Ja, zo raar,scoren ze, zijn ze nog blij ookquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat gek nu hoor je die ajax fans ineens
Je moet niet alles zo letterlijk nemen, gast.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Eh... ze moeten nog tegen Twente, AZ en PSV, en als ze zo spelen als de laatste wedstrijden denk ik dat ze nog heeeeeel wat gaan verliezen
Supporter ben je in voor en tegenspoed, niet alleen als je voorstaat.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo raar,scoren ze, zijn ze nog blij ook.
Komt er ook wel eens iets zinnigs uit een f'noorder?
Alsof iemand gaat roepen bij een wedstrijd tegen je aartsrivaal: 'Ja fuck, er ging misschien wel een overtreding aan vooraf, dan hoeft het van mij ook niet meer hoor'quote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef sezten het volgende:
En maar blijven janken als de scheids is tegen zit die ajacieden.
Nu hoor je ze niet
Hij moet de blunder bij de 1-0 toch goedmakenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef sammeh het volgende:
Alweer redding timmer?? Wat is dat toch vandaag
Jij ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen, gast.
Wie niet springt die is voor Zwolle.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef fransbreda het volgende:
Wat zingen ze nou??
Ach, ze waren wel erg stil hoor, toen het nog gelijk stond.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hm ... da's in mijn ogen wel vreemd ja. Okay, iedere fout bestraffen maar ... als er 3 spelers een fout maken op de shooter dan zou ik als ref 1 speler tot zondebok maken. Dus 2 vrije worpen. Tenzij een driepuntspoging.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb jij weleens gehad dat je in een wedstrijd was, er wordt een fout gemaakt op de shooter... en volgens de scheidsrechter in 1 aanval door 3 personen - resultaat ZES vrije worpen.
What the fuck?
helemaal niets in Rotterdamquote:
Ja idd voor de goal zaten hier idd alleen maar f'noorders..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Supporter ben je in voor en tegenspoed, niet alleen als je voorstaat.
Only sing when there winning.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er ook wel eens iets zinnigs uit een f'noorder?
Ja je hebt als Feijenoorder daarin geen keuze.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Supporter ben je in voor en tegenspoed, niet alleen als je voorstaat.
Iets met zn hoofd ofzo... Beetje dizzy!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Gabri eruit?
Voor de laatste keer ik ben geen Feyenoorderquote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je hebt als Feijenoorder daarin geen keuze.
Moeilijk taaltje he, Engelsquote:
Hoe episch faal je als dat alles is wat je kunt zeggen nadat je club over de knie gaat en een anale dildo ingepland krijgtquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat gek nu hoor je die ajax fans ineens
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef vanderaalst het volgende:
Wat mij altijd nog verbaasd is dat die ajax supporters, die de naam joden als geuzen naam gebruiken, altijd staan te springen als ze gaan zingen "wie niet springt die is geen jood".
ze springen, dus zijn het geen joden.
Lijkt me gewoon terecht. Beetje een Ik-weet-waar-je-huis-woont niveauquote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... da's in mijn ogen wel vreemd ja. Okay, iedere fout bestraffen maar ... als er 3 spelers een fout maken op de shooter dan zou ik als ref 1 speler tot zondebok maken. Dus 2 vrije worpen. Tenzij een driepuntspoging.
Ach ... ik ben ooit eens gediskwlificeerd wegens het opgeven van een foutief rugnummer. Situatie + inleiding: ik kom aan bij de sporthal en daar zie ik een van de refs uit zijn auto stappen. (Ja, ik herkende hem van een eerdere wedstrijd.) Snel bekijk ik zijn kentekenplaat en onthou de tekst. Tijdens de wedstrijd fluit die mafkees en vraagt wat is jerugnummer? Ik loop naar hem toe, kijk hem in de ogen en zeg "BX 13 LL". Hij maakt het gebaar van diskwalificerende fout en zegt "Jij kan douchen, ik laat me niet bedreigen!" HAHAHA ... wat een sufkut!
Is al rond met panathinaikos.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef erikh het volgende:
Leonardo speelt echt geweldig
Hoop echt dat Ajax hem toch nog even houdt,
Das ook wel overdreven.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef erikh het volgende:
Leonardo speelt echt geweldig
Hoop echt dat Ajax hem toch nog even houdt,
LOL! Scheidsrechters hebben geen humorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... da's in mijn ogen wel vreemd ja. Okay, iedere fout bestraffen maar ... als er 3 spelers een fout maken op de shooter dan zou ik als ref 1 speler tot zondebok maken. Dus 2 vrije worpen. Tenzij een driepuntspoging.
Ach ... ik ben ooit eens gediskwlificeerd wegens het opgeven van een foutief rugnummer. Situatie + inleiding: ik kom aan bij de sporthal en daar zie ik een van de refs uit zijn auto stappen. (Ja, ik herkende hem van een eerdere wedstrijd.) Snel bekijk ik zijn kentekenplaat en onthou de tekst. Tijdens de wedstrijd fluit die mafkees en vraagt wat is jerugnummer? Ik loop naar hem toe, kijk hem in de ogen en zeg "BX 13 LL". Hij maakt het gebaar van diskwalificerende fout en zegt "Jij kan douchen, ik laat me niet bedreigen!" HAHAHA ... wat een sufkut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |