Being cool.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hey, A Bassplayer gotta do what a Bassplayer gotta do!
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef Sautor het volgende:
Kut, mijn D-snaar is zojuist geknaptIk heb hier verder geen snaren liggen, heb mijn bassje net een half jaar. Dat wordt volgende week maar ff langs de gitaarboer fietsen
Gaaf!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
Geprobeerd naast een Precision en Jazz en vervolgens mee naar huis genomenWas voor mij echt no contest; de Gibson heeft een veel dieper, warmer geluid. Speelt lekker, idd aardig topzwaar maar niet echt storend tot nu toe
Best vette docu. Die kerel is misschien ietwat simpel, maar ik waardeerde 'm wel na 't afkijken eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Nulletje het volgende:
Leuk voor Bassisten. Een interview (video) met de Nederlandse Top bassist Barend Courbois.
http://www.zesnullen.nl/barend_courbois.html
Huiskamerquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor vermogen wil je? Is het alleen voor lekker spelen op je slaapkamer of wil je uiteindelijk er het podium mee op?
Thnx. Maakt het aantal watt nog veel uit? Die Perfect 10 heeft bijv 30 wat. Een type hoger/duurder (Five Fifteen) heeft 100 watt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/ashdown_perfect_10.htm
Is een lekker ampje, ashdown zoiezo
Dan gaat die harderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:13 schreef m1155 het volgende:
[..]
Thnx. Maakt het aantal watt nog veel uit? Die Perfect 10 heeft bijv 30 wat. Een type hoger/duurder (Five Fifteen) heeft 100 watt.
denk dat je buren dat niet kunnen waarderen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:13 schreef m1155 het volgende:
[..]
Thnx. Maakt het aantal watt nog veel uit? Die Perfect 10 heeft bijv 30 wat. Een type hoger/duurder (Five Fifteen) heeft 100 watt.
* bas-beest heeft deze:quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kwam gisteren op mijn reis over het web een Ibanez SR705 tegen, wat een prachtding![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |