik weer een luie ambtenaar
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je maakte een tikfoutje, ik heb het even verbeterd voor je.
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
neem ik eens verlof op.. is het weer niet goed
Geen tijdquote:
Ik weet het... Zodra duidelijk is of ik wel of niet teamleider wordt, en die procedure dus afgerond is, ga ik maar een weekje vrij nemen denk ikquote:
Ik niet, stel je voor dat ik bruin wordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef phluphy het volgende:
Ik heb ook zin in verlof. Maar ik bewaar het liever tot het echt voorjaar wordt.
mwha.. een keertje lang weekend (4 dagen) vind ik helemaal niet ergquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef phluphy het volgende:
Ik heb ook zin in verlof. Maar ik bewaar het liever tot het echt voorjaar wordt.
Welke nog meer dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik denk dat ik ook deze slowchat ga volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |