quote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef RobbieT het volgende:
De UEFA Cup-wedstrijd tussen FC Twente en Olympique Marseille is komende donderdag live op RTV Oost.
De regionale omroep en de club zijn het maandag eens geworden over de uitzendrechten van dit tweede duel in de zestiende finales. RTV Oost zond ook de eerste ontmoeting tussen de twee clubs uit. Afgelopen donderdag won FC Twente die wedstrijd met 0-1 in Marseille. Het duel in de Enschedese Grolsch Veste tussen Twente en Marseille begint donderdag om 18.30 uur.
Bron: Rtvoost.nl
Minder landelijke PR/ uitstraling natuurlijk. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog voetballiefhebbers die redelijk objectief zijn, die zien het liefst beide wedstrijden. Ook Ajax-supporters die niet naar het stadion gaan willen de wedstrijd denk ik wel zien, zeker aangezien het de mogelijk volgende tegenstander is.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het wordt nu toch door TV Oost uitgezonden, wat is dan uiteindelijk het probleem?
Leuk stuk in het AD vandaag waarom we 'weer niet naar Twente' hebben gekeken ipv Ajax afgelopen donderdagquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef RobbieT het volgende:
De UEFA Cup-wedstrijd tussen FC Twente en Olympique Marseille is komende donderdag live op RTV Oost.
De regionale omroep en de club zijn het maandag eens geworden over de uitzendrechten van dit tweede duel in de zestiende finales. RTV Oost zond ook de eerste ontmoeting tussen de twee clubs uit. Afgelopen donderdag won FC Twente die wedstrijd met 0-1 in Marseille. Het duel in de Enschedese Grolsch Veste tussen Twente en Marseille begint donderdag om 18.30 uur.
Bron: Rtvoost.nl
UPC heeft RTV Oost niet in zijn digitale tv-pakket zitten, dat is het probleem...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het wordt nu toch door TV Oost uitgezonden, wat is dan uiteindelijk het probleem?
nos heeft wel een samenvatting bemachtigdquote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Raar dat het thuisduel niet bij de NOS komt, dat had ik wel verwacht.
Gezien het tijdstip en de uitslag is het wel een enorm slechte zet van RTL dat ze niet de rechten hebben gekocht.
M6 heeft hem uit de lijst gehaald, maar ik heb goede hoop op Eredivisielive...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
als je geen RTV Oost kunt kijken, kijk je toch via dat M6 linkje, of via een andere stream? moet vast wel kunnen
ik vraag me ook af hoe dit zit. Betaald TvOost dan gewoon meer of speelt er iets anders?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:59 schreef peaceman het volgende:
Ik heb begrepen dat Twente zelf de rechten niet aan de NOS wilde verkopen. Kan iemand dat bevestigen, danwel ontkennen?
Moet je je een keer wassenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
het begint te kriebelen, nog maar 2 dagen
Piep piepquote:Op maandag 23 februari 2009 23:24 schreef Klussert_ het volgende:
Afgelopen zondag repten ze er met geen woord over na de samenvattingen: Volgens hun was het programma 2 Champions League wedstrijden, en de Uefa-cup wedstrijd van Ajax.. ja hallo.. Alles gaat over ajax bij die lui daar, vanavond ook weer...
Ik weet na al die jaren FOK! nog steeds niet welke van de twee de ondertitel isquote:
ik gokte op ondertitel, had het ff snel nagekeken en dat klopte ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet na al die jaren FOK! nog steeds niet welke van de twee de ondertitel is
Gheheh ik dacht al, stiekeme Heraclied, maar helaasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gokte op ondertitel, had het ff snel nagekeken en dat klopte ook
ondertitel is wat linksboven onder je username staat en je signature staat onderaan...
nee, gewoon NewKidsOnTheBlockquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gheheh ik dacht al, stiekeme Heraclied, maar helaas
Heb je ook iets voor mensen in Kaapstad met slecht internet?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
als je geen RTV Oost kunt kijken, kijk je toch via dat M6 linkje, of via een andere stream? moet vast wel kunnen
dat gaat lastig worden weet jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:33 schreef Undergod het volgende:
[..]
Heb je ook iets voor mensen in Kaapstad met slecht internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |