Hier beginnen de zenuwen ook echt te komen, had ik vorige week helemaal niet, toen ging ik er ook vanuit dat we met 2/3-0 weggetikt zouden wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben nu gewoon al zenuwachtig voor donderdag![]()
zo extreem heb ik het nog niet gehad.
Komt natuurlijk ook door die 0-1 in Frankrijk.
Hierdoor krijg je veel hoop dat het gaat lukken. Dat het moét lukken.
Maar we zullen zien
volledig x2quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben nu gewoon al zenuwachtig voor donderdag![]()
zo extreem heb ik het nog niet gehad.
Komt natuurlijk ook door die 0-1 in Frankrijk.
Hierdoor krijg je veel hoop dat het gaat lukken. Dat het moét lukken.
Maar we zullen zien
Hoe weet je van tevoren nou dat Ajax een zaadwedstrijd gaat spelen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef uwbftp het volgende:
het zal al vaak gezegd zijn hier maar die zaadwedstrijd van Ajax natuurlijk wel.
Beelden komen wel live op rtvoost.nl, maar ik heb hier geen ervaring mee dus ik weet niet of het wat is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef uwbftp het volgende:
Ongelooflijk dat de NOS dit niet uitzend, het zal al vaak gezegd zijn hier maar die zaadwedstrijd van Ajax natuurlijk wel. Heb niet echt de tijd om deze thread door te skimmen dus kan iemand me vertellen of er een verslag op de radio ofzo gaat gebeuren?
Door de grote belangstelling zijn die beelden niet echt geweldig, ik denk dat je meer kans hebt op myp2p.eu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Beelden komen wel live op rtvoost.nl, maar ik heb hier geen ervaring mee dus ik weet niet of het wat is.
Twente krijgt toch sowieso geld van de franse tv? die zullen wel aardig betaald hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:20 schreef Zwoerd het volgende:
Loopt Twente eigenlijk nog veel geld mis met die TV rechten? Of betaald rtv-oost nog wel redelijk?
Anders zou het best balen zijn, aangezien alleen tegen Arsenal en Schalke op de nos kwam.
Zoals ik al eerder schreef:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef uwbftp het volgende:
Ongelooflijk dat de NOS dit niet uitzend, het zal al vaak gezegd zijn hier maar die zaadwedstrijd van Ajax natuurlijk wel. Heb niet echt de tijd om deze thread door te skimmen dus kan iemand me vertellen of er een verslag op de radio ofzo gaat gebeuren?
Tot nu toe heeft niemand het bevestigd of ontkracht. Wat is nu waar? Immers... waarom zou de NOS wel de rechten van NEC kopen en niet die van FC Twente. Ik zie daar totaal geen logica in en er moet dus wel iets anders aan de hand zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:59 schreef peaceman het volgende:
Ik heb begrepen dat Twente zelf de rechten niet aan de NOS wilde verkopen. Kan iemand dat bevestigen, danwel ontkennen?
Televisie maken gaat om de kijkcijfers en het is gewoon een feit dat wedstrijden van Ajax meer kijkers trekken dan Twente. Ik denk niet dat ze naar de club kijken. Vanavond zendt de NOS ook Inter - United uit in plaats van Lyon - Barça, omdat de eerste gewoon meer kijkers trekt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef uwbftp het volgende:
Dat snap ik. Maar donderdag 18:30 begint Twente-Marseille. Die kunnen ze toch mooi meepakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Televisie maken gaat om de kijkcijfers en het is gewoon een feit dat wedstrijden van Ajax meer kijkers trekken dan Twente. Ik denk niet dat ze naar de club kijken. Vanavond zendt de NOS ook Inter - United uit in plaats van Lyon - Barça, omdat de eerste gewoon meer kijkers trekt.
Denk dat ze daar niet genoeg zendtijd voor hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar donderdag 18:30 begint Twente-Marseille. Die kunnen ze toch mooi meepakken?
Aan La Viola zal het niet liggen, ben bang dat Ajax nog naweeën heeft van Volendam thuis. :/quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe weet je van tevoren nou dat Ajax een zaadwedstrijd gaat spelen?
dat bedoelde ik dus ook met andere streams dan M6quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Shivo het volgende:
[..]
Door de grote belangstelling zijn die beelden niet echt geweldig, ik denk dat je meer kans hebt op myp2p.eu.
Mooi, dan ga ik daar wel kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:40 schreef need2009 het volgende:
Lees net, FcTwente.nl, dat het ook op eredivisie-live komt.
Hij is wel een beetje onbenullig soms. Tijdens Manchester City - Twente noemde hij City een stuk of 5 keer United.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind Paul Schabbink best meevallen.
mooi, hopelijk geen stream die hapert danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:40 schreef need2009 het volgende:
Lees net, FcTwente.nl, dat het ook op eredivisie-live komt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef Lamzak_ het volgende:
Moest zijn laptop gerepareerd hebben, had de uitknop (volgens mij ncollega) zo hard ingeramd dat er sluiting ontstaan was
En dat ie tachtig keer KUFOOOOO WELLICHT!?!?! schreeuwt word ik ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje onbenullig soms. Tijdens Manchester City - Twente noemde hij City een stuk of 5 keer United.
is dat verplicht?quote:
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik daar wel kijken.
RTV Oost commentaar![]()
![]()
Hij brengt het nog wel leuk altijd vind ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja maar het is ook de enige die er bij RTV Oost rondloopt?
nog een paar post dan is ie dichtquote:
500quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
Hoeveel man van L'OM komt er nu jullie kant op?
Zo weinig.quote:
zoiets waren er toch ook in Marseille?quote:
-300.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets waren er toch ook in Marseille?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |