Met een mannetje of een vrouwtje?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Door al dat geklets over zoenen heb ik er echt gruwelijke zin in gekregen![]()
Je weet bekant waar ik woonquote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Door al dat geklets over zoenen heb ik er echt gruwelijke zin in gekregen![]()
Deze misschien?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet in de OP zetten. Jammer hea?.
De TT gaat over zoenen.
Nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Was ik dan de enige die wel wist wat pony play is?
Nee ik ben net terug van uit eten, ik denk dat ik zo nog ga kijken!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie heb je Greys al gekeken?
Ik moet de PP episode nog zien maar er zijn nog geen Engelse subs voor te krijgen..
Ooit wel eens met een vrouw gezoend en dat was eigenlijk niet anders dan met een manquote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met een mannetje of een vrouwtje?
Er gaat vanavond een wereld voor mij open hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, ik kwam dan ook in BDSM-clubs
Ik niet (meer), nadat ik ooit, na een avondje heftig zoenen met een bestoppelde militair, de volgende ochtend wakker werd met een totaal kapotgeschuurde kinquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
haha!
wist je dat niet?
het is dat ik nu een vanilla-vriend heb, maar hiervoor was ik regulier sm-club bezoekster, mis 't ook nog wel eens, met regelmaat
Hmmm, je gebruikt dequote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
haha!
wist je dat niet?
het is dat ik nu een vanilla-vriend heb, maar hiervoor was ik regulier sm-club bezoekster, mis 't ook nog wel eens, met regelmaat
Oeheheheeoeheoehe uit eten? Wat had je? en was het lekker?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ben net terug van uit eten, ik denk dat ik zo nog ga kijken!
[..]
Ooit wel eens met een vrouw gezoend en dat was eigenlijk niet anders dan met een man
Maar de voorkeur gaat toch uit naar een man.
Toen ik net wat met mijn vriendje had bleef ik vijf dagen bij hem. Nouja, hormonen endezo en ik denk dat de ongeveer 4,5 dag in bed (of op de bank, of, ofquote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet (meer), nadat ik ooit, na een avondje heftig zoenen met een bestoppelde militair, de volgende ochtend wakker werd met een totaal kapotgeschuurde kinIk had toen een representatieve functie en dat was niet z'n succes!
Voor middelbare mensen die meer spice in hun sexleven willenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
En je bent nog zo jóng!
(Ik heb altijd het idee dat SM en dat soort serious business niet door hele jonge mensen wordt beoefend).
er zijn juist heel véél jongeren die sm als levensstijl/seksuele voorkeur hebbenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
En je bent nog zo jóng!
(Ik heb altijd het idee dat SM en dat soort serious business niet door hele jonge mensen wordt beoefend).
ik ben serieus!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmmm, je gebruikt de![]()
En ik weet dus nooit hoe ik de smilie in moet schatten....
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet (meer), nadat ik ooit, na een avondje heftig zoenen met een bestoppelde militair, de volgende ochtend wakker werd met een totaal kapotgeschuurde kinIk had toen een representatieve functie en dat was niet z'n succes!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor middelbare mensen die meer spice in hun sexleven willen
in de sm-wereld zie je vanalles: van de stereotypes tot de 'normale mensen' van wie je het totaal niet zou verwachten. Van jongeren tot ouderen, van hetero tot homo, tot vanalles eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
In tv-programma's over dit onderwerp zie ik ook altijd alleen maar oudere, uitgezakte, vaak ietwat ordinaire mensen. Ik weet natuurlijk niet of dat representatief is, aangezien ik totaal niet in die scene zit.
Zo zoenen vind ik eigenlijk alleen maar leuk met een nieuwe veroveringquote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]Ik weet precies wat je bedoelt! maar dat was in de tijd dat je nog uren kon zoenen (en dan de volgende dag idd niet meer in de spiegel durven kijken of over straat kunnen met je rode kin
) maar dat gaat er helaas toch wel een beetje vanaf, het urenlang bekken, als je wat langer bij elkaar bent. Denk ik tenminste, want bij ons is dat zo.
Interessant. Ik ken echt niemand die daaraan doet. Maar goed, je hebt het er ook doorgaans niet over op een verjaarsfeestje. Je moet er echt mee in aanraking komen via een geliefde, en dan op internet zoeken naar gelijkgezinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn juist heel véél jongeren die sm als levensstijl/seksuele voorkeur hebbenje zou eens op internet moeten rondkijken naar de vele jongerenclubs/praatgroepen/cafées er zijn!
Ben er zelf rond mijn 17e mee in aanraking gekomen en ben er pas mee 'gestopt' toen ik René leerde kennen die daar niets mee had/heeft..
Dus tot mijn 21ste veel in die wereld rondgelopen...
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeheheheeoeheoehe uit eten? Wat had je? en was het lekker?
* Muis006 schijnt met een felle lamp in Greysie's gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |