hmm...ik denk t ook, 80 cm in dezelfde kleur als de vloer is wellicht wat veel van t goede. Anderzijds zijn de nieuwbouwhuizen van tegenwoordig wel weer lekker hoog 275 cmquote:Op zondag 15 februari 2009 18:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk dat 1 laag tegels op de muur de gehele ruimte optisch groter laat lijken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef innom het volgende:
Voor dit soort acties: overleg met PR (pr@fok.nl). We zijn geen gratis reclamekrant, je mag er dan ook wel wat tegenoverzetten.
Ik bedoelde ook niet dat het topic dicht moest, ik kopieerde gewoon een edit van één van zijn eerdere postsquote:Op maandag 16 februari 2009 06:32 schreef Babbelzz het volgende:
Hij hoeft wat mij betreft niet dicht Ophelia, ik kan er geloof ik nix aan doen, en vlgs mij was t goed bedoeld...
Maar goed, ik twijfelde dus over 1 of 2 banen, en ik denk idd dat we gaan voor 1 baan. we willen nl ook een antraciet wasbak, en als die net boven die grijze tegels zit is dat ook niet zo mooi lijkt me...
Speciaal voor jouquote:Op maandag 16 februari 2009 17:42 schreef Babbelzz het volgende:
maar wellicht ff de betr. post aanpassen?
(ik vinnut btw wel een erg handige site!)
Heb je een link?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef Babbelzz het volgende:
ja, maar kweet niet hoe ik ze moet plaatsen, suf he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |