abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66125251
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Is ze nog steeds boos op je over dat breezahtopic?
Leg eens uit.

OT: Ik kan je onzekerheid voor een deel wel begrijpen, maar denk er zelf eens over na: een anoniem iemand stuurt een kaartje via internet. Als een meisje daar voor valt, dan is ze wel heel seniel.

En verder:
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef LoggedIn het volgende:
Jij ligt d'r vanavond te neuken. Zit ie dan, met z'n e-card.
pi_66143097
TS, je hebt zeker niet nog een stuk of 10 vrouwen aan de zijlijn staan die je zo zou kunnen hebben, zou het uit gaan? Moet je eens proberen, zet dingen in perspectief
Als je nou altijd met die gedachte rondloopt zou geen vrouw je ooit durven dumpen.
pi_66166220
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef jorgentol het volgende:
TS, je hebt zeker niet nog een stuk of 10 vrouwen aan de zijlijn staan die je zo zou kunnen hebben, zou het uit gaan? Moet je eens proberen, zet dingen in perspectief [ afbeelding ]
Als je nou altijd met die gedachte rondloopt zou geen vrouw je ooit durven dumpen.

Maar dat geldt niet voor alle vrouwen lijkt me zo.
pi_66180778
nee, maar denk je dat het dan nog uitmaakt van die paar die je niet moeten?
pi_66185161
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef jorgentol het volgende:
TS, je hebt zeker niet nog een stuk of 10 vrouwen aan de zijlijn staan die je zo zou kunnen hebben, zou het uit gaan? Moet je eens proberen, zet dingen in perspectief [ afbeelding ]
Hmm, je kan alles over je zeggen nu, maar kaas gegeten van psychologie heb je wel.
pi_66186794
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Ze is zegmaar wel een meisje die veel jongens zouden willen (lang blond haar, blauwe ogen, gewoon heeeel erg mooi dus) dus toch maak ik me een beetje zorgen.
Sorry niet mijn type
MOKUM XXX RATED
pi_66201042
het gedicht is ook niet origineel, ken hem ergens van of bepaalde zinnen.

beetje kansloos dus van degene die het geschreven heeft
pi_66208039
Mmmm, lijkt me niet zo leuk om in jouw schoenen te staan.

Maar je kan er niks aan doen.
Can I talk to you, Comfort you, Let me know, I care 4 you...
pi_66217784
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 02:50 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hmm, je kan alles over je zeggen nu, maar kaas gegeten van psychologie heb je wel.
ty
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:28:07 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66219199
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

18, en nou weet ik al wat iedereen gaat zeggen, dat het allemaal niks voorstelt en we niks van houden van weten omdat we te jong zijn, dus bespaar je de moeite. Dit is het beste wat me is overkomen, ik hou van dr, en zij van mij. En al 7 maanden, verder lijkt het me onnodig om dit toe te lichten. Ik weet dat dit echt een serieuze relatie is..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66221330
LAL! Ik was de anonieme verstuurder van die kaart!

Oh nee toch niet, zulks rijmelarij van lik me vestje zou ik onmogelijk gemaakt kunnen hebben. Daarvoor is het niveau be-droe-fend.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:54:52 #62
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66225300
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef _Fonz het volgende:
LAL! Ik was de anonieme verstuurder van die kaart!

Oh nee toch niet, zulks rijmelarij van lik me vestje zou ik onmogelijk gemaakt kunnen hebben. Daarvoor is het niveau be-droe-fend.
bedroefend?
pi_66227060
bedroevend .. sorry was al laat.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:21:36 #64
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_66229984
haar reactie, dat ze dacht dat het een kaartje van jou was

dude, beter kan toch niet
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_66230786
Ja je had gewoon moeten zeggen .. ja lieverd dat kaartje is van mij.
pi_66230977
je moet gewoon niet druk maken, jij hebt met haar, ze is op JOU gevallen, jij ligt vanavond met haar in bed toch... niet die lozer die dat kaartje heeft gestuurd.. ja er zijn vast genoeg gozers die na haar kijken, als je niet bij haar bent, maar jij HEBT HAAR ...
Jij bent haar vriend.. dus maak jij geen zorgen... en wat betreft dat kaartje, laat je het ene oor in gaan en het andere oor weer net zo hard uit.. boeit jou het.. .. het zal haar ook geen ene fuck interesseren.,. mocht het haar wel interesseren? en ze gaat er achteraan? Dan verdien je beter !
Maar ga er maar niet van uit! ! Laat iedereen maar zien dat het jou meissie is! ...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:54:21 #67
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66233651
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Elke keer als ik jou zie lopen,

Blijf ik toch maar verder hopen,

Dat je ooit van mij zal zijn

Woow wat lijkt het me toch fijn

Om me hele leven

Bij jou te zijn!

Kus Jouw Valentijn

Dis toch niet leuk voor mij
Enne op de niet-serieuze reacties reageer ik niet
Die tekst had van jou kunnen zijn toch?
pi_66233757
Ik zou haar een paar keer goed klappen geven, kijken of ze dan weet wie het is of dat haar geheugen weer plots terug is.

Als ze dan nog niets zegt dan weet je dat het goed zit en kun je de zaak vergeten.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_66233796
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Die tekst had van jou kunnen zijn toch?
Snuggere, ze zag eerst de mail met "je hebt een anoniem valentijnskaartje" waarna na een linkje geklikt te hebben het kaartje pas kwam, voor die tijd dacht ze dus dat het van mij was, en toen ze het las nietmeer natuurlijk overigens wel blij met sommige reacties hier (zoals miss paraplu)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69619423
Kick voor nieuw verhaal:

-Vriendin heeft jongen 4 jaar op msn, en praat weer eens sinds lange tijd met hem. Ze voegt hem vervolgens toe aan hyves.
-Jongen stuurt naar 2 fotos dat hij haar "sexy" en "hot" vind. Volgens mijn vriendin is hij wel bezet en bedoelt hij er niks mee.
-Ik zeg, kan je hem niet verwijderen? Ik vind het niet fijn dat hij je leuk vind.
-Ze wil dat niet doen en zegt dat ik overdrijf...

Ik vind het gewoon kut. En waarom zou ze hem niet verwijderen? Ze sprak hem toch nooit, plus dat is toch een rare jongen als hij zulke dingen zegt terwijl hij bezet is, waarom zou je daar contact mee willen houden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69620437
Nou kan ik me eigenlijk altijd in iedereen inleven, maar eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje overdrijft nu. Bij mij en al mijn hyves-vriendinnen staat wel onder minstens een foto een dergelijk commentaar. Serieus, daar wordt niks mee bedoeld. Je vriendin is een mooi meisje, wees blij!
Daarnaast verpest je het voor jezelf door er zo moeilijk over te doen. Ik begrijp best dat ze niet onmiddellijk die jongen wil verwijderen als ze er net weer contact mee heeft. Probeer niet elke jongens als een concurrent te zien vertrouwen hallo. Als je zo zeker bent van je relatie als in het begin van dit topic, waar de fuck maak je je dan druk om?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:47:20 #72
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69623125
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef delano.888 het volgende:
Kick voor nieuw verhaal:

-Vriendin heeft jongen 4 jaar op msn, en praat weer eens sinds lange tijd met hem. Ze voegt hem vervolgens toe aan hyves.
-Jongen stuurt naar 2 fotos dat hij haar "sexy" en "hot" vind. Volgens mijn vriendin is hij wel bezet en bedoelt hij er niks mee.
-Ik zeg, kan je hem niet verwijderen? Ik vind het niet fijn dat hij je leuk vind.
-Ze wil dat niet doen en zegt dat ik overdrijf...

Ik vind het gewoon kut. En waarom zou ze hem niet verwijderen? Ze sprak hem toch nooit, plus dat is toch een rare jongen als hij zulke dingen zegt terwijl hij bezet is, waarom zou je daar contact mee willen houden?
Is het niet tijd om een nieuwe liefde volle vriendin te zoeken die respect heeft voor jou gevoelen ipv zo een tje als je nu hebt?
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:35:03 #73
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69625097
Omg hoe oud zijn jullie? Als jullie ouder dan 20 zijn zou ik je niet zo druk maken, als je jonger bent: wacht totdat je ouder bent en ga je dan druk maken.
pi_69625162
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Is ze nog steeds boos op je over dat breezahtopic?
Daar moest ik ook meteen aan denken.
pi_69625189
msn logs lezen

weet je meteen dat je relatie nu al erg goed zit!
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')