abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 februari 2009 @ 14:33:28 #201
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_66373805
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:33 schreef raaavi het volgende:
Me tante had laatst een mail gestuurd naar sultana, dat ze een bedrijf begint, (diëtist), of ze misschien wat promotie materiaal zou mogen hebben.
zonder verdere vragen naar KvK nummers of iets dergelijks kreeg ze 2 dagen later een doos (minsten 1m3) aan sultana zooi. !
1m3? 1 kubieke meter?
Weet je wel hoeveel dat is? Dat is zowat een pallet!



[ Bericht 0% gewijzigd door Liquidist op 23-02-2009 15:07:14 ]
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_66374414
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Liquidist het volgende:

[..]

1m3? 1 vierkante meter?
Weet je wel hoeveel dat is? Dat is zowat een pallet!


hahaha een pallet met sultana
Nothing to see here, carry on
pi_66374616
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Liquidist het volgende:

[..]

1m3? 1 vierkante meter?
Weet je wel hoeveel dat is? Dat is zowat een pallet!

1 kubieke meter bedoel je. En dat is heel wat!
  maandag 23 februari 2009 @ 14:55:12 #204
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66374633
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar:
- Unox
- Hak
- Pringels

ben benieuwd
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 23 februari 2009 @ 15:06:56 #205
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_66375049
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

1 kubieke meter bedoel je. En dat is heel wat!
inderdaad, pas het even aan. my bad
Conformists will be cast away by the tide of history
  maandag 23 maart 2009 @ 15:01:11 #206
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_67325338
Net verstuurd:
quote:
Beste meneer Coca,

Vorige week kocht ik bij de plaatselijke kruidenier het prachtige product Aquarius.
Althans, dat dacht ik mijzelf te verschaffen, maar een paar minuten later kon ik mijzelf wel spreekwoordelijk "voor mijn kop slaan"!
Dan hoor ik u zich al afvragen; wat was er dan mis mee? Nou dat zal ik u vertellen! Ik zag op mijn kijkbuis uw puike drankje (althans dat werd mij op listige wijze wijsgemaakt!) voorbijkomen met bijbehorende "fonteinen van geluk".
Toen ik echter mijn flesje openmaakte en mezelf hydrateerde met het blauwe drankje kwamen er echter geen fonteinen, zelfs geen klein straaltje. Ik bedacht bij mezelf: dat komt vast omdat er geen fontein in de buurt is! Dus begaf ik mij naar het stadse VVV-pand en vroeg of er ergens fonteinen of misschien zelfs waterorgels in de buurt waren. Dit was het geval dus daarna begaf ik mij met gezwinde spoed naar de fontein, hydrateerde mijzelf volledig (ik was natuurlijk aan het rennen als een dolle, speelse labrador en kreeg enige dorst daarvan) en opnieuw: he-le-maal niks!
Bij deze dus mijn klacht; dat hij maar duidelijk mogen zijn! Dit riekt naar enige oplichting dus ik zal misschien de politie inschakelen; mocht u er op uw reclame niet naar wijzen dat het flesje exclusief fonteinen bevat.
Een goedendag!

Hoogachtend,

Z. Empathy, minzaam burger.

(oh ik ben naar de site van Aquarius gegaan maar ik kwam hier op uit, het betreurende product betreft dus Aquarius Blue Ice)
zal mij benieuwen naar de reactie
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  maandag 23 maart 2009 @ 16:01:55 #207
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_67327475
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Zero_Empathy het volgende:
Net verstuurd:
[..]

zal mij benieuwen naar de reactie
Jammer van de moeite.
  maandag 23 maart 2009 @ 16:12:14 #208
249648 Niefke
Today again was a totall waste
pi_67327819
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jammer van de moeite.
haha

Ik had voor mijn dochtertje een buggy gekocht bij babyonline.nl (is nu babyentieneronline.nl geloof ik) Helaas was deze buggy na drie amanden gebruik al stuk, terwijl t ding toch 100 euro kostte.
Ik baalde er van, maar had niet echt verwacht dat ze er iets mee zouden doen. Heb ook in de brief gezetdat ik begreep dat de garantie vervallen zou zijn en dat ze er waarschijnlijk niks meer aan konden doen, maar dat ik een levensduur van drie maanden wel héél kort vond voor een buggy!

Ze mailden terug, dat ik over een week een pakje kon verwachten, moest effe met de bezorger bellen over datum en tijd.
Kreeg ik gewoon een geheel nieuwe (duurdere) buggy thuisgestuurd....Zonder dat ze om foto's of wat dan ook hebben gevraagd! Maar goed..het werkt ook voor hun, want ik vertel het sindsdien zodra de gelegenheid zich voordoet aan mensen..betere reclame kun je niet wensen toch?
Ik vond het wel súpercool van ze en heb ze zeker nog eens extra bedankt!
Pompiedompiedomm...
pi_67328482
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Niefke het volgende:

[..]

haha

Ik had voor mijn dochtertje een buggy gekocht bij babyonline.nl (is nu babyentieneronline.nl geloof ik) Helaas was deze buggy na drie amanden gebruik al stuk, terwijl t ding toch 100 euro kostte.
Ik baalde er van, maar had niet echt verwacht dat ze er iets mee zouden doen. Heb ook in de brief gezetdat ik begreep dat de garantie vervallen zou zijn en dat ze er waarschijnlijk niks meer aan konden doen, maar dat ik een levensduur van drie maanden wel héél kort vond voor een buggy!

Ze mailden terug, dat ik over een week een pakje kon verwachten, moest effe met de bezorger bellen over datum en tijd.
Kreeg ik gewoon een geheel nieuwe (duurdere) buggy thuisgestuurd....Zonder dat ze om foto's of wat dan ook hebben gevraagd! Maar goed..het werkt ook voor hun, want ik vertel het sindsdien zodra de gelegenheid zich voordoet aan mensen..betere reclame kun je niet wensen toch?
Ik vond het wel súpercool van ze en heb ze zeker nog eens extra bedankt!
Als het in deze wereld niet stikte van gratis-geile fokkers zou het misschien bij elk bedrijf zo gaan
  maandag 23 maart 2009 @ 18:06:00 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67331481
logitech doet ook zo hoor.

maar dat grapje van Zero emp is een beetje zoals luuk koelman schrijft/schreef
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_67332017
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Zero_Empathy het volgende:
Net verstuurd:
[..]

zal mij benieuwen naar de reactie
Alsof ze daar serieus op ingaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 maart 2009 @ 19:00:30 #212
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67332978
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

of je verveelt je

je bent pas kansloos als je hier gaat zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid en de dingen die je ervoor krijgt kosten toch geen drol
Jij gooit zeker ook je vuil op straat omdat het werkgelegenheid oplevert?
  maandag 23 maart 2009 @ 19:05:05 #213
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_67333148
heb zelf nog nooit wat opgestuurd, maar ik had laatst een emmertje calve pindasaus waarvan het afdekfolie niet helemaal over het emmertje paste...
die heb ik toen maar weggeflikkerd dus, volgende keer eens wat opsturen dan maar
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_67336983
Microsoft gebeld met de mededeling dat bij een van de controllers van m'n x360 de gekleurde knoppen wat bleven klemmen (wat daadwerkelijk het geval was overigens). Zonder morren en zonder terug te hoeven sturen had ik twee weken later een nieuwe controller. Sympathiek.

Vroegah heeft m'n pa een keer een kratje grolsch met op een van de flesjes een fristi dop gekregen. Even gemeld bij Grolsch om vervolgens een vertegenwoordiger over de vloer te krijgen die uitleg gaf over hoe het fout heeft kunnen gaan en een mooi pakket met biertjes, glazen en andere prullaria meenam. Grolsch
  maandag 23 maart 2009 @ 21:17:06 #215
92409 Twinky
Little star.
pi_67337987
Ik heb dit zojuist naar de Albert Heijn gestuurd via hun contactformulier:
quote:
L.S.,

Zo'n twee jaar geleden besloot ik een kat aan te schaffen. Ik was vaak alleen thuis en hoopte dat het beestje me wat gezelschap kon bieden. Via via vond ik een onhandelbare kater die een nieuw huis zocht met de naam Chelsea. Omdat ik me zo voor kan stellen dat je als kater niet gelukkig wordt van zo'n naam kreeg hij van mij de nieuwe naam Mozes, die hij met een miauw beaamde.
De eerste weken dat Mozes bij mij woonde was hij verschrikkelijk. Hij was doodsbang en verschool zich onder mijn bed. Als ik dichter dan anderhalve meter in de buurt kwam blies hij en als ik écht te dichtbij kwam viel hij me zelfs aan. Het eerste half jaar heb ik hem - op aanraden van een kattengedragstherapeut - compleet genegeerd. Hij bracht me ook niet het plezier dat ik had gehoopt, eigenlijk alleen maar frustraties. Na dat halve jaar werd het wat beter. Op een dag zat ik op de grond in de woonkamer en kwam hij aan mijn knie snuffelen. Op die dag gaf hij per ongeluk een kopje. Dit momentje was het eerste van een serie heel voorzichtige toenaderingspogingen van beide kanten. Inmiddels slaapt Mozes bij mij in bed al wil hij nog steeds bijna niet geaaid worden en zeker niet opgetild. Toch is hij elke dag blij als ik thuiskom en kunnen we fijne staarwedstrijden houden die hij meestal wint.

Nu houdt Mozes helemaal niet van drukte, en waarschijnlijk waren de drie kinderen in zijn oude huis ook de reden van zijn onhandelbaarheid. Sterker nog, het is de meest gestresste poes die ik ooit heb gezien. Wanneer ik het huis stofzuig resulteert dit in een paniekaanval die soms gevolgd wordt door een tot twee dagen lange verstopping - wederom onder het bed.
Ook houdt Mozes niet van verandering. Hij krijgt altijd dezelfde brokjes (Felix Vleesbrokjes), het interieur van mijn huis is al twee jaar exact hetzelfde maar ook het wisselen van kattenbakvulling zou voor hem tot erge stress leiden.
De kattenbak verschoon ik twee keer per week helemaal. Op de bodem leg ik schone kranten (NRC Handelsblad) en daarop een laag van drie centimeter Schep & Schoon Grof. Hij kan hierin lekker een kuiltje graven om daarin zijn behoefte te doen, waarna hij dit weer met veel kabaal begraaft. Elke twee weken was ik de bak met chloor (Kruidvat huismerk). Tot nu toe is dit altijd goed gegaan, mede doordat ik grote zakken kattengrit kan kopen bij de Albert Heijn.
Helaas veranderde dit twee weken geleden. Zoals gewoonlijk ging ik op zaterdag de grit halen om op zondagavond, de avond voordat op maandag mijn afval wordt opgehaald, de bak te verschonen. Ik ga dan naar de AHXL in Overvecht, waar ik dan boodschappen doe voor de hele week omdat ik er niet van houd om vaak boodschappen te doen. De Schep&Schoon grof was daar uitverkocht. Het verbaasde mij zeer, dus ik probeerde het bij de twee Albert Heijns aan de Amsterdamsestraatweg en de Albert Heijn aan de Voorstraat. Bij alle vier (!) de Albert Heijns was er geen grit meer. Uiteindelijk besloot ik dan maar een andere versie van Schep&Schoon te halen. Ik nam een doos Schep&Schoon 3-voudige hygiene. Ik hoopte dat deze genoeg op de Schep&Schoon Grof zou lijken dat Mozes er gewoon zijn behoefte op kon doen.

Zondagavond verschoonde ik dus de kattenbak (na deze schoongemaakt te hebben) en vulde deze met de Schep&Schoon 3-voudige hygiene-korrels. Ten eerste waren ze veel fijner dan de Grove korrels maar dat moest dan maar. Toen Mozes 's avonds zijn avondplasje deed merkte ik het grootste verschil: van de kattenbak kwam een ranzige zoete geur af. Het bleek dat in contact met kattenurine de korrels een bloemetjesgeur afscheden die niet te missen was. Ik besloot van mijn normale kattenbakverschoonroutine af te wijken en schepte zoals op de verpakking vermeld staat, de natte plek uit de bak. De sterke geur werd hierdoor niet eens een béetje minder en dit werd steeds duidelijke toen Mozes rond middernacht miauwend rond begon te drentelen en mij hiermee wekte.
Ik kan hem heel goed begrijpen dat hij zijn behoefte niet wilde doen op een bak die naar bloemetjes ruikt terwijl hij een gewone geurloze korrel is gewend. Ik probeerde hem te sommeren gewoon op de bak te gaan en hiermee geen aandacht te besteden aan zijn gejengel maar als resultaat rende hij weg en kon ik hem niet meer vinden. Waarschijnlijk zat hij achter de bank. Omdat ik erg moe was en het al heel laat was besloot ik hem daar lekker te laten zitten en verder te gaan slapen. Toen ik de volgende ochtend beneden kwam bleek Mozes een drol te hebben gelegd op mijn vloerkleed.
Ik besloot die dag (maandag 9 maart) opnieuw alle Albert Heijns af te gaan om onze normale korrels te vinden. Nog steeds waren ze in geen van de vier Albert Heijns te verkrijgen.
Ik heb toen de Schep&Schoon Fijn-korrels gekocht en hier heeft Mozes wel zijn behoefte gedaan, al groef het natuurlijk een stuk minder fijn dan de Grove.

Mijn klacht is dus de penetrante geur die van de Schep&Schoon 3-voudige hygiene-korrels afkomt. Op de verpakking wordt gesproken van een 'frisse geur' maar dit is verre van waar. Tevens las ik dit pas na het ongelukje in de woonkamer (waardoor overigens mijn beige vloerkleed naar de stomerij moet) dus mis ik de duidelijkere waarschuwingen op de voorzijde van de kartonnen verpakking.

Met vriendelijke groet,

mw. Twinky
pi_67338704
ik heb van imperial tobakko wel eens een nieuw pakje shag en een mooi boek over tabak gekregen nadat ik enorm beroerd werd van de shag die ik al meerdere jaren rooktte
pi_67342339
Ik was een keer zo stom geweest om met een volle krat bier achterop de fiets proberen te fietsen. Dit ging bij de eerste bocht al mis en alle flesjes waren kapot. Ik ging terug naar AH vertelde het verhaal en kreeg gratis een nieuwe krat!! Echt top!

Wat een heerlijk Hollands topic dit trouwens!
  maandag 23 maart 2009 @ 23:28:45 #218
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_67343157
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jij gooit zeker ook je vuil op straat omdat het werkgelegenheid oplevert?
jij herkent geen sarcasme zelfs als het je in je gezicht uitlacht...
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  maandag 23 maart 2009 @ 23:49:15 #219
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67343899
1 keer gehad, zat een stukje hout in de spa en fruit Opgebeld, en 2 flessen gratis gekregen

En een spuuglelijke keycord...
Half bezopen is weggegooid geld.
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 00:35:50 #220
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67344886
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

jij herkent geen sarcasme zelfs als het je in je gezicht uitlacht...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:56:25 #221
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_67347220
vorige week 12 kleintjes jam gekocht van de ruijter

hier horen 6 smaken in te zitten. abrikoos, kers, zwarte bes, aardbei, framboos en 4 vruchten.
ipv 4 vruchten zat er kers in de verpakking.
Ik heb gebeld en krijg een nieuw doosje thuisgestuurd, nog niet binnen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_67352878
Ik had plakkenkaas van Old Amsterdam gekocht en die plakken zaten helemaal aan elkaar geplakt. Dat moet je er echt afkrabben en brokkelde gigantisch af.

Mailtje gestuurd, aangebroken pakje opgestuurd en kreeg een VVV bon van 5 euro.

Paar maanden later kocht ik weer een pak Old Amsterdam plakken kaas en ze hadden nu: NIEUW: met folie tussen de plakken !

Dus nu kan ik met een gerust hart mijn Old Amsterdam kopen omdat ze er nu velletjes tussen hebben gedaan waardoor ze niet aan elkaar plakken .
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:23:57 #223
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67359263
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
vorige week 12 kleintjes jam gekocht van de ruijter [ afbeelding ]

hier horen 6 smaken in te zitten. abrikoos, kers, zwarte bes, aardbei, framboos en 4 vruchten.
ipv 4 vruchten zat er kers in de verpakking.
Ik heb gebeld en krijg een nieuw doosje thuisgestuurd, nog niet binnen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:34:01 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_67361888
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:11 schreef ForumGek het volgende:
Ik had plakkenkaas van Old Amsterdam gekocht en die plakken zaten helemaal aan elkaar geplakt. Dat moet je er echt afkrabben en brokkelde gigantisch af.
Uh, dat is normaal bij oude kaas mits geen folie. Dus je hebt geluk gehad want eigenlijk heb je nergens recht op
pi_67362515
Weet iemand waar ik het contactadres van Feet-ontharingsproducten kan vinden??
Ik heb overal gezocht!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')