Leven = FP, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef Longmen het volgende:
Late reactie:
[..]
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van test) , kon niet kijken vandaar. Zelfde geldt voor vorige week, deed ik andere dingen. Ik heb een leven naast t forum.
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Conclusie van vandaag
Feyenoord heeft de betere supporters
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef firecow het volgende:
[..]
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??
Ben je nou serieus of zit je te dollen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Huh? Ik dacht dat hij altijd een megafoon had... Daarmee legde hij als dictator van 410 zijn teksten op aan zijn volgelingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij willen HOEMPAPA Wij willen HOEMPAPA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |