Vrijdagavond fiets ik geheel in stijl naar het station om aldaar per trein verder te reizen naar een plaats waar ik een feestje zou hebben. Fiets netjes op slot gezet natuurlijk. Feestje was leuk, ik ben netjes thuis gebracht en zoals wel vaker zou mijn fiets dus een nachtje op het station staan. Moet kunnen, zeker in zo'n klein kutdorpje als waar ik altijd op de trein stap.
Zaterdag zou ik mijn fiets weer ophalen van het station, maar wegens omstandigheden is dat er een beetje bij ingeschoten. Geeft verder ook niet: Ik wilde toch niet op stap na het feest van vrijdag (

). Vanmiddag eindelijk in de auto gestapt om mijn fiets op te halen, is-ie nergens meer te bekennen

Klacht: Iemand jat de meest herkenbare en meest krakkemikkige fiets van een station, terwijl er voldoende fatsoenlijke, onherkenbare fietsen naast staan.
Bonusklacht: De politie zet op de site waar je aangiften kunt doen dat zij ""zo spoedig mogelijk" contact opnemen". Dus ze weten zelf best dat het sneller kan, maar blijven koffie belangrijker vinden.
Paint: Nee, helaas niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door WurM op 15-02-2009 17:09:56 (krakkemikkig is natuurlijk met 2 i's) ]