Dat hij gevaarlijk was. Het vervolg was waardeloos, maar hij deed mee aan het spel. Dat is al heel wat.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef sjimz het volgende:
Op basis van wat krijgt Kennedy trouwens een voldoende Rumille?
Gevaarlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat hij gevaarlijk was. Het vervolg was waardeloos, maar hij deed mee aan het spel. Dat is al heel wat.
Ik zag hem vaak genoeg meekomen met Suarez, stond in de 1e helft een paar keer goed vrij, maar kreeg de bal niet en hij heeft inderdaad een gevaarlijk kapselquote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gevaarlijk?
Ja hij schrikt vast mensen af met zijn kapsel maar om hem dan maar gelijk gevaarlijk te noemen.
Ik vond het ook wat mat allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Sfeer vond ik behoorlijk matig trouwens.
Nee hoor, de slechte man van Ajax is in de rust gewisseld.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Wooldoor het volgende:
Kennedy was de slechtste man aan Ajax zijde ik heb hem echt zeer weinig goed zien doen.
Anita viel goed in. Vermaelen was goed. Lindgren onopvallend, maar wel oke.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Tweede helft oppermachtig, Feyenoord heeft geen kans gehad.
Urby heel goed, Leo viel lekker in. Verder speelden Oleguer en Wielaert ook prima.
Dat moet toch iemand doen?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef peaceman het volgende:
Straks zal Heatwave ons wel gaan vertellen hoe het echt zit.
Ehmquote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef bloodysunday het volgende:
De verdediging stond ook lekker zo!![]()
En vond Oleguer niet echt slecht spelen.
Ik heb vorige week al gezegd dat ik je niet serieus meer neem, aangezien je een directe vraag aan jou verdomde fatsoenlijk te antwoorden, dus was ik wel heel benieuwd wat je deze week weer te zeuren hebt.quote:
Dit slaat natuurlijk nergens op Heatwave.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch jammer dat je moet winnen door een goal van een verdediger met spelers als Suarez en Sulejmani? Natuurlijk winnen is winnen...
Het werd precies de wedstrijd die ik van tevoren had voorgesteld.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, wat hadden we verwacht dan vooraf? F'noord is helemaal niets en Ajax is ook maar een matig team, leuke indivuduele spelers op papier, maar er komt weinig uit.
Hij kreeg de kans door het blok ervoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
EhmVerdediging is geen eens getest door die geweldige makaay.
Die van urby is natuurlijk leuk, maar je wint door de 1-0quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op Heatwave.![]()
De tweede goal werd niet gemaakt door een verdediger maar een aanvallende middenvelder, en bovendien waren Leo en Suarez beiden heel dichtbij (paal/lat) bij een goal.
Dat lag vast aan die betreffende spelers volgens Heatwave.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op Heatwave.![]()
De tweede goal werd niet gemaakt door een verdediger maar een aanvallende middenvelder, en bovendien waren Leo en Suarez beiden heel dichtbij (paal/lat) bij een goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |