Ik hoop komende zaterdag de nieuwe vloer te kunnen leggen. Dan moet de kelder wel droog zijn en de vocht afkomstig zijn van een paar reeds herstelde lekkages in de badkamer en van de cv. Als het vochtprobleem afkomstig is uit het grondwater, heb ik een groter probleem. Dan moet de hele vloer geïnjecteerd worden met antivocht-spul. Dat gaat veel langer duren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
Een ongeluk komt zelden alleen UIO. Waardeloos zeg!
Gaat het nog lang duren voordat je vochtproblemen zijn opgelost?
Sterkte! Zowel met je vloer, je gezondheid als je ouders!
Zoiets ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef DutchTrain het volgende:
Zeg, maar zou je dat nou wel doen UIO? We maken ons wel een beetje zorgen om je?
En hoe laat kwam je gisteravond nou wel niet thuis
![]()
Zo hebben we je niet opgevoed
En kijk UIO, we hebben dit voor je meegenomen uit de supermarkt, dat vond je vroeger ook zo lekker.![]()
Zoiets toch ?
Nee, inderdaad, zou ook niet goed zijn als dat wel zou kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb de afgelopen weken heel wat achter de schermen kunnen kijken bij ons boekingssysteem, en er zijn echt geen trucjes te vinden waarmee je iets aan de prijs kunt doen![]()
Boek lijkt me gewoon iets sufs waarin staat op welke manier je de goedkoopste tickets kan vinden, en dat je niet blind iets moet boeken maar gewoon een beetje rond moet kijken. Zou mijn geld er niet aan verspillen iig.
Ik denk niksquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, zou ook niet goed zijn als dat wel zou kunnen.
Dat is inderdaad de indruk die ik ook krijg. Tips als midden in de week boeken en vroeg boeken... duh... Vraag me echt af wat er in kan staan wat ik niet al op internet kan vinden.
Zelfs als Limburger kan ik niet goed tegen Maastrichts... maar inderdaad een hele mooie en leuke stad om te zijn, hoe het is om daar te wonen kan ik geen oordeel over geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:23 schreef Thetallguy het volgende:Ik vind Maastricht een leuke stad (2x geweest
)
Weet alleen niet of ik altijd tegen dat zangerige Zuid Limburgs zou kunnenDat is daar wel zo'n beetje op zijn ergst, bijna Duits
Bij deze alvast een paar op Facebook. Uiteraard zijn de meubels niet van ons, die moeten we nog verbranden ergens stallen. Maar zondag beginnen we met verhuizen. Na 4 jaar weer lekker op mezelf gewoond te hebben ga ik de grote gok weer wagen om samen te wonen. Ik ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |