dat zou vast helpenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
![]()
[..]
Misschien iets gezonder gaan eten.
Ik heb laminaat, dat is geen succes..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet gewoon t spel zelf op de grond gooien?
Oke, het valt dus wel mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou vast helpen
Maar zo ongezond eet ik niet (iig avond eten en zo he) en zoals ik al zei: ik ben er meer voor om gewoon te doen/eten/drinken waar je blij van word
Zo ook dit weekend (weekendje weg) dus nu wilde mn lichaam fruit
Dus gooide ik er een peer in
Iedereen blij
Ik was er alleen een beetje van in de war haha
Ik ook en toch doen we het hier altijd op de vloer gewoon hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb laminaat, dat is geen succes..
Twisterquote:
While having sex.quote:
Nice.quote:
Ok korte dagenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mafkees01 het volgende:
Jullie zijn echt kansloos
Jullie jagen er 2/3 topics door in 1 dag?!
Nee joh minimaal 4 per dag. En nee wij zijn niet kansloos.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mafkees01 het volgende:
Jullie zijn echt kansloos
Jullie jagen er 2/3 topics door in 1 dag?!
nee, we doen niet aan relaties. alleen aan datenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat nou? Is het al officieel tussen jullie?
Hoeveel topics gaan er per dag doorheen?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik zeker gemist dan. Maar misschien kan je tips voor mij samenvatten.
Ja inderdaad.quote:
Aahhh, das lief..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]Wees jezelf, maar wel op een leuke manier (niet gaan klagen over hoe zwaar je leven is dus!). Houd gesprekken licht en luchtig, niet over je kat die net dood is ouwehoeren! Flirten! Denk aan de lichaamstaal! Humor, maar niet te plat. Het moet geschikt zijn voor de situatie. Seksueel getint grapje mag best, maar houd het gepast! Uitstraling! Zelfverzekerd en niet geforceerd maar écht. Dit krijg je door... Lekker in je vel te zitten! Accepteer je leven zoals het is en maak er het beste van! Schuw fysiek contact niet. Maar ook weer niet handtastelijk worden! Dit voel je meestal wel aan. Heb er lol in! Dit is het allerbelangrijkste! Uiterlijk! Niet iedereen ziet eruit als een Adonis, maar zorg er in ieder geval voor dat je verzorgd voor de dag komt. Kapper, kleren, en zelfs gewicht zijn allemaal zelf te beïnvloeden.
Hier zijn alvast wat beginnerstips voor je.
Geen idee. Dit is een van de weinige dagen dat ik actief in het singles topic zit...quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan er per dag doorheen?
Ah. Duidelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, we doen niet aan relaties. alleen aan daten
Dankje.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]Wees jezelf, maar wel op een leuke manier (niet gaan klagen over hoe zwaar je leven is dus!). Houd gesprekken licht en luchtig, niet over je kat die net dood is ouwehoeren! Flirten! Denk aan de lichaamstaal! Humor, maar niet te plat. Het moet geschikt zijn voor de situatie. Seksueel getint grapje mag best, maar houdt het gepast! Uitstraling! Zelfverzekerd en niet geforceerd maar écht. Dit krijg je door... Lekker in je vel te zitten! Accepteer je leven zoals het is en maak er het beste van! Als er dingen zijn die je anders zou willen zien, doe er dan wat aan! Schuw fysiek contact niet. Maar ook weer niet handtastelijk worden! Dit voel je meestal wel aan. Heb er lol in! Dit is het allerbelangrijkste! Uiterlijk! Niet iedereen ziet eruit als een Adonis, maar zorg er in ieder geval voor dat je verzorgd voor de dag komt. Kapper, kleren, en zelfs gewicht zijn allemaal zelf te beïnvloeden.
Hier zijn alvast wat beginnerstips voor je.
Ik zit hier soms door de weeks maar de komende weken ga ik minder proberen te Fok!ken omdat ik best wel moe ben na mijn werk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is een van de weinige dagen dat ik actief in het singles topic zit...
We zijn niet allen blij met deze veranderingquote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is een van de weinige dagen dat ik actief in het singles topic zit...
En hang boven je spiegel een briefje met "Ik ben fantastisch!" en lees het elke ochtend en avond op. Hardop wel te verstaan!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Wel uitprinten en boven je bed hangen he!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zijn niet allen blij met deze verandering
je lachtquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er een lekker wijntje bij gepakt.
Het kan me even niet schelen dat ik morgen moet werken..
Schroom je niet om van onderwerp te veranderen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie zeg, gaat het nu nog/alweer over spelletjes?
quote:
Goed idee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Wel uitprinten en boven je bed hangen he!
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En hang boven je spiegel een briefje met "Ik ben fantastisch!" en lees het elke ochtend en avond op. Hardop wel te verstaan!
Doe maar ruig.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er een lekker wijntje bij gepakt.
Het kan me even niet schelen dat ik morgen moet werken..
030-CS is goedkoper met bier geloof ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
![]()
Ik moet zo denk ik weer even naar de friettent toe voor wat te drinken... De AH is al dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |