Ik heb de url van Ang3lquote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is er volgens mij in veel soorten.....
MSN ... NU!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb de url van Ang3l
heeft Ang3l een URL?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb de url van Ang3l
Er is geen doucheTV URLquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuJe weet wel beter
[..]
Ja is ookWerkte het maar zo!
Dat gaat dus per mail gewoon doorquote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben het kibbelen ook vast gemist...
Je kan niet iemand die er net een weke werkt jouw maandenlange zooi op z'n dak gooien en verwachten dat ie dáár nog uitkomt. Ik heb er al ene paar uur over gedaan om alleen al de openingsstand van de technische voorraad goed te krijgen zo in de war zat dat kreng.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Anders moeten ze verder zoeken
TRUT!quote:[..]
Dat gaat dus per mail gewoon door
Je wilt niet weeeeeten wat ie allemaal gezegd heeft tegen me
Ik bak ze alleen niet zo bruin als zij blijkbaar..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net de dadels met chorizo en bacon gemaakt
![]()
We zijn Tante Pret aan het nabootsen!
Wanneer ben jij er op?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen doucheTV URL
Da's gewoon Skype!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan niet iemand die er net een weke werkt jouw maandenlange zooi op z'n dak gooien en verwachten dat ie dáár nog uitkomt. Ik heb er al ene paar uur over gedaan om alleen al de openingsstand van de technische voorraad goed te krijgen zo in de war zat dat kreng.
[..]
TRUT!
Mijn dadeltjes waren minder goed omwikkeld want de bacon was te dun gesneden en scheurde de hele tijd. Maar ook dàt drukte de Pret niet!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik bak ze alleen niet zo bruin als zij blijkbaar..
Maar dat mag de pret niet drukken
Ik ben live leukerquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik hou ook van jou
En nu ga ik strijken en douchen en afwassen en dat alllemaal in willekeurige volgorde, of misschien wel tegelijk
vertel eens hoe je dat maakt, waar laat je de chorizo?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net de dadels met chorizo en bacon gemaakt
![]()
We zijn Tante Pret aan het nabootsen!
Ik gok carnaval vierenquote:
ik zie de basis voor een lotgenotencontactgroepquote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Anders moeten ze verder zoeken
[..]
Dat gaat dus per mail gewoon door
Je wilt niet weeeeeten wat ie allemaal gezegd heeft tegen me
tja maar we mogen toch wel aangeven wat we denken, ik onderschrijf die gok, volgens mij is zelfs zaterdag de traditionele jaarlijkse dorint bedevaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |