Die optie is er niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Suijk het volgende:
Nog even langer studeren. Desnoods een hele andere studie. Slechte economie is altijd meer studenten.
Ligt er toch maar net aan in welke sector je werkt. En zijn hbo-banen waar altijd werk is en er zij ook wo-banen waar geen vraag naar is wanneer de economie slecht is.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:30 schreef Bill_E het volgende:
over 2 a 3 jaar zijn veel hbo opleidingen weinig meer waard. Universitair daarin tegen zal wel meevallen.
Dat heb ik eerder gehoord. Ga er maar niet van uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 18:29 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga er van uit dat er wel een job zal zijn als ik klaar ben
Of deurwaarder.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 18:37 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat je met rechten momenteel wel goed zit. Richting maakt niet eens uit.
Dat is nu. Nu is er voor de meeste mensen ook nog wel wat te vinden denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoop deze maand af te studeren.. maar heb ook al een aantal telefoontjes gehad van. "we zijn wel erg geïnteresseerd en je past precies bij ons profiel" maar we nemen dit moment even geen starters meer aan of "Het traineeship hebben wij 3 maanden verplaatst". Dit waren eigenlijk de bedrijven die ik heb gesproken na een van de zo'n career event.
Aan de andere kant, sinds ik mijn cv op Monsterboard gezet heb, ben ik dagelijks wel een aantal maal gebeld voor een gesprek.
We zullen zienquote:Op zondag 15 februari 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord. Ga er maar niet van uit.
Waarom over 2-3 jaar niet meer dan? Is de crisis dan nog erger?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dat is nu. Nu is er voor de meeste mensen ook nog wel wat te vinden denk ik.
Veel economen roepen dat het alleen maar erger gaat worden ja, dat dit net het begin is.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom over 2-3 jaar niet meer dan? Is de crisis dan nog erger?
daarin tegen?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:30 schreef Bill_E het volgende:
over 2 a 3 jaar zijn veel hbo opleidingen weinig meer waard. Universitair daarin tegen zal wel meevallen.
Wat deden die mensen? Een uitkering konden ze ook niet krijgen lijkt me.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, in de jaren 80 hadden we een fenomeen 'jeugdwerkloosheid' wie van school kwam had eigenlijk per definitie geen werk.
Toen wel volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Wat deden die mensen? Een uitkering konden ze ook niet krijgen lijkt me.
Die mensen bleven bij hun ouders thuis. Pas later werd een schoolverlaters uitkering ingevoerd.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Wat deden die mensen? Een uitkering konden ze ook niet krijgen lijkt me.
daarentegen zocht jequote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik een studie heb afgerond! Ik vond die zin best mooi klinken
Hehe ik ga echt niet bij m'n ouders blijven wonen op m'n 25e.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die mensen bleven bij hun ouders thuis. Pas later werd een schoolverlaters uitkering ingevoerd.
uhuh. Ik denk dat een hoop mensen een andere mentaliteit zullen moeten aannemen als deze recessie doorzet. De jaren dat het niet op kon zijn weer een poosje voorbij.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Hehe ik ga echt niet bij m'n ouders blijven wonen op m'n 25e.Ga nog liever een wietkwekerij beginnen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |