quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat die knuppel nou met een microfoon?
Lief en leed?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat zijn de zeven kleuren dirkie, weet je dat niet?
Dat is het enige wat ik van de bewegende hand op foto gezet met een zwart iets in z'n hand kan makenquote:
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef BAAZ. het volgende:
Leuke wedstrijd, Ajax die eigenlijk totaa zonder inzet voetbalde en met speels gemak de doelpunten scoorden en Feyenoord dat zwoegend hun beste spel op tafel gooide maar niet goed genoeg was. Ik denk dat als Ajax had gespeeld zoals ze kunnen het nog wel eens 14-0 of 16-0 had kunnen worden.
Beetje respect ja. Hij mag op het plateau staan want hij is de capo.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik van de bewegende hand op foto gezet met een zwart iets in z'n hand kan maken
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van testquote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ajax 1-0 voor, Longmen in the house
Miste je vorige week al ?
Leven = FP, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef Longmen het volgende:
Late reactie:
[..]
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van test) , kon niet kijken vandaar. Zelfde geldt voor vorige week, deed ik andere dingen. Ik heb een leven naast t forum.
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Conclusie van vandaag
Feyenoord heeft de betere supporters
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef firecow het volgende:
[..]
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??
Ben je nou serieus of zit je te dollen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Huh? Ik dacht dat hij altijd een megafoon had... Daarmee legde hij als dictator van 410 zijn teksten op aan zijn volgelingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij willen HOEMPAPA Wij willen HOEMPAPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |