dat zou vast helpenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
![]()
[..]
Misschien iets gezonder gaan eten.
Ik heb laminaat, dat is geen succes..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet gewoon t spel zelf op de grond gooien?
Oke, het valt dus wel mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou vast helpen
Maar zo ongezond eet ik niet (iig avond eten en zo he) en zoals ik al zei: ik ben er meer voor om gewoon te doen/eten/drinken waar je blij van word
Zo ook dit weekend (weekendje weg) dus nu wilde mn lichaam fruit
Dus gooide ik er een peer in
Iedereen blij
Ik was er alleen een beetje van in de war haha
Ik ook en toch doen we het hier altijd op de vloer gewoon hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb laminaat, dat is geen succes..
Twisterquote:
While having sex.quote:
Nice.quote:
Ok korte dagenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mafkees01 het volgende:
Jullie zijn echt kansloos
Jullie jagen er 2/3 topics door in 1 dag?!
Nee joh minimaal 4 per dag. En nee wij zijn niet kansloos.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mafkees01 het volgende:
Jullie zijn echt kansloos
Jullie jagen er 2/3 topics door in 1 dag?!
nee, we doen niet aan relaties. alleen aan datenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat nou? Is het al officieel tussen jullie?
Hoeveel topics gaan er per dag doorheen?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik zeker gemist dan. Maar misschien kan je tips voor mij samenvatten.
Ja inderdaad.quote:
Aahhh, das lief..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]Wees jezelf, maar wel op een leuke manier (niet gaan klagen over hoe zwaar je leven is dus!). Houd gesprekken licht en luchtig, niet over je kat die net dood is ouwehoeren! Flirten! Denk aan de lichaamstaal! Humor, maar niet te plat. Het moet geschikt zijn voor de situatie. Seksueel getint grapje mag best, maar houd het gepast! Uitstraling! Zelfverzekerd en niet geforceerd maar écht. Dit krijg je door... Lekker in je vel te zitten! Accepteer je leven zoals het is en maak er het beste van! Schuw fysiek contact niet. Maar ook weer niet handtastelijk worden! Dit voel je meestal wel aan. Heb er lol in! Dit is het allerbelangrijkste! Uiterlijk! Niet iedereen ziet eruit als een Adonis, maar zorg er in ieder geval voor dat je verzorgd voor de dag komt. Kapper, kleren, en zelfs gewicht zijn allemaal zelf te beïnvloeden.
Hier zijn alvast wat beginnerstips voor je.
Geen idee. Dit is een van de weinige dagen dat ik actief in het singles topic zit...quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan er per dag doorheen?
Ah. Duidelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, we doen niet aan relaties. alleen aan daten
Dankje.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]Wees jezelf, maar wel op een leuke manier (niet gaan klagen over hoe zwaar je leven is dus!). Houd gesprekken licht en luchtig, niet over je kat die net dood is ouwehoeren! Flirten! Denk aan de lichaamstaal! Humor, maar niet te plat. Het moet geschikt zijn voor de situatie. Seksueel getint grapje mag best, maar houdt het gepast! Uitstraling! Zelfverzekerd en niet geforceerd maar écht. Dit krijg je door... Lekker in je vel te zitten! Accepteer je leven zoals het is en maak er het beste van! Als er dingen zijn die je anders zou willen zien, doe er dan wat aan! Schuw fysiek contact niet. Maar ook weer niet handtastelijk worden! Dit voel je meestal wel aan. Heb er lol in! Dit is het allerbelangrijkste! Uiterlijk! Niet iedereen ziet eruit als een Adonis, maar zorg er in ieder geval voor dat je verzorgd voor de dag komt. Kapper, kleren, en zelfs gewicht zijn allemaal zelf te beïnvloeden.
Hier zijn alvast wat beginnerstips voor je.
Ik zit hier soms door de weeks maar de komende weken ga ik minder proberen te Fok!ken omdat ik best wel moe ben na mijn werk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is een van de weinige dagen dat ik actief in het singles topic zit...
We zijn niet allen blij met deze veranderingquote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is een van de weinige dagen dat ik actief in het singles topic zit...
En hang boven je spiegel een briefje met "Ik ben fantastisch!" en lees het elke ochtend en avond op. Hardop wel te verstaan!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Wel uitprinten en boven je bed hangen he!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zijn niet allen blij met deze verandering
je lachtquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er een lekker wijntje bij gepakt.
Het kan me even niet schelen dat ik morgen moet werken..
Schroom je niet om van onderwerp te veranderen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie zeg, gaat het nu nog/alweer over spelletjes?
quote:
Goed idee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Wel uitprinten en boven je bed hangen he!
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En hang boven je spiegel een briefje met "Ik ben fantastisch!" en lees het elke ochtend en avond op. Hardop wel te verstaan!
Doe maar ruig.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er een lekker wijntje bij gepakt.
Het kan me even niet schelen dat ik morgen moet werken..
030-CS is goedkoper met bier geloof ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
![]()
Ik moet zo denk ik weer even naar de friettent toe voor wat te drinken... De AH is al dicht
Herhaling is de truc in onderwijs/training.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En hang boven je spiegel een briefje met "Ik ben fantastisch!" en lees het elke ochtend en avond op. Hardop wel te verstaan!
Het kan niet alle dagen feest zijn. Sommige mensen heb nog andere verplichting naast Fok!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zijn niet allen blij met deze verandering
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie is Adonis en lijkt ie een beetje op mij?
Ja, maar dat is 10 minuten fietsenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
030-CS is goedkoper met bier geloof ik
ONT-ZET-TEND!quote:
Okequote:
Alleen de heenweg een probleem, de terugweg zuip je je een stuk in de fietsquote:
Ik heb nog genoeg..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zo denk ik weer even naar de friettent toe voor wat te drinken... De AH is al dicht
Je snapt hem niet, maar dat geeft niet want was toch voor Goeroequote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan niet alle dagen feest zijn. Sommige mensen heb nog andere verplichting naast Fok!
Stiekem is het een nep-lachquote:
Precies. En in het begin voel je je belachelijk. Je voelt je voor lul staan als je het hardop zegt, zelfs al is er niemand anders in de buurt. Maar als je het drie weken achter elkaar hebt gedaan, merk je wel dat het effect heeft. Je gaat er zelf in geloven. Of niet, maar zelfs dan heb je de stap gemaakt om het hardop uit te spreken en is die schaamte ook weg. Sowieso heel goed voor je zelfvertrouwenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Herhaling is de truc in onderwijs/training.
quote:
Ik denk eerder de terugweg. Slingerd fietsen is best lastig.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Alleen de heenweg een probleem, de terugweg zuip je je een stuk in de fiets
ik ookquote:
kun je me dat leren?quote:
Oke.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je snapt hem niet, maar dat geeft niet want was toch voor Goeroe
Ik ben moe en heb een beetje een dipje.quote:
Dat was EXPRESS!quote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Trouwens, bij de friettent zijn ze goedkoper dan bij Appie to Goquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Alleen de heenweg een probleem, de terugweg zuip je je een stuk in de fiets
Wat? Een topic vol posten. Dat is niet zo moeilijk gewoon posten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
Goeie TT JB!
En weer een heel topic gemist..
Ik heb het gewoon te druk.... Hoe doen jullie dat?
Ik ga mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan word ik daar dus zometeen weer opgelichtquote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Trouwens, bij de friettent zijn ze goedkoper dan bij Appie to Go
Yep!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Dan word ik daar dus zometeen weer opgelicht
Pick your Choise, heb je geen brownies meerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dadelijk, ik ben nog niet weg
Ik wil eerst nog iets lekkers, maar weet niet goed wat
Ripquote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Ripley het volgende:
God, net een avond mijn moeders afkeuring uitgezeten. Wat een feest
Nu bijkomen bij ieders goedkeuring hierquote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Ripley het volgende:
Hey Rip.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Ripley het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga mee.![]()
Heb je die hond dan al wel uitgelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
nee, ik denk dat ik maar voor chips ga voor een keerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Pick your Choise, heb je geen brownies meer?
dat wisselt gelukkigquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey Rip.
Geen leuke avond gehad dus? Gaat het altijd zo ook, of dat niet?
chipsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik maar voor chips ga voor een keer
Dat eet ik echt zelden
Nee, daarom kan ik niet nu al gaan slapen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je die hond dan al wel uitgelaten?
Ik ga zometeen voor de burgerking, heb nog maar weinig gegetenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, ik denk dat ik maar voor chips ga voor een keer
Dat eet ik echt zelden
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga mee.![]()
Slaap lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Goede avondquote:
ik vandaag juist niet,quote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij geen fobo hebt.quote:
Hey kutnewb, of normaal meedoen of oprotten svp. Bij voorbaat dankquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef mafkees01 het volgende:
Dus alsk het goed heb: Hier zitten alleen singles of ist maar gewoon een verkapte manier van kansloos blaten?
Ow, jaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Techno, wil je even op je envelopje letten...
PM seksquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Techno, wil je even op je envelopje letten...
Nee, Trojanproblemen.quote:
I'm with her!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey kutnewb, of normaal meedoen of oprotten svp. Bij voorbaat dank
Gewoon niet op reagerenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn voor de nieuwe mensen anders jaag je ze weer weg.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuke cryptische omschrijvingquote:
Dat zal me een gemis zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn voor de nieuwe mensen anders jaag je ze weer weg.
Ik heb de auto voor zjin deur gezet. Sleutel door de brievenbus en smsje. Wilde em niet wakker makenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vandaag juist niet,
maarre was zeker tof gisteren. was je vriend niet pissed dat je een beetje laat was?
is dat een probleem?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn voor de nieuwe mensen anders jaag je ze weer weg.
Hey kutnewbie. Ik weet waar je stage slaapt, dus niet zo tofquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef mafkees01 het volgende:
Dus alsk het goed heb: Hier zitten alleen singles of ist maar gewoon een verkapte manier van kansloos blaten?
Hij doet aan foto's op verzoek hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij geen fobo hebt.
verstandig!! geen gezeik opzoeken hé!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb de auto voor zjin deur gezet. Sleutel door de brievenbus en smsje. Wilde em niet wakker maken
Aha, een kapsones wijf!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij deze het verzoek danquote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij doet aan foto's op verzoek hoor
Rotownquote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verstandig!! geen gezeik opzoeken hé!
volgende keer wilde cue wel naar rotterdam komen zei ze. gaan we hier eens gezellig stappen
slaapt de stage? bizarquote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey kutnewbie. Ik weet waar je stage slaapt, dus niet zo tof
Trojan is ook een bekend condoommerkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bekend is het niet, want ik ken het nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Trojan is ook een bekend condoommerk
Spuit 11!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Trojan is ook een bekend condoommerk
Bedankt Ripleyquote:
Je snapt wat ik bedoel, Murmquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slaapt de stage? bizar
mijn stages sliepen nooit. ik wel op de stages maar da's een ander verhaal toch?
Het is de Durex van de V.S.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo bekend is het niet, want ik ken het niet
Ik meen dat het amerikaans isludootje weet er vast het fijne wel vanquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
Zo bekend is het niet, want ik ken het niet
Je was alweer te SNEL!quote:
Sleep tight!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Good night and good luck. Ik ben pleiten
Oke. Maar misschien is hij wel een aanwinst voor dit topic.quote:
Als hij ons triest vindt komt vanzelf niet meer terug.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat een probleem?
we hebben het zo toch gezellig? heb ik verder niemand bij nodig hoor
naja leuke mensen mag wel
quote:
Gezien de reactie:quote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Maar misschien is hij wel een aanwinst voor dit topic.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Ok, even naar de Texaco en de friettent voor de broodnodige levensbehoeftes.
Die bij de rotonde waar de tram langsrijd?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Doeiquote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Good night and good luck. Ik ben pleiten
Ook ongezellig..quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Goed nummer.quote:
Ik ga geen friet halen!quote:
Nee, die ene bij Overvecht (Rode brug...)quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Die bij de rotonde waar de tram langsrijd?
Een echt student dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Ahh allrightyquote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga geen friet halen!
[..]
Nee, die ene bij Overvecht (Rode brug...)
Hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Murmeli het volgende:
ik ga denk ik kwaak dumpen hij is niet lief
Nee, maar dit is net zo erg volgens mij.quote:
Dat is bij mij om de hoek.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:19 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Die bij de rotonde waar de tram langsrijd?
Details! Smerige details!quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:22 schreef Murmeli het volgende:
Ik zag het, jij ookquote:
Kerelsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Murmeli het volgende:
Als je geen relatie hebt hoef je ook niet te dumpen, toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Murmeli het volgende:
Hoe gaat het met jouw vriendin?quote:
Perfect. Hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw vriendin?
Dat bedoelde ik niet, T. Of ze het wat vond natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, Nouk dus. Zal jou ook een sturen.
Ripley's Datingbureau. Kli(n)kt goedquote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, T. Of ze het wat vond natuurlijk
Kijken of ik lijstjespotentieel zie
Gewoon benieuwd.quote:
Mannen kunngen geen PMS krijgen.quote:
Haha, ik vond het watquote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ripley's Datingbureau. Kli(n)kt goed
Ik zie wel potentiequote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Ripley het volgende:
Je blaast wel hoog van de toren voor die x aantal weken dat je nu met d'r gaat...quote:
Er bestaat geen te jong op vrouwengebied. Heb ik gehoordquote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik vond het wat
Maar ik ben te jong
Haha, kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er bestaat geen te jong op vrouwengebied. Heb ik gehoord
Succes met de terugreis, dan ben ik naar bed, hoop ik voor mijn werkgever.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef ProbeerMe het volgende:
Veel succes Q., Techno, Rip, Tijn, Nouk en alle anderen. Ik ben er over 2-3 uurtjes pas weer
Merci, en succes met je werk(gever) morgen!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes met de terugreis, dan ben ik naar bed, hoop ik voor mijn werkgever.
Doeiquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef ProbeerMe het volgende:
Veel succes Q., Techno, Rip, Tijn, Nouk en alle anderen. Ik ben er over 2-3 uurtjes pas weer
Doei PMquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef ProbeerMe het volgende:
Haha, dank jequote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Merci, en succes met je werk(gever) morgen!
Ja wel. Onder een bepaalde leeftijd is het strafbaar enzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er bestaat geen te jong op vrouwengebied. Heb ik gehoord
Ik doelde niet op Noukquote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zet jullie er vast in potlood in dan
dat zei kwaak ook al toen ik hem dumpte. dus nu hou ik hem maarquote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt hoef je ook niet te dumpen, toch?
Hij doelt op jouquote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zet jullie er vast in potlood in dan
Gewoon terug plagen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zei kwaak ook al toen ik hem dumpte. dus nu hou ik hem maar
hij is ook veel te leuk om te dumpen![]()
![]()
Nog geen week.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je blaast wel hoog van de toren voor die x aantal weken dat je nu met d'r gaat...
Populairquote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, als Techno zo'n lekker ding is, wil ik ook PM
Je hebt er maar druk mee al die lijstjes.quote:
Hij heeft gewoon uitstraling of hij is heel charmant.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:36 schreef Ludootje het volgende:
Hey Techno, nu wil ik ook wel eens weten waarom al die dames van hun stoel af glijden als ze jou zien!
Ahh, monogaam daten toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zei kwaak ook al toen ik hem dumpte. dus nu hou ik hem maar
hij is ook veel te leuk om te dumpen![]()
![]()
Wat een eikel inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Auto ben je baby te huur aan t kijken?
Die Quinta blijkt toch maar sterken slim vind ik!
En hij nog een grotere lul dan ik dacht
Zo ff tussen door haha
Nee. Ik ben even flink over de zeik op dit moment, dus dan heb ik helemaal geen behoefte aan die wanhopige stellenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ff tussen door haha
vrouwen...allemaal mooie woorden maar uiteindelijk gaan ze toch op het uiterlijk van iemand afquote:Op zondag 15 februari 2009 22:36 schreef Ludootje het volgende:
Hey Techno, nu wil ik ook wel eens weten waarom al die dames van hun stoel af glijden als ze jou zien!
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik ben even flink over de zeik op dit moment, dus dan heb ik helemaal geen behoefte aan die wanhopige stellen
Is het net zo erg als vorig jaar? Baby te huur.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ff tussen door haha
Onzin. Het gaat om je uitstraling.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen...allemaal mooie woorden maar uiteindelijk gaan ze toch op het uiterlijk van iemand af
hopelijk komt ie ooit een dame tegen die hem ff flink duidelijk maakt dat niet willen afwassen en zo gewoon geen optie is hahaquote:
Dat heb ik ook...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon uitstraling of hij is heel charmant.
toen heb ik niet zo consequent gekekenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het net zo erg als vorig jaar? Baby te huur.
TMF met de top 10 van Metallica.quote:
Oke.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toen heb ik niet zo consequent gekeken
Wow. Ik niet.quote:
ik de laatste tijd juist veel te veel hahaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke.
Ik kijk tegenwoordig bijna geen TV meer.
Ging jij niet wegquote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En wat voor radio!
Ik heb een foute one hit wonder van Laura Brannigan op staan
Aahhhh, das lief...quote:
Nu al! Bier en ?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben al weer terug, moest even in primaire levensbehoeftes voorzien.
Ik had ook te veel tijd. Maar ik ben juist meer gaan Fok!ken en minder TV gaan kijken. En nu ik 's avonds werk kijk ik door de weeks helemaal geen TV meer.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik de laatste tijd juist veel te veel haha
haha iddquote:
ik vraag me af of dat een goede ontwikkeling is hahaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had ook te veel tijd. Maar ik ben juist meer gaan Fok!ken en minder TV gaan kijken. En nu ik 's avonds werk kijk ik door de weeks helemaal geen TV meer.
Ah wat leuk.quote:
Op dit moment even te veel.quote:
Ik ga vanaf nu ook minder proberen te Fok!ken vanaf morgen ga ik ook niet meer na mijn werken Fok!ken maar gelijk slapen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat een goede ontwikkeling is haha
Ik gok dat tv kijken minder schadelijk is dan fok
Wil je er over praten?quote:
Als ik dat wil, dan had ik dat al wel gedaanquote:
Haha, wat slechtttttttttttttt!quote:
Ik kan prima zonder bier of alcohol. En zonder sigaretten helemaal.quote:
Okequote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik dat wil, dan had ik dat al wel gedaan
't Is niet een kwestie van niet zonder kunnen, maar gewoon doen omdat je het leuk vind. Maar ja, jij kan bijvoorbeeld ook prima zonder seks, blijkbaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier of alcohol. En zonder sigaretten helemaal.
En, glij je al?quote:
nee hij doet wel aan masturbatie en dat blijkt ook seksquote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is niet een kwestie van niet zonder kunnen, maar gewoon doen omdat je het leuk vind. Maar ja, jij kan bijvoorbeeld ook prima zonder seks, blijkbaar.
Ok, die was goedkoop, sorry.
Heel goedkoop..quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is niet een kwestie van niet zonder kunnen, maar gewoon doen omdat je het leuk vind. Maar ja, jij kan bijvoorbeeld ook prima zonder seks, blijkbaar.
Haha, heel begrijpelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Daar is meer voor nodig dan een foto
Maar toch anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hij doet wel aan masturbatie en dat blijkt ook seks
Oke, je hebt gelijk. En helemaal zonder seks kan ik ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat verhoudt zich hetzelfde als alleen maar de Donald Duck lezen en dan zeggen dat je een belezen persoon bentquote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Klopt, maar ik houd er niet van als mensen belerend tegen me doen...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel goedkoop..
Maar je hebt wel gelijk.. Damn, die wijn..
Dat doe iedereen en ik schaam mij daar niet voor dat ik masturbeer.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja, seks met iemand is niet te vergelijken met masturberen.quote:
Dan is het goed!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk. En helemaal zonder seks kan ik ook niet.
hoe langer ik op fok kom hoe meer ik het idee krijg dat dat maar een "toxic" contact is met anderenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook minder proberen te Fok!ken vanaf morgen ga ik ook niet meer na mijn werken Fok!ken maar gelijk slapen.
Tja het ligt er aan. Op Fok! heb je tenmiste nog contact met andere. En dat is voor mij op zich wel belangrijk.
Dat deed ik niet. En trouwens ik drink ook van tijd tot tijd. Alleen ik drink ook vaak niet omdat, dat beter voor mij is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat verhoudt zich hetzelfde als alleen maar de Donald Duck lezen en dan zeggen dat je een belezen persoon bent![]()
Niet dat er iets mis is met de Donald Duck
[..]
Klopt, maar ik houd er niet van als mensen belerend tegen me doen...
dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, seks met iemand is niet te vergelijken met masturberen.
En je reageert vanavond best sportief, ook het vermelden waardquote:Op zondag 15 februari 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat deed ik niet. En trouwens ik drink ook van tijd tot tijd. Alleen ik drink ook vaak niet omdat, dat beter voor mij is.
Ja, dat dan weer wel. Maar masturberen of neuken is net zo'n groot verschil als het licht aan of uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het valt onder de noemer seks....
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je reageert vanavond best sportief, ook het vermelden waard
Ik voel mij ook niet aangevallen door jou dusquote:
Niet echt eigenlijk. Maar alleen op Fok! sociaal contact hebben is niet goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe langer ik op fok kom hoe meer ik het idee krijg dat dat maar een "toxic" contact is met anderen
Als je snapt wat ik bedoel
Deed ik belerend?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Ludootje het volgende:
Klopt, maar ik houd er niet van als mensen belerend tegen me doen...
mwah beide zijn soms lekkerder dan de anderquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar masturberen of neuken is net zo'n groot verschil als het licht aan of uit.
75% van de mensen masturbeert de rest liegt. Dus waar hoor jij bij?quote:
Dankje. Alhoewel het soms moeilijk is begin ik er wel steeds beter in te worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je reageert vanavond best sportief, ook het vermelden waard
Heb ook het idee dat masturberen vaak iets is dat je eigenlijk puur uit fysieke behoefte doet, terwijl seks hebben verder gaat dan datquote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah beide zijn soms lekkerder dan de ander
de eene keer neuken maar soms is neuken ook geen zak aan en doet mn bunny beter werk
en bij sommige neukerdjes kan t licht beter uit
nee bedoel dat jij niet weet of neuken lekkerder is dan masturberenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
75% van de mensen masturbeert de rest liegt. Dus waar hoor jij bij?
Met het licht uit?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:03 schreef Duimelot het volgende:
ik ga maar es naast mn slapendetoyboy liggen
fijne avond nog mensen
Slaap lekker als je echt slapen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:03 schreef Duimelot het volgende:
ik ga maar es naast mn slapendetoyboy liggen
fijne avond nog mensen
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat masturberen vaak iets is dat je eigenlijk puur uit fysieke behoefte doet, terwijl seks hebben verder gaat dan dat
Nog nietquote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee bedoel dat jij niet weet of neuken lekkerder is dan masturberen
ja slaapt fijnerquote:
slapen dus aangezien toyboy al slaaptquote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap lekker als je echt slapen.![]()
Doe je het licht aan of uit?
Vooruitgang is al iets heel goeds, ga zo doorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
75% van de mensen masturbeert de rest liegt. Dus waar hoor jij bij?
[..]
Dankje. Alhoewel het soms moeilijk is begin ik er wel steeds beter in te worden.
Waarom hap je nou niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja slaapt fijner
[..]
slapen dus aangezien toyboy al slaapt
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.Ik moest het ff kwijt, maar ik wist niet waar.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij niet, was bedoeld voor tijn. En die deed achteraf bekeken ook niet heel belerend
Is het ooit niet goed geweest?quote:
Dan maak je hem toch wakker.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja slaapt fijner
[..]
slapen dus aangezien toyboy al slaapt
Geeft niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vooruitgang is al iets heel goeds, ga zo door
En dat klinkt heel belerend maar zo bedoel ik het niet
Da's ook weer zo! Moeten we eigenlijk ook een reden voor creëren. Dan kunnen we het weer goedmaken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |