dank, maar boven de Dom uitschijten lijkt ons wel wat!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
Normale pot hoogte is 40 tot 42 cm. Een seniorenpot is meestal 46 tot 48 hoog en die zitten vrij comfortabel.
50 centimeter lijkt mij vrij hoog en heb je waarschijnlijk een vergunning voor nodig.
In je eigen huis? Niemand die het controleert.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
50 centimeter lijkt mij vrij hoog en heb je waarschijnlijk een vergunning voor nodig.
Vergeet de hoogte van de bril niet . . .quote:Op zondag 15 februari 2009 19:00 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
dank, maar boven de Dom uitschijten lijkt ons wel wat!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
In je eigen huis? Niemand die het controleert.
[..]
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Broertie het volgende:
hebben laatst de badkamer en wc verbouwd en de pot op 45 cm laten zetten (bovenkant bril....) bevalt ons erg goed! Wel aan denken dat als je op visite bent en daar naar de wc gaat, dat je danniet achterover lazert, omdat die potten vaak lager zijn....
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef Cybersijp het volgende:
1.83 mtr en de bovenkant pot(hangend welteverstaan) zit op 43 cm. Daar komt dan nog wel een toiletbril bij, maar die heb je in all soorten en smaken( het hangt er maar vanaf hoe lang hij niet schoongemaakt is![]()
)
Jawel, de meteropnemer gluurt ook altijd even de WC in.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
Je plee op nekken-hoogte in laten stellenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik moet nekken though, vind ik op de knieen wel het prettigst, dus moet de pot niet te hoog zijn
Nekken gaat het best als je zo ver mogelijk voorover kunt zitten, dus lijkt me 22 centimeter beter.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Je plee op nekken-hoogte in laten stellen
"ja, loodgieter, ik nek het prettigst op deze hoogte, dus doet u maar 42cm".
Da's ongeveer emmer-hoogte toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nekken gaat het best als je zo ver mogelijk voorover kunt zitten, dus lijkt me 22 centimeter beter.
Of gewoon een aparte plee voor het nekken ernaast zetten
Ja, maar die kun je tussendoor niet doortrekkenquote:
Jeumig, hoeveel kots jij per sessie zegquote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, maar die kun je tussendoor niet doortrekken
Eigenlijk zouden ze zoiets in de winkel moeten hebben,een verstelbare wcpot houder,zodat klanten even kunnen proefzitten,wat de ideale werkhoogte is.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier hangt de wcpot op 44 cm hoogte, dit hebben wij eerst in de schuur uitgeprobeerd.
We hebben het frame met lijmklemmen tijdelijk vastgemaakt, de pot aan het frame gehangen, en zijn toen met ze allen één voor één even gaan proefzitten
Tot je thuis zonder schoenen/hakken aan gaat zitten kleien..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze zoiets in de winkel moeten hebben,een verstelbare wcpot houder,zodat klanten even kunnen proefzitten,wat de ideale werkhoogte is.
Dat heb ik in de winkel. En andere bouwmarkten volgens mij ook wel . . En anders moeten ze er maar eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze zoiets in de winkel moeten hebben,een verstelbare wcpot houder,zodat klanten even kunnen proefzitten,wat de ideale werkhoogte is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |