quote:Green Program
For guests wishing to be environmentally friendly, the hotel participates in active environmental friendly practices. In lieu of a “no room cleaning” request, a JYP1000 per room, per night credit for hotel facility-use will be issued.
Tijd voor een nieuw label, naast "do not disturb" en "please clean room", komt er nu "do not clean room" (en om het compleet te maken "do disturb"?)...quote:Op maandag 16 februari 2009 07:23 schreef DutchTrain het volgende:
Bij het zoeken naar een hotel, kwam ik weer eens iets nieuws tegen
[..]
Appeltaart?quote:Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
..
Desalniettemin tijd voor een feestje![]()
Iemand een goed idee om dit te gaan vieren
Dat is het punt niet, dat doe ik ook. Het gaat erom dat "het milieu" als enige reden wordt aangedragen en dat over de kostenreductie voor het hotel niks gezegd wordt (al heb ik daar een keer een uitzondering van gezien, maar herinner niet in welk hotel dat was).quote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, een handdoek kun je makkelijk een tweede keer gebruiken als hij droog is. Prima toch.
quote:
EENS!! (alhoewel Den Bosch ook wel leuk is natuurlijk)quote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Hik het volgende:
Om nog even terug te komen op Vogues woon-en-werk-dilemma: Utrecht is natuurlijk ook wel een stukje leuker wonen dan Eindhoven () hè?
![]()
...en daar zijn we weer!
Over welke punten moet dan gedobbeld worden?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef DutchTrain het volgende:
Ik denk dat we daar een dobbelsteen over moeten gooien
We eten:quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Over welke punten moet dan gedobbeld worden?
Lijkt me een goede.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We eten:
1. Appeltaart
2. Appeltaart
3. Appeltaart
4. Appeltaart
5. Appeltaart
6. Liejannuh beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |