abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66100508
De microfoons hebben aardig wat invloed met wat je op tv hoort qua sfeer.. Uiteraard was het niet de beste sfeer van het seizoen maar 410 toch bijna de hele wedstrijd gezongen en sommige liedjes gewoon hard.

12:30 is ook geen tijd, meer dan de helft heeft nog een kater
pi_66100550
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef kurk_droog het volgende:
De microfoons hebben aardig wat invloed met wat je op tv hoort qua sfeer.. Uiteraard was het niet de beste sfeer van het seizoen maar 410 toch bijna de hele wedstrijd gezongen en sommige liedjes gewoon hard.
Dus sommige zongen ze ook zacht?
Oke!
  zondag 15 februari 2009 @ 22:12:55 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66100566
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oké, misschien niet in de basis omdat Ajax natuurlijk ook gelijkwaardige spelers heeft, maar ze zouden iig zo meekunnen en strijden om een basisplek. De Cler was vorig jaar de beste LB van Nederland, Van Bronckhorst scoort altijd een voldoende, Vlaar is een hele talentvolle verdediger (wel gebaseerd op twee jaar oude informatie ). De Guzman is bekend, Tomasson speelt ook goed in die paar wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hofland is wisselvallig, maar toen hij de eerste paar wedstrijden in 07/08 met Vlaar het centrale duo vormde was het de minst gepasseerde verdediging van Nederland. Landzaat heeft niet veel laten zien, maar schijnt goed te kunnen voetballen.
Je bent toch met me eens dat de redeneringen over deze spelers glad ijs zijn? Idd, ze zouden het heel misschien heel goed kunnen doen... maar ja...zeker is het allerminst. Bij blessuregevoeligheid speelt leeftijd ook wel een rol... en op Vlaar en De Guzman zijn ze allemaal 'ouder'.
Van Bronckhorst is wel een meerwaarde, maar een 6-je is nou niet bepaald wat dit Feyenoord nodig heeft.
pi_66100647
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dus sommige zongen ze ook zacht?
Oke!
Uiteraard sommige zacht. Maar ik heb feyenoord verder bijna niet gehoord hoor dus kom daar maar helemaal niet mee
pi_66100654
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef kurk_droog het volgende:

12:30 is ook geen tijd, meer dan de helft heeft nog een kater
ajax-feyenoord op zaterdagavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66100659
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zegt degene die niet goed geinformeerd is...
[..]

rendementen uit het verleden....
[..]

dat betekent niet dat ie dit seizoen zo geweldig speelt... open your eyes!
[..]

OMG
[..]

Tja.. hij is Das Fantom...
Wat TC03 hierboven zegt dus.
Verder vind ik El Ahmadi zeer degelijk spelen, maargoed als jij daar anders over denkt.
Verder speelt Van Bronckhorst misschien niet geweldig, maar wel iig goed. En dat rendementen uit het verleden is gewoon onzin, de Cler is op dit moment uit vorm, ook mede door zijn blessure, maar zal sowieso weer een prima linksback worden binnen snelle tijd.
pi_66100705
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Uiteraard sommige zacht. Maar ik heb feyenoord verder bijna niet gehoord hoor dus kom daar maar helemaal niet mee
Soms heb ik gehoord:

Het lied van en dan hield het alweer op
Voorderest echt he-le-maal niks
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66100743
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ajax-feyenoord op zaterdagavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chaos is dat
  zondag 15 februari 2009 @ 22:16:06 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66100745
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van Bronckhorst speelt altijd minimaal redelijk hoor, echt onzin om hem nu te gaan bestempelen als een bejaaarde die niks toevoegt. Gewoon een goede speler. De Cler's status bij Feyenoord is idd gebaseerd op vorig seizoen, maar mag een speler niet meer uit vorm zijn tegenwoordig? El Ahmadi is nog wisselvallig maar geen slechte speler.
Bronckhorst speelt redelijk ja, maar ook niet meer dan dat. Ik zeg niet dat ie niks toevoegt. Ik zeg wel dat ie veel te weinig toevoegt.
Tuurlijk mag iemand uit vorm zijn, maar ik wil er maar mee zeggen dat het afwezig zijn van zovele spelers niet het probleem is van dit Feyenoord. Ik geloof er niks van dat Feyenoord met een fitte selectie bovenin meegedraaid had. Maar dat is gissen natuurlijk. Precies hetzelfde wat jij ook doet.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:16:09 #160
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66100747
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je bent toch met me eens dat de redeneringen over deze spelers glad ijs zijn? Idd, ze zouden het heel misschien heel goed kunnen doen... maar ja...zeker is het allerminst. Bij blessuregevoeligheid speelt leeftijd ook wel een rol... en op Vlaar en De Guzman zijn ze allemaal 'ouder'.
Van Bronckhorst is wel een meerwaarde, maar een 6-je is nou niet bepaald wat dit Feyenoord nodig heeft.
Nou, ik vind dat ik me helemaal niet op glad ijs beweeg. Op Landzaat na hebben ze allemaal stuk voor stuk laten zien een meerwaarde te zijn voor Feyenoord. Als je me niet gelooft kan je even op de ranglijst kijken, en dan de positie van Feyenoord op 15 februari 2009 te vergelijken met 15 februari 2008.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66100757
El Ahmadi is helemaal de wedstrijd uitgespeeld door Urby man.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_66100796
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Soms heb ik gehoord:

Het lied van en dan hield het alweer op
Voorderest echt he-le-maal niks
Nee want dan ging het hele stadion weer fluiten
Ipv dat ze zelf eens wat in zouden zetten.
pi_66100813
Dus nu missen we Gabri, Enoh en Vertonghen(?) tegen fiorentina.. Wielaert die niet mee mag doen, de jong en aissati nog geblesseerd.. Ik zie het niet meer zitten
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_66100821
Jullie zijn allemaal doof.
Zelfs die knakker van EL zei dat de Feyenoord supporters luidruchtiger waren maar dat dat toch wel raar was aangezien de wedstrijd in de arena was.
Lekker boeiend verder.Iedereen weet wel dat je voor sfeer oid niet in de arena moet zijn. Voor goed voetbal hoef je ook niet naar de Kuip te komen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 15 februari 2009 @ 22:17:50 #165
53267 TC03
pi_66100841
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Bronckhorst speelt redelijk ja, maar ook niet meer dan dat. Ik zeg niet dat ie niks toevoegt. Ik zeg wel dat ie veel te weinig toevoegt.
Tuurlijk mag iemand uit vorm zijn, maar ik wil er maar mee zeggen dat het afwezig zijn van zovele spelers niet het probleem is van dit Feyenoord. Ik geloof er niks van dat Feyenoord met een fitte selectie bovenin meegedraaid had. Maar dat is gissen natuurlijk. Precies hetzelfde wat jij ook doet.
Ik zeg ook niet dat ze bovenin hadden meegedraaid, dat lijkt me ook stug. Maar oorspronkelijk zei iemand dat een Ajax uit vorm nog altijd stukken beter was dan Feyenoord. Dat vind ik logisch, aangezien Feyenoord elke wedstrijd een andere fantasieopstelling heeft omdat er altijd weer spelers afhaken. Zodoende krijg je nooit een ingespeeld team.

Zonder al die blessures had Feyenoord minimaal 35 punten gehad, gok ik.
pi_66100851
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Helemaal als ze HeinekenAFCA zien
Ja ik kon ook maar net wegkomen toen ik hem zag bij de training
  zondag 15 februari 2009 @ 22:18:50 #167
53267 TC03
pi_66100905
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
El Ahmadi is helemaal de wedstrijd uitgespeeld door Urby man.
Klopt.
pi_66100914
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zelfs die knakker van EL zei dat de Feyenoord supporters luidruchtiger waren maar dat dat toch wel raar was aangezien de wedstrijd in de arena was.
Lekker boeiend verder.Iedereen weet wel dat je voor sfeer oid niet in de arena moet zijn. Voor goed voetbal hoef je ook niet naar de Kuip te komen.
Zoals ik al eerder melde. Zelfs de opperjood hier uit het dorp SMSte ons dat hij ons alleen hoorde in de eerste helft.
pi_66100927
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee want dan ging het hele stadion weer fluiten
Ipv dat ze zelf eens wat in zouden zetten.
En bij jullie was dat anders ofzo?

Je loopt weer met 2 maten te meten en je doet alsof wij vocaals niks vooruit brachten, alsof jullie dat deden tijdens kakkies-ajax
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66100944
quote:
Helemaal mee eens.
Kutsfeer in de Arena.
pi_66100955
quote:
2e helft was de sfeer wel goed hoor.
pi_66100963
Steek
Silva - wiel - oleguer - vermaelen
anita - lindgren
urby
suarez - leo/bodul - sulejmani

Zo dan maar... Maar van basten kennende
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_66100970
quote:
Sfeer is prima in de ArenA

Alleen jullie kijken en luisteren met jullie anti ajax ogen en oren
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66100988
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En bij jullie was dat anders ofzo?
In de Kuip gaan wij er meteen overheen met een eigen nummer. Niet constant dat gefluit als jullie wat inzetten. Gewoon overstemmen die zooi.
pi_66101001
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

2e helft was de sfeer wel goed hoor.

Alleen als er goals vallen hoor je het publiek, in de Kuip staan ze tenminste altijd achter de club.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')