quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef NrSiX het volgende:
Even een vraag, heb met bioshock enorm veel lagg tijdens het spelen. Iemand enig id of dit een probleem is wat zich vaker voordoet icm dit spel?
Hm vaag, ik heb hem uit de UK maar dat zal wel niets uitmaken? Iemand anders die dit probleem heeft?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had er nooit last van in ieder geval. Wat een game trouwens, moet hem nog eens afstoffen!
Hij is tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik thuis kom direct even downloaden
Vertel er even wat overquote:
Dan moet ik nog even een paar uur doorspelen, maar de sfeer is er, de toon is snel gezet.quote:
Bon Jovi - Dead or Alivequote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
met nieuwe liedjes (oa highway star van Deep Purple)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.metacritic.com(...)4thelostandthedamned
[ Bericht 12% gewijzigd door Wessiej op 17-02-2009 15:34:58 ].....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Ja is meer een huursysteem! Als je hem voor 1600 ''huurt'' kun je hem spelen maar als je dan stopt of morgen verder wilt gaan moet je hem weer opnieuw aanschaffen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef SkyChat het volgende:
Hmm ik download en speel TLAD, dan switch ik m'n xbox uit en opnieuw weer aan maar ik kom niet meer in the DLC
Ja leuk... dus ik download het nog een keer en na 5 seconden is het compleet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja is meer een huursysteem! Als je hem voor 1600 ''huurt'' kun je hem spelen maar als je dan stopt of morgen verder wilt gaan moet je hem weer opnieuw aanschaffen!
Is nieuw!
In het hoofdmenu toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja leuk... dus ik download het nog een keer en na 5 seconden is het compleet.
En dan.. waar is de optie om te spelen?
Nee, ik download en dan zegt het: play the game this was downloaded for*quote:
Je moet denk kiezen voor new game en dan kun je kiezen tussen GTA 4 of de DLCquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, ik download en dan zegt het: play the game this was downloaded for*
Dus dan start ik GTA IV en kom ik weer uit op m'n laatste savegame van GTA IV: Story Complete.
Nergens is TLAD te vinden, Aquila.
Wat is dit voor een graf systeem, ik betaal geld voor een add-on en ik kan het niet eens meer spelen
Dan heb je TLAD niet gesaved, doe even New Game uit het menu van GTA IV en dan TLAD kiezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, ik download en dan zegt het: play the game this was downloaded for*
Dus dan start ik GTA IV en kom ik weer uit op m'n laatste savegame van GTA IV: Story Complete.
Nergens is TLAD te vinden, Aquila.
Wat is dit voor een graf systeem, ik betaal geld voor een add-on en ik kan het niet eens meer spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |