Die winkel liep schijnbaar goed genoeg, heeft het toch lang volgehoudenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef joers1 het volgende:
Een lampenwinkel...die tóch al niet zo geweldig liep...ik vind de 4 woningen erger dan die ene winkel
4 woningen toch ? Nou ja , voor de mensen die er woonde is dit gewoon een ramp, ik zou niet weten wat ik moet als mijn persoonlijke spullen in vlammen opgaan. Meeste wat ik hier heb geeft niet zoveel, is allemaal vervangbaar, maar bij mijn ouders liggen nog wel wat dingen zoals fotoboeken die ik liever behoud en ook sommige andere dingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef joers1 het volgende:
zo goed liep ie écht niet....geloof me(ik "ken" de eigenaar)
Brand is nooit leuk...ook dat weet ik uit ervaring. Maar ik heb meer moeite met het verlies van 2 woningen dan van één winkelpand
Joers komt me bekend voor, crescendo ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:58 schreef joers1 het volgende:
jammer eigenlijk....er zijn leukere dingen i nValkenswaard dan branden....
jazeker...ik zit bij een buurtschap ja, maar fotoverkoper????? Neuh niet echt
Nope helaasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joers komt me bekend voor, crescendo ?
Ah dommeldal, van het corsoforum kwam jou naam me dus bekend voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nope helaas
Ik woon in Dommelen....en dus een Dommels buurtschap
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dommeldal, van het corsoforum kwam jou naam me dus bekend voor. Ik ben MvdH tegenwoordig
.
Slaap lekker en kom een keer een pilsje drinkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
En wij gaan hard....althans...onze wagen
Ik ben er trouwens weg van.....vrouwtje wil plat
wie wist niet dat er daar vanalles "mis" was dan???quote:
Ze verkochten niksquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:32 schreef moonmovies het volgende:
Ok, ik mis iets, wat was er zo mis met die lampentent dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |