abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66097468
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Zij krijgt een kaartje, kan ze verder ook weinig aan doen.
Dat was de vraag ook niet
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_66097519
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

18, en nou weet ik al wat iedereen gaat zeggen, dat het allemaal niks voorstelt en we niks van houden van weten omdat we te jong zijn, dus bespaar je de moeite. Dit is het beste wat me is overkomen, ik hou van dr, en zij van mij. En al 7 maanden, verder lijkt het me onnodig om dit toe te lichten. Ik weet dat dit echt een serieuze relatie is..
.
pi_66097558
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat was de vraag ook niet
Nee maar ik bedoel, geen reden om te denken dat ze je direct verlaat voor een ander. Zij heeft vast niet om die kaart of een geheime aanbidder gevraagd, omdat ze gelukkig is met jou.
pi_66097590
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef delano.888 het volgende:
a is geen optie, ze is echt mn alles..
dan maar is aan b gaan werken inderdaad.. alhoewel ze altijd zegt dat het haar niks uitmaakt hoe ik eruit zie, t zal me inderdaad helpen..
Kerel, je snapt me niet. Dit heeft helemaal niets met uiterlijk te maken. Ik zal het even proberen uit te leggen:

Jullie relatie is niet balans. Op de maatschappelijke ladder heb jij altijd lager gestaan dan zij, en nu hebben jullie een relatie. Doordat je onzeker bent over jezelf (heeft niet alleen met uiterlijk te maken), en je weet hoeveel kerels zij buiten jou om zou kunnen krijgen, wordt je om het minste of geringste al stikjaloers. Door die jaloezie ga jij je spastisch gedragen; al die aandacht van andere mannen vreet meer en meer aan je. Als je dat gaat laten blijken door over dit soort dingen moeilijk te lopen doen, of haar later misschien wel dingen verbieden zoals in haar eentje uitgaan of iets in die trant, dan voelt zij dat onmiddelijk aan.

Dan wordt jouw onzekerheid voor haar zichtbaar en dat is woest ONaantrekkelijk voor een vrouw. Dat gaat benauwd aanvoelen, en als je dat maar lang genoeg vol houdt, dan zet zij er een punt achter. En ik garandeer je: er gaan situaties komen mbt haar & andere kerels die jij niet relaxt vind, maar die an sich niet erg zijn zolang je haar vertrouwt. Als je er dan over gaat lopen zeiken, ipv jezelf er als man met zelfvertrouwen overheen zet, dan krijg je problemen.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_66098652
Is ze nog steeds boos op je over dat breezahtopic?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_66098799
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
pi_66098959
Ik zou gewoon bij jezelf blijven hoor. Ze is toch bij jou?
  zondag 15 februari 2009 @ 21:46:01 #38
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_66099034
Maarre, als je vriendin een dik lelijk mokkel was geweest had je daar weer over lopen klagen. Nu heb je een mooie vriendin, en vinden andere mensen dat óók, is het nog niet goed.
pi_66099193
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Sander het volgende:
Maarre, als je vriendin een dik lelijk mokkel was geweest had je daar weer over lopen klagen. Nu heb je een mooie vriendin, en vinden andere mensen dat óók, is het nog niet goed.
Klopt, ik weet t ook niet meer ff.. Wil je btw voor me dat linkje van vector weghalen?
Word ik niet zo vrolijk van
  zondag 15 februari 2009 @ 21:54:50 #40
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_66099572
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Klopt, ik weet t ook niet meer ff..
Doe gewoon niet zo moeilijk. Denk eens rationeel. Als ze vreemd wilt gaan doet ze dat echt wel en hou jij d'r echt niet tegen, en als een andere kerel verliefd op d'r is doe je daar echt niks aan door haar tegen je aan te klampen.
quote:
Wil je btw voor me dat linkje van vector weghalen?
Word ik niet zo vrolijk van
Moet je maar even een TR plaatsen. Dit is officieel niet mijn forum.
  zondag 15 februari 2009 @ 23:24:25 #41
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_66103965
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

a is geen optie, ze is echt mn alles..
dan maar is aan b gaan werken inderdaad.. alhoewel ze altijd zegt dat het haar niks uitmaakt hoe ik eruit zie, t zal me inderdaad helpen..
Punt B,

Ze zegt dat het haar nix uitmaakt....... LOL

Get over yourself.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_66104096
Bedenk je: Als je vriendin voor zo'n sinterklaaskaart valt, kan je d'r sowieso beter kwijt dan rijk zijn. Win-win voor jou dus.
pi_66105178
Jeetje, wat een vaag topic. . E-cards. .
  maandag 16 februari 2009 @ 00:15:27 #44
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66105835
Hij zal toeslaan wanneer je aandacht voor haar verzwakt.....Als de sleur maar een beeje toeslaat is de kaarstuurder spannender/leuker door zijn romantische opmerkingen etc...succes TS
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 16 februari 2009 @ 02:46:13 #45
236676 DKDENT
life is what you make it..
pi_66108310
Haha ik begrijp wel wat je bedoeld.. Het is aan de ene kant niet leuk dat ''iemand'' zoiets stuurt naar je vriendin.
Dan voel je je een beetje jaloers..
Maar aan de andere kant kan je er trots op zijn !
Ze heeft voor jou gekozen, zij heeft niet die kaart gestuurd maar hij.
Kortom, maak er geen drama van joh, vergeet het!
:
pi_66112446
Het is mijn ervaring dat het, zeker op de lange termijn, het het beste is om te blijven praten met je partner. Waak inderdaad voor te onzeker overkomen en probeer zo min mogelijk tegen haar te zeiken.

Als je onzeker bent over je uiterlijk kan je in ieder geval proberen om op andere vlakken te exceleren. Door zoveel mogelijk tijd, geld (niet overdrijven of je moet multimiljonair zijn) en aandacht aan haar te geven bijvoorbeeld.
Als je haar maar genoeg emotioneel en sexueel blijft bevredigen zal de kans klein zijn dat ze weggaat of vreemdgaat. Tenzij je een saaie, arme, uitgebluste aan de drank geraakte ouwe zeikerd wordt!

En ze is niet voor janlul bij jou mag ik aannemen, dus kijk eens naar die mooie kanten van je, waar ze zo verliefd op is geworden.

Ik heb vorig jaar trouwens ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik wel 5 keer ontkennen dat het mijn kaart niet was, totdat ik er zo sjagrijnig van werd dat ik hem toen maar in 20 stukken heb gescheurd. EN JA HOOR: Volgende dag had ze de kaart weer aan elkaar geplakt. Als je daar niet simpel van wordt...
pi_66112977
Verplaats je eens in haar schoenen als jij een kaart zou krijgen, jij 100+ vruowen in je lijst had.
pi_66114228
ik zou me er niet zo druk om maken hoor.. Als ze een dagje met een vriendin in de stad gaat shoppen zijn er ook 30+ man die dr blonde haartjes en lekkere kontje nakijken. Als er dan één bij zet die denkt "whehehe, ik ga je lekker een e-card sturen zonder dat je weet wie ik ben ", nou, fijn voor hem. Jij ligt d'r vanavond te neuken. Zit ie dan, met z'n e-card.
pi_66114906
pi_66115320
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef LoggedIn het volgende:

nou, fijn voor hem. Jij ligt d'r vanavond te neuken. Zit ie dan, met z'n e-card.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_66125251
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Leg eens uit.

OT: Ik kan je onzekerheid voor een deel wel begrijpen, maar denk er zelf eens over na: een anoniem iemand stuurt een kaartje via internet. Als een meisje daar voor valt, dan is ze wel heel seniel.

En verder:
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef LoggedIn het volgende:
Jij ligt d'r vanavond te neuken. Zit ie dan, met z'n e-card.
pi_66143097
TS, je hebt zeker niet nog een stuk of 10 vrouwen aan de zijlijn staan die je zo zou kunnen hebben, zou het uit gaan? Moet je eens proberen, zet dingen in perspectief
Als je nou altijd met die gedachte rondloopt zou geen vrouw je ooit durven dumpen.
pi_66166220
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef jorgentol het volgende:
TS, je hebt zeker niet nog een stuk of 10 vrouwen aan de zijlijn staan die je zo zou kunnen hebben, zou het uit gaan? Moet je eens proberen, zet dingen in perspectief [ afbeelding ]
Als je nou altijd met die gedachte rondloopt zou geen vrouw je ooit durven dumpen.

Maar dat geldt niet voor alle vrouwen lijkt me zo.
pi_66180778
nee, maar denk je dat het dan nog uitmaakt van die paar die je niet moeten?
pi_66185161
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef jorgentol het volgende:
TS, je hebt zeker niet nog een stuk of 10 vrouwen aan de zijlijn staan die je zo zou kunnen hebben, zou het uit gaan? Moet je eens proberen, zet dingen in perspectief [ afbeelding ]
Hmm, je kan alles over je zeggen nu, maar kaas gegeten van psychologie heb je wel.
pi_66186794
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Ze is zegmaar wel een meisje die veel jongens zouden willen (lang blond haar, blauwe ogen, gewoon heeeel erg mooi dus) dus toch maak ik me een beetje zorgen.
Sorry niet mijn type
MOKUM XXX RATED
pi_66201042
het gedicht is ook niet origineel, ken hem ergens van of bepaalde zinnen.

beetje kansloos dus van degene die het geschreven heeft
pi_66208039
Mmmm, lijkt me niet zo leuk om in jouw schoenen te staan.

Maar je kan er niks aan doen.
Can I talk to you, Comfort you, Let me know, I care 4 you...
pi_66217784
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 02:50 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hmm, je kan alles over je zeggen nu, maar kaas gegeten van psychologie heb je wel.
ty
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:28:07 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66219199
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

18, en nou weet ik al wat iedereen gaat zeggen, dat het allemaal niks voorstelt en we niks van houden van weten omdat we te jong zijn, dus bespaar je de moeite. Dit is het beste wat me is overkomen, ik hou van dr, en zij van mij. En al 7 maanden, verder lijkt het me onnodig om dit toe te lichten. Ik weet dat dit echt een serieuze relatie is..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')