Ja, het was een kutfiets. Echt zo'n fiets die niemand wil hebben, behalve de huidige/voormalige eigenaar die er veel emotionele waarde aan hecht...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef Banzaiaap het volgende:
Tja.. als ie toch al krakkemikkig was..
Wat een stommerts zijn het allemaal he!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, het was een kutfiets. Echt zo'n fiets die niemand wil hebben, behalve de huidige eigenaar die er veel emotionele waarde aan hecht...
Niet echt mijn stijl. Overigens woon ik niet in het kleine dorp met het station, maar twee kleine dorpen verderopquote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je toch in een klein dorp woont, gewoon dag en nacht op straat hangen tot je hem voorbij ziet komen. Dan de eigenaar even kennis laten maken met je linker- en rechtervuist.
quote:
quotequote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
Wurm, waar komt dat schaapje vandaan? (komt me bekend voor)
Wel een Gazelle, type weet ik niet, kleur was goud (quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Was 't een Gazelle? Type Sprint? Kleur zwart?
Framenummer 1422055?
Aah!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ohja
Sheep.exeHet is zo'n beest dat de hele tijd over je beeldscherm heen en weer springt.
Ik was niet dronken vanmiddag... Maar goed, ik hoop idd dat mijn stalen ros ze veel pijn bezorgt.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Herkenbaar. Met je dronken kop zoeken naar je gejatte fiets. Ik hoop dan altijd dat die stelende mocro mongool zijn nek breekt op mijn roestige ouwe brik.
Om je op te vrolijken!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef WurM het volgende:
[..]Wat ben je toch een ontzettende lieverd
'k Heb nooit gehoord dat ie 'm terug had, dus zal ie nog wel ergens in een kanaal bij Groningen liggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef WurM het volgende:
Heeft Rooie Rinus zijn fiets ooit nog teruggekregen trouwens?
Coowlquote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef McFearless het volgende:
Ik heb ook ooit eens een fiets gejat.
Geef terug, jij schavuitquote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef McFearless het volgende:
En daar nooit geen spijt van gehad?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef McFearless het volgende:
Pure noodzaak, geen taxi's meer te vinden en m'n maten waren al naar huis.quote:
Ik heb hem aan een maat van me gegeven.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Geef terug, jij schavuit [ afbeelding ]
Mwah, ik was dronken en het was een oud brik. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, blijft fout.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
En daar nooit geen spijt van gehad?
quote:
Niet naar 't Academiegebouwquote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef WurM het volgende:
Zie OP
Waarom zou ik een fiets op t station in Groningen zettenDaar hebben ze bussen
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Geef terug, jij schavuit [ afbeelding ]
Mijn voorwiel is gejatquote:Op maandag 16 februari 2009 15:52 schreef Boowtje het volgende:
Ze jatten ook alles wat los en vast zit.. laatst zijn mijn snelbinders (!!!) gejat, moet niet gekker worden.
Ook ff een linkje voor deze post:quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Was 't een Gazelle? Type Sprint? Kleur zwart?
Framenummer 1422055?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |