Met de composiet kabel is deze prima aan te sluiten op een beamer, uiteraard afhankelijk van wat voor soort aansluiting erop zit?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef ImTheBase het volgende:
ff over nadenken, gamecubes zijn namelijk niet zo makkelijk te flashendonkey konga is wel leuk op de beamer natuurlijk
Hoi, doel je dan op het hele pakket of alleen de game?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Sickert het volgende:
Mario dance stage 25 euro + 2,50 verzenden
30,-quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Motar het volgende:
[..]
Hoi, doel je dan op het hele pakket of alleen de game?
De verzendingskosten van het pakket zijn minimaal 6,20 en dan vind ik je bod te weinig.
Daarmee bedoel je dan : witte gamecube in doos met witte controller en 64 mb memory card?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Loontjah het volgende:
Witte gamecube incl alle kabels en toebehoren
35 incl.
Ik pm even de persoon die geboden had op de cube+donkey konga, ik pm jou zodra ik meer weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef Loontjah het volgende:
Jah, neem aan alles behalve de games
Mario dance stage tot zondag, hebben zich al wat mensen gemeld via marktplaats, daar staat hij erop voor 30 euro.quote:
Na een dag niets gehoord van de andere user, wat mij betreft is de cube van jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef Loontjah het volgende:
Jah, neem aan alles behalve de games
Hoi,quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Sickert het volgende:
Hou je me op de hoogte wat MP doet?
tot zover staat mn bod van 30 voor Dance stage
Hoi,quote:
Via mp een bod van 30 euro en thuis ophalen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Sickert het volgende:
Hou je me op de hoogte wat MP doet?
tot zover staat mn bod van 30 voor Dance stage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |