Geintje heh?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Jammer dat die vrije trap van Suarez er niet in ging. Ze hadden nooit verwacht dattie 'm rechtstreeks op de goal zou peren.
Ik snap ook niet waarom mensen dat altijd zingen als ze na de wedstrijd in het trappenhuis en de omloop lopen. Sowieso vind ik het triest als je zelf niet bovenaan staat, maar dan heb ik zoiets van: doe meer je best in het stadion.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast
Het hele stadion ging ook weer los met helemaal niets in r'dam, zelf niet gezongen aangezien het nergens opslaat.![]()
Die liedjes over de jupiler league waren veel leukerquote:Op zondag 15 februari 2009 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast
Het hele stadion ging ook weer los met helemaal niets in r'dam, zelf niet gezongen aangezien het nergens opslaat.![]()
quote:Klassieker prooi voor Ajax
AMSTERDAM - Leonardo wil Ajax aan het einde van het seizoen transfervrij verruilen voor het Griekse Panathinaikos van trainer Henk ten Cate. De Braziliaan had zondag als invaller een groot aandeel in de zege op zijn oude club Feyenoord (2-0). „Hij maakte inderdaad het verschil”, zei trainer Marco van Basten.
„Leonardo is een speler die honderd procent risico in zijn spel legt. Dat is spectaculair maar soms ook levensgevaarlijk”, verklaarde de trainer van Ajax. „Na vier duels zonder zege wilden we tegen Feyenoord in de eerste helft niet al te veel risico nemen. In de tweede helft hebben we Leonardo wel gebracht. Hij heeft het toen heel goed gedaan. Daar ben ik blij om, want we moesten echt weer een keer winnen.”
Van Basten legt zich ook nog niet neer bij een vertrek van Leonardo. „Zijn contract loopt pas aan het einde van het seizoen af. En als hij zoals vandaag tegen Feyenoord voetbalt, hebben we hem er heel graag bij.”
En er met rood afgingquote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ook mooi dat hij voor de rest een uitstekende wedstrijd speelde
Hij gaat al naar Griekenland.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef MaryyJane het volgende:
Leo moet gewoon blijven, gaat vrijwel altijd dreiging vanuit
quote:Tiende rood in klassieker weer voor Feyenoord
ROTTERDAM - Dwight Tiendalli kreeg vanmiddag tegen Ajax de twijfelachtige eer om de tiende rode kaart in 'de klassieker' te ontvangen. De Feyenoorder kreeg zijn tweede gele kaart van scheidsrechter Pieter Vink.
Drie keer mocht een Ajacied met rood van het veld vertrekken, zeven keer was iemand van de Rotterdamse club de pineut. Op 22 oktober 2006 werden zelfs twee feyenoorders in dezelfde wedstrijd van het veld gestuurd, namelijk Sebastian Pardo en Pierre van Hooijdonk. Ajax won die ontmoeting in de Kuip met 4-0.
Zo weinig pasquote:Op zondag 15 februari 2009 17:42 schreef Breach het volgende:
En in de categorie nuteloze feitjes die ik jullie niet wil onthouden:
[..]
Leuk voor hemquote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef jna het volgende:
Huntelaar net z'n eerste goal gescoord voor Madrid
Dankjewel kut kakkies.quote:Arrestaties en spreekkoren bij topper
AMSTERDAM - De politie heeft zondag rond de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord in de Amsterdam ArenA dertig Ajax-supporters aangehouden wegens openlijke geweldpleging.
Op de tribune (F-side) werd vuurwerk afgestoken. FOTO ANP
Ook hieven Feyenoord-supporters na afloop bij hun vertrek met de trein kwetsende spreekkoren aan. Dat liet een politiewoordvoerder weten.
Voor het begin van de wedstrijd moest de Mobiele Eenheid optreden toen Ajax-fans supporters van Feyenoord die bij het stadion aankwamen, bekogelden met bijvoorbeeld flessen. De politie hield toen al 22 personen aan.
De Amsterdamse burgemeester Job Cohen en zijn Rotterdamse ambtgenoot Ahmed Aboutaleb lieten vrijdag weten streng op te treden bij ongeregeldheden tijdens het duel. Als supporters kwetsende spreekkoren zouden aanheffen, mogen beide teams de komende vijf jaar geen publiek meer meenemen naar uitwedstrijden tegen de aartsrivaal, waarschuwden ze.
Spreekkoren
De woordvoerder van de politie kon niet zeggen hoeveel Feyenoord-fans meededen aan de spreekkoren ('Hamas, Hamas, Joden aan het gas'). Maar volgens de zegsman waren het er genoeg om het duidelijk te horen. De politie verrichtte onder de Rotterdamse fans geen aanhoudingen. Wel zal ze de zaak rapporteren aan burgemeester Cohen, die vervolgens een besluit neemt.
De politie had extra personeel ingezet rond de wedstrijd na signalen dat het onrustig zou worden. Op diverse internetfora hitsten rivaliserende supporters elkaar de afgelopen dagen op. Donderdag werd de wedstrijd tussen de jeugdteams van Feyenoord en Ajax in De Kuip tijdelijk gestaakt nadat supporters vuurwerk op het veld hadden gegooid. Ook werden de spelers van Ajax tijdens het ingooien van ballen en het nemen van hoekschoppen bespuugd en bekogeld met voorwerpen en bier
Die gele was ziekquote:
Wat is daar leuk aan zo rookpot?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
AD zelfs ja.
[..]
Dankjewel kut kakkies.
410 is de F-side geworden
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef jna het volgende:
Huntelaar net z'n eerste goal gescoord voor Madrid
de rook was ook vrij vet kan ik zeggenquote:
Thanx! Jammer dat van Basten niet gewoon zegt: Urby blijft voorlopig "op 10" staanquote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20362
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20361
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20364
Urby, Leo en Van Basten interviews voor Eredivie Live, alleen in IE.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
de rook was ook vrij vet kan ik zeggen
AT5 nieuws nu trouwens
Ja, de 10 plek. Hoe lang gaat dat nog duren met Aissati?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Thanx! Jammer dat van Basten niet gewoon zegt: Urby blijft voorlopig "op 10" staan
Paar weken, hij gaat eerst een paar keer met het 2e spelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, de 10 plek. Hoe lang gaat dat nog duren met Aissati?
Ik stond daar bovenin naast het hek van het trainingsveld bij een camera en verslagever van at5. Komt er 1 of andere halve gare: EY EY IK HEB EEN STADIONVERBOD OMDAT IK EEN PLASTIC FLESJE LIET VALLEN WAAR EEN AGENT BIJ WAS, SERIEUS HOOR, ECHT WAAR!quote:
Hehe, dat ze de moeite nog nemen om hem te blurrenquote:
Ja weet ik haha, mag ie sinds ie dat heeft gezegd op het plateau staan?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja, dat is hij.
Nee, dat mag hij niet. En hij staat ook niet op het plateau.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja weet ik haha, mag ie sinds ie dat heeft gezegd op het plateau staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |