Juiste samenvatting. Vermaelen was ook goed vandaag trouwens. En Oleguer viel mij ook helemaal niet tegen. Dik verdiend gewonnen in elk geval!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef BigKahuna het volgende:
Dramatische eerste helft.
Goede Leonardo.
Goede Anita.
Goede Urby.
Veel te weinig gescoord, had zo 6-0 kunnen zjin.
quote:
Die floot idd erg makkelijk... Wat een domme overtreding van Tiendalli trouwens....quote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
En Vink floot ook belachelijk.
En die wedstrijden daarvoor met Hofland?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Hofland was best goed bezig de laatste weken. Met Hofland twee wedstrijden op rij de 0 gehouden, zonder Hofland meteen twee doelpunten tegen.
Jij ook met je nieuwe UI.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied, dan snap dat je hem goed vond
Vergelijkbaar met jouw Nederlands ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Dos37 het volgende:
Dramatische klassieker wat een niveau
Hij heeft maar 9 jaar bij Feyenoord gespeeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
voor feyenoorders een held, voor de rest een nobody. "" is dan ook niet op z'n plaats
of te jong... ik kan me voorstellen dat je hem niet herkent als je een jaar of 15 bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 9 jaar bij Feyenoord gespeeld.Je bent gewoon een idioot als je hem niet herkent.
Moet je nagaan wat er met Feyenoord zal gebeuren...quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax zwaar verdiend gewonnen. Maar wat gaat Ajax het nog zwaar krijgen in de competitie, een betere tegenstander zal dit Ajax makkelijk oprollen.
Ajax proficiat
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met jouw Nederlands ongeveer.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwah.
Tweede helft was van hoog niveau. De eerste helft kan ik je gelijk ingeven.
Meen je dit nou echt? Ajax viel dreigender aan, maar uitgespeelde kansen zag ik nog steeds nauwelijks, en combinaties waren al helemaal nauwelijks te ontdekken.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwah.
Tweede helft was van hoog niveau. De eerste helft kan ik je gelijk ingeven.
Niet van Feyenoord kant, 1e helft dreigender met aanvallen dan 2equote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tweede helft was wel echt Klassieker-waardig hoor.
Heb eigenlijk maar 1 aanval van Feyenoord gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet van Feyenoord kant, 1e helft dreigender met aanvallen dan 2e
Mwah 1e helft schot van Leerdam, en nog wat dreiging, die was 2e helft toch wel erg matigquote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb eigenlijk maar 1 aanval van Feyenoord gezien.
En hij speelde goedquote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef Spougle het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Oleguer was er weer bij he
Kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Hele eerste wedstrijd niet gehoord. Als wij wat zongen floten ze massaal ipv van zelf wat in te zetten. Pas toen Ajax scoorde kregen ze opeens een grote smoel.
Ja kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Hele eerste wedstrijd niet gehoord. Als wij wat zongen floten ze massaal ipv van zelf wat in te zetten. Pas toen Ajax scoorde kregen ze opeens een grote smoel.
Ach ja, als je 2-0 verliest moet je ergens je gelijk uit halen he? Slaap je nu wel lekker?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Zelfs de grootste jood uit het dorp hier die alles door een Ajax bril bekijkt smste me dat de Ajax supporters wel erg stil waren. Maar zo joods als hij is smste hij na de 1-0 meteen "Wat een sfeer he"quote:
90 procent van ajax fans wat ik hier lees is wat een mooie rook, nee dat is fijnquote:Op zondag 15 februari 2009 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, als je 2-0 verliest moet je ergens je gelijk uit halen he? Slaap je nu wel lekker?.
Wat een mooie rook?? Ze bedoelen toch niet de rook die van 410 af kwam? Leek wel carnaval met al die kleuren (groon, geel, paars, oranje etc)quote:Op zondag 15 februari 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
90 procent van ajax fans wat ik hier lees is wat een mooie rook, nee dat is fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |