Ik heb gehoord dat hij iemand neergeschoten heeft. Al dan niet dood, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Dat hi iets met drugs verbouwd/maakte in de oude whispers geloof ik eerder (wietkwekerij, xtc lab oid).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:13 schreef prupke het volgende:
het gaat goed hier
wie is er ook gepakt?? (kroegbaas)
valkenswaardse trivia
ik weet niet of het moet geloven......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij iemand neergeschoten heeft. Al dan niet dood, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Dat hi iets met drugs verbouwd/maakte in de oude whispers geloof ik eerder (wietkwekerij, xtc lab oid).
Het kan allemaal, wat ik weet zit hij iig nog vast dus het zal toch wel redelijk wat zijn. Ook omdat hij in opdracht van limburg noord is opgepakt. Ik blijf benieuwd iigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef prupke het volgende:
[..]
ik weet niet of het moet geloven......
maar daar hebben we de recherche voor toch??
zomaar uit het niets je kroeg overdragen aan kind.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het kan allemaal, wat ik weet zit hij iig nog vast dus het zal toch wel redelijk wat zijn. Ook omdat hij in opdracht van limburg noord is opgepakt. Ik blijf benieuwd iig.
Ik was er alleen vrijdagquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik vond het wel humor toen Ali B bijna werd geraakt door een glas bier net nadat ie zijn shirtje uittrok
Ow dat heb ik gemistquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik vond het wel humor toen Ali B bijna werd geraakt door een glas bier net nadat ie zijn shirtje uittrok
Zat daar vroeger geen frs ? Weet het niet zeker eigenlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef prupke het volgende:
iemand enig idee waarom er boven de winkel van van leest ook een FRS lichtbakje hangt?
Hij drinkt zeker roséquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:37 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Hij kwam wel goed terug btw, hij zei meteen 'wat is dit man ik lust niet eens bier'
frs hebben we volgens mij nooit gehad hierquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zat daar vroeger geen frs ? Weet het niet zeker eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:16 schreef Crack_ het volgende:ik vond het ook wel grappig dat dat crowsurfen helemaal niet lukte
arrestatieteam?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef DaMook het volgende:
Er kwamen net 3 hele dikke auto's met hele kleine blauwe lampjes op het dak voorbij gescheurd. Benieuwd wie ze nu weer op gaan pakken.
Waar ben je heen geweest ?:Dquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef joers1 het volgende:
[..]
arrestatieteam?
Ben net terug van vakantie...na 3 weken genieten.....moet de caravan zelfs nog uitpakken
in eigen land....kindercamping in Twente (speciaal voor de kids). Was écht super!!quote:
Na drie weken vakantie was ik blij verrast toen ik in de corsotent kwam. Ze hebben hard gewerkt en hoewel het weer een echte 'Dommelkant'-wagen wordt, is de sfeer supergoed en iedereen enthousiast!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef joers1 het volgende:
Van Leest en FRS zijn al jaren van één en dezelfde holding hoor....ooit de webshops van beide zaken gezien? Die waren vrijwel identiek en ze hebben vrijwel de identieke collectie...
Zie hier het bewijs:
http://www.hotfrog.nl/Companies/Free-Record-Shop-Holding-B-V
Hoe ist verder in valkenswird? Druk aant bouwen aan de corsowagens? Wij wel![]()
Als ik ruim een miljoen te besteden had koos ik toch wat anders uit denk ik...... een mooie woonboerderij of zo, met uitzicht op het bos zal het worden. Wel een zwembad in de tuin natuurlijk met jaccuzi. En ook nog een overdekt zwembad in de kelder. En een bar voor feestjes. En een mega-keuken. En ... en. .... en....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
http://www.funda.nl/koop/valkenswaard/huis-56599939-heistraat-62/
Ik wil dat huis. En ook al woon ik dan vlakbij crecendo blijf ik bij oruva
.
Bij ons schiet het trouwens best goed op. Vooral gezien de lage opkomst in de tent.
Ow en dat huis zal wel een droom blijven.
Oh ik ben ook zeer tevreden hoor! We hebben een dak boven ons hoofd, we hebben een volle koelkast en bovendien zijn we allemaal gezond. Mij hoor je niet klagen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:01 schreef joers1 het volgende:
Ik ben gewoon tevreden met wat we hebben
vanaaf weer bouwen aan de Damianusdreef
Gezond...dat kan ik niet echt zeggen over mezelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik ben ook zeer tevreden hoor! We hebben een dak boven ons hoofd, we hebben een volle koelkast en bovendien zijn we allemaal gezond. Mij hoor je niet klagen!
Maar als ik dan toch 1,5 miljoen uit zou mogen geven, dan....
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef joers1 het volgende:
[..]
Gezond...dat kan ik niet echt zeggen over mezelf
Hier ook zoietsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef moonmovies het volgende:
Het is hier nu gewoon 36 graden in de schaduw!
Even als mosterd na de maaltijd,quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
frs hebben we volgens mij nooit gehad hier
Klopt en dat is niet eens zo gek lang geledenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Even als mosterd na de maaltijd,
Op de huidige plek van VanLeest heeft vroeger de FRS gezeten
ben niet zo'n shopgirl hequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Even als mosterd na de maaltijd,
Op de huidige plek van VanLeest heeft vroeger de FRS gezeten
Haha winning wheelquote:Op woensdag 16 september 2009 07:25 schreef Tezz het volgende:
Hazestraat heeft terecht gewonnen, het was gewoon de mooiste wagen. Ik zou wel willen zeggen tegen de dames en heren van Hazestraat: 'Never change a winning wheel!"
Wij (Dommelkant) waren tevreden. Het was prima zo. We leren ieder jaar bij en we hebben een leuk bouwjaar gehad dus wat wil je nog meer!
Oruva verdiende in mijn ogen geen laatste plaats, ik vond hem prachtig! (maar daar waren de meningen wel over verdeeld....)
Reisvenne viel me een beetje tegen. Schitterend prikwerk, dat wel, maar toch, ik miste iets!
Corsozondag was reuze gezellig, corsomaandag heb ik helaas moeten missen vanwege een klein probleempje met mijn dochtertje (ze was het logeren zooooooo beu dat ik haar met geen mogelijkheid naar de oppas kreeg).
Ongelooflijk hoe veel mensen dat zeiden en hoe vaak we dat al gehoord hebben...wij zelf hadden, na het zien van alle anderen, zoiets van: "we zitten niet bij de eerste 6. Voor ons (en voor mij) zaten: Hazestraat, Kerkakkers, Oud Dommelen en Stadsebergen alle 4 sowieso vóór ons, evenals ook Graafschap. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:23 schreef Tezz het volgende:
Joeri, complimenten voor Dommeldal ! Schitterende wagen...... En vierde plaats had een tweede moeten zijn....
Oe ja die was lekker die Schrobbelaer! Heb je me gezien? (weet je uberhaupt trouwens wel wie ik ben)quote:Op woensdag 16 september 2009 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe veel mensen dat zeiden en hoe vaak we dat al gehoord hebben...wij zelf hadden, na het zien van alle anderen, zoiets van: "we zitten niet bij de eerste 6. Voor ons (en voor mij) zaten: Hazestraat, Kerkakkers, Oud Dommelen en Stadsebergen alle 4 sowieso vóór ons, evenals ook Graafschap. Maar bedankt voor het compliment.
Ik ben vrijdagavond/nacht nog even bij Dommelkant in de tent geweest (met 2 andere Dommeldallers) toen werd net de Schrobbeler uitgedeeld
Dan zal het een vriendin van me geweest zijn, aan je beschrijving te horen........quote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef joers1 het volgende:
Geen idee wie je bent, jij wel wie ik ben dan? Stond zat je te prikken en zo ja, waar ergens?
Ik heb een tijdje achterin de hoek gestaan en recht voor me zat een blonde dame te prikken (op ongeveer twee meter, op een steiger dacht ik) en die kwam net de trap af toen ik passeerde....zou toevallig zijn als jij dát wasIk heb tegen die dame nog "hallo" gezegd en kreeg een vriendelijke "hoi" terug (jaja dát weet ik nog)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |