Wat heb je ermee gedaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef Sautor het volgende:
Kut, mijn D-snaar is zojuist geknaptIk heb hier verder geen snaren liggen, heb mijn bassje net een half jaar. Dat wordt volgende week maar ff langs de gitaarboer fietsen
Gaaf!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
Geprobeerd naast een Precision en Jazz en vervolgens mee naar huis genomenWas voor mij echt no contest; de Gibson heeft een veel dieper, warmer geluid. Speelt lekker, idd aardig topzwaar maar niet echt storend tot nu toe
Best vette docu. Die kerel is misschien ietwat simpel, maar ik waardeerde 'm wel na 't afkijken eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Nulletje het volgende:
Leuk voor Bassisten. Een interview (video) met de Nederlandse Top bassist Barend Courbois.
http://www.zesnullen.nl/barend_courbois.html
Huiskamerquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor vermogen wil je? Is het alleen voor lekker spelen op je slaapkamer of wil je uiteindelijk er het podium mee op?
Thnx. Maakt het aantal watt nog veel uit? Die Perfect 10 heeft bijv 30 wat. Een type hoger/duurder (Five Fifteen) heeft 100 watt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/ashdown_perfect_10.htm
Is een lekker ampje, ashdown zoiezo
Dan gaat die harderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:13 schreef m1155 het volgende:
[..]
Thnx. Maakt het aantal watt nog veel uit? Die Perfect 10 heeft bijv 30 wat. Een type hoger/duurder (Five Fifteen) heeft 100 watt.
denk dat je buren dat niet kunnen waarderen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:13 schreef m1155 het volgende:
[..]
Thnx. Maakt het aantal watt nog veel uit? Die Perfect 10 heeft bijv 30 wat. Een type hoger/duurder (Five Fifteen) heeft 100 watt.
* bas-beest heeft deze:quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kwam gisteren op mijn reis over het web een Ibanez SR705 tegen, wat een prachtding![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef m1155 het volgende:
[..]
Five Fifteen gaat 4 weken duren en helaas heb ik geen geduld dus de Perfect 10 besteld
10" speakersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef m1155 het volgende:
[..]
Five Fifteen gaat 4 weken duren en helaas heb ik geen geduld dus de Perfect 10 besteld
Geluid is niet helemaal super (beeld overigens ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
We want more! (filmpjes, filmpjes en samples in actie)
Ziet er tof uit!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Geluid is niet helemaal super (beeld overigens ook niet), maar gaat om het idee zullen we maar zeggen
Dat je vindt dat ik een toffe bas heb gekocht?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:00 schreef KaMo het volgende:
Tof tof tof!
Dus...
Ik ben vergeten wat ik wilde zeggen
Niet noemenswaardigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ziet er tof uit!
Heb je al eens op de epiphone verspeeld?
Maar ik wilde weten hoe het te vergelijken valtquote:Op zondag 1 maart 2009 10:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig
Het blijft na een paar dagen nog steeds een geweldig dingHet geluid dat er uit komt is zo diep en warm, heerlijk. Ook merk ik wel het verschil met m'n eerste bas, de Ibanez SRX350. Prima ding is dat overigens ook, maar het lijkt of de Gibson met je meewerkt. Is trouwens ook echt een licht ding
Dat snap ik, maar kan ik je dus niet vertellenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar ik wilde weten hoe het te vergelijken valt
k ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef Agiath het volgende:
Vorige week voor het eerst mijn snaren gekookt in sodaGewoon om te kijken of het nou echt werkte
En het werkt, ze blinken nu weer en klinken nieuw, maar voor hoelang, dat is maar de vraag
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef m1155 het volgende:
De Perfect Ten versterker vandaag ontvangen. Zwaar genoeg, op zijn harst krijg ik zeker klachten van de aangrenzende kantoren dus binnenkort maar eens meenemen naar m'n weekeind verblijf...
Die eerste bedoel ik jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Brammie1 het volgende:
bedoel je deze http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0326800505 ? Vind 'm er wel tof uitzienben zelf ook erg te spreken over m'n Squier Precision! Ik heb deze: http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0301070506
Thunderbird vind ik persoonlijk één van de lelijkste basgitaren ooit, maar das mijn mening
Precision, maar je moet kijken wat het fijnst speelt/klinktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die eerste bedoel ik ja. Thunderbird vind ik zelf echt prachtig, met een vet geluid. Alleen speelt het iets minder fijn dan mijn huidige Ibanez.
Jammer genoeg is er nergens meer een T-Bird Alpine White te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Precision, maar je moet kijken wat het fijnst speelt/klinkt
Ibanez, is ook fijner met evenwicht (head duikt niet naar de vloer toe) Of je moet een Iceman bedoeleb, die doet dat ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Rechterbal het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
De Halfstack dus.![]()
Over een maandje of 2 eens gaan kijken voor ene nieuwe bas.
Zit te twijfelen tussen een nieuwe Ibanez bas, of de Epiphone Thunderbird.
De Thunderbird vind ik geniaal lekker spelen, en mooi uitzien, maar geen spectaculair geluid.
De Ibanez (waar ik de naam van kwijt ben) vind ik IETS mooier geluid, maar hendig lelijk.
Ik denk dat ik voor me bas naar de Musicstore heenga.
De collectie bassen daar is ziekelijk. Een kamer met 250 verschillende bassen(ja, ik had ze geteld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |