welk familielid ben jij dan van mij?quote:ik ken TS is familie van mij.. hij wil wel neuken enzo, maar hij kan geen chicks regelen. hij durft niet op de chicks af te gaan, en wacht nog steeds op die ene chick die hem komt versieren ipv anders om.
maak je niet druk gast..quote:
Daar komen ze wel achter de eerste keer in bed.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Och de meisjes hoeven toch helemaal niet te weten dat jij maagd bent.
Wat niet weet, wat niet deert.
Dan is het toch al te laat om terug te krabbelen voor 99% van de vrouwelijke populatiequote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar komen ze wel achter de eerste keer in bed.
Nee ik ben het niet.quote:
Ah, dacht al... Jij doet niet aan klonen, vandaarquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik ben het niet.![]()
Ik heb geen kloon.
Overigens ik ben ook 26 en maagd.
Waarom zou ik een kloon aanmaken?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al... Jij doet niet aan klonen, vandaar
Ach welnee. Tenzij je niet weet waar je moet prikken valt dat allemaal reuze mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar komen ze wel achter de eerste keer in bed.
Dus er is nog hoop voor mannen die nog maagd zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach welnee. Tenzij je niet weet waar je moet prikken valt dat allemaal reuze mee.![]()
En zelfs al is de seks voor haar slecht dan zegt dat nog niks over een eventueel gebrek aan ervaring want er zijn genoeg mannen met ervaring die er in bed niks van bakken.
En sowieso, voor de eerste keer seks met iemand hebben die je niet kent is vaak ook al redelijk onwennig, dat komt van twee kantenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach welnee. Tenzij je niet weet waar je moet prikken valt dat allemaal reuze mee.![]()
En zelfs al is de seks voor haar slecht dan zegt dat nog niks over een eventueel gebrek aan ervaring want er zijn genoeg mannen met ervaring die er in bed niks van bakken.
Ja ik snap dat ook nooit. Net alsof neuken zeer ingewikkeld is; welnee, integendeel: iedereen kan het.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt hooguit even oefenen met het omdoen van een condoom. Het staat namelijk wel heel knullig als je daar de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En sowieso, voor de eerste keer seks met iemand hebben die je niet kent is vaak ook al redelijk onwennig, dat komt van twee kanten
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant wasquote:Op zondag 15 februari 2009 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt hooguit even oefenen met het omdoen van een condoom. Het staat namelijk wel heel knullig als je daar de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant was
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doen
Daar had ik hem toen iig wel vandaan (vaders nachtkastje dan...)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doen
*Topic kaapt*quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Waar is TS nou? Ik wil weten waarom hij nog maagd is.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*Topic kaapt*
Ik ben ook nog maagd en een stuk ouder... I need a little attention.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |