Geen paal gezien waar je het saldo kon controleren?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wilde idd inchecken. Gewoon vanuit de centrale tunnel van Zuid. Meerdere poortjes (toch wel 3) geprobeerd, allemaal dezelfde melding.
Ja, die paal stond op het perron en was buiten dienst. Oh. Er stonden er twee. Ze waren alle twee buiten dienst.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geen paal gezien waar je het saldo kon controleren?
Lijkt erop alsof die gewoon niet werkten.
"Gewoon". Weet ik meteen weer wat "gewoon" is in OV-chipkaart-land. Als iets werkt is het dus buitengewoon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geen paal gezien waar je het saldo kon controleren?
Lijkt erop alsof die poortjes gewoon niet werkten.
Dat zijn, in mijn ogen, gewone, niet bijzondere problemen die horen bij een dergelijke overgangsfase.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gewoon". Weet ik meteen weer wat "gewoon" is in OV-chipkaart-land. Als iets werkt is het dus buitengewoon?
Alle poortjes op een groot station in Amsterdam werken niet en dat is dan gewoon?
lees nou eens man ipv een vraag belachelijk te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee die mensen gaan liever aan 4 buschauffeurs vragen hoeveel het kost. Dat is veel makkelijker dan even op internet zoeken
men heeft dus in Amsterdam niet geleerd van Rotterdam ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat zijn, in mijn ogen, gewone, niet bijzondere problemen die horen bij een dergelijke overgangsfase.
Problemen waar men van kan leren en dus eigenlijk ook niet zonder kan.
Maar jij mag het natuurlijk rampzaliger maken dan het is.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
Ik hoop trouwens dat het GVB op 1 maart over gaat. Dat lijkt me lachen.
Foto vergeten te maken. Er hangt in elk geval bij de randstadrail een compleet schema met haltes en bijhorende tarieven. Vergelijkbaar met de zonekaarten zoals die op de erasmuslijn ook nog hangen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
chipkaarttarief op de halte ? nooit gezien in Rotterdam anders waar ze al 3 jaar hebben getest
Kortste route is het goedkoopst. Makkelijk toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef macca728 het volgende:
en hoe doen we dta straks met bussen, trams, metro en trein ?
Hoe kan ik snel zien wat de goedkoopste optie is, wat nu makkelijk is
Eerder zei je dat je prijs gaat vragen aan de chauffeur en dat als je die te duur vind, dat je dan op zoek zou gaan naar een goedkopere optie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
lees nou eens man ipv een probleem belachelijk te maken
het tarief is nu hetzelfde, namelijk 4 strippen, dat kan je ziien op de halte, niets vragen
Na een paar jaar aanprutsen kunnen ze die poortjes toch wel een keer gewoon laten werken? Hoe moeilijk is dat nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat zijn, in mijn ogen, gewone, niet bijzondere problemen die horen bij een dergelijke overgangsfase.
Problemen waar men van kan leren en dus eigenlijk ook niet zonder kan.
Maar jij mag het natuurlijk rampzaliger maken dan het is.
Als het allemaal zo simpel zou zijn dat ze het systeem zouden kunnen kopieren overal, dan hadden ze dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Na een paar jaar aanprutsen kunnen ze die poortjes toch wel een keer gewoon laten werken? Hoe moeilijk is dat nou?
Vast wel geleerd. Maar dat wil nog niet zeggen dat alles foutloos gaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
men heeft dus in Amsterdam niet geleerd van Rotterdam ?
waar het overigens nog steeds regelmatig voorkomt
www.ov9292.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef macca728 het volgende:
en hoe doen we dta straks met bussen, trams, metro en trein ?
Hoe kan ik snel zien wat de goedkoopste optie is, wat nu makkelijk is
dat heb iknog nooit gevraag hoor, je zal wel weer verkeerd lezenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Eerder zei je dat je prijs gaat vragen aan de chauffeur en dat als je die te duur vind, dat je dan op zoek zou gaan naar een goedkopere optie.
Dus dan vraag ik mij af hoe je dat straks gaat doen als er 4 bussen zijn die dezelfde bestemming hebben. Ga je dan al die chauffeurs af om dat te vragen?
Laat het de brabanders en Nijmegenaren maar niet horen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef Leonos het volgende:
OV-Chipkaart
Ik was eerst een beetje bang ervoor. Maar gebruik het nu zo'n drie weken en het werkt perfect.
Stuk sneller dan m'n OV-kaart in zo'n onhandig gat te steken.
Nu nog de bus
Je mengde je in de discussie over wat je zou doen als je de chauffeur gevraagd had hoeveel het zou kosten en je het te duur zou vinden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat heb iknog nooit gevraag hoor, je zal wel weer verkeerd lezen
Hé, voor die miljard euro en al die jaren mag je geen goed werkend systeem verwachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Na een paar jaar aanprutsen kunnen ze die poortjes toch wel een keer gewoon laten werken? Hoe moeilijk is dat nou?
"In elk systeem moet speling zitten. Een blikje cola extra meenemen uit de supermarkt? Moet kunnen. Wat de supermarkten nu doen lijkt wel op een veehourderij.. mee eens?"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Schenkstroop het volgende:
In elk systeem moet speling zitten. Een zone verder rijden met de metro dan afgestempeld? Moet kunnen. Wat de OV nu doet lijkt wel op een veehouderij.. mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |