Het was ook een geintje?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja maar we mogen toch wel aangeven wat we denken, ik onderschrijf die gok, volgens mij is zelfs zaterdag de traditionele jaarlijkse dorint bedevaart
vertel.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef Stroekie het volgende:
iemand zojuist netwerk gezien ?
Misschien druk ik me wat onhadig uit, maar ik ben NIET PRIKKELBAAR.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef Xiance het volgende:
TMM is de laatste tijd een beetje prikkelbaar Vlarp, komt wel goed
ik kan me nu EIN-DE-LIJK inschrijven bij de gemeente.. en dan woon ik hier godver alweer een half jaar..
lekker handig he..
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Misschien druk ik me wat onhadig uit, maar ik ben NIET PRIKKELBAAR.
Ik ben de laatste die ooit prikkelbaar is, misschien wat gevoelig, maar PRIKKELBAAR NOOIT!!!
quote:Carvan Cevitan Reclame:
komt wel goed schatje
Paul, maar die is van na en voor jouw tijd. poste in jouw black-out periodequote:
welke kleur heb je?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
Schilderen is vervelend. Maar het grootste en het meest kutte werk is af.
En de dure muurverf van flexa(of histor?) dekt gewoon voor geen reet. Al staat er "dekt in een keer" op de verpakking
In de dadel.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens hoe je dat maakt, waar laat je de chorizo?
maar homo's dekken toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
Schilderen is vervelend. Maar het grootste en het meest kutte werk is af.
En de dure muurverf van flexa(of histor?) dekt gewoon voor geen reet. Al staat er "dekt in een keer" op de verpakking
Carnaval vierenquote:
fijn gesneden dus denk ik, en dan bacon om de dadel, en dan ook nog in de oven?quote:
Naar berlijn en dan niet naar Berghain gaan?quote:
mosterdgeel over wit.... maar dekt voor geen meter....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welke kleur heb je?
en over welke kleur moet het heen?
Wel in Toronto.. en daar is ook een heel "gay-district"quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Stroekie het volgende:
Denemarken was wel leuk en gezellig
flink aan de wijn gezeten, en goed kunnen bijkletsen en de volgende vakantie wordt Canada
Iemand ooit in Montreal geweest?
volgens de roughguide moet het een soort homo mekka van Noord America zijn
eerste vraag, is de muur niet vet?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mosterdgeel over wit.... maar dekt voor geen meter....
niet vet, maar ik ben opgelicht.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eerste vraag, is de muur niet vet?
ten tweede, tja het klinkt als een tegenstelling, hoe donkerder de kleur hoe moeilijker hij dekt, echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |