Ja, zo raar,scoren ze, zijn ze nog blij ookquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat gek nu hoor je die ajax fans ineens

Je moet niet alles zo letterlijk nemen, gast.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Eh... ze moeten nog tegen Twente, AZ en PSV, en als ze zo spelen als de laatste wedstrijden denk ik dat ze nog heeeeeel wat gaan verliezen

Supporter ben je in voor en tegenspoed, niet alleen als je voorstaat.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo raar,scoren ze, zijn ze nog blij ook.
Komt er ook wel eens iets zinnigs uit een f'noorder?

Alsof iemand gaat roepen bij een wedstrijd tegen je aartsrivaal: 'Ja fuck, er ging misschien wel een overtreding aan vooraf, dan hoeft het van mij ook niet meer hoor'quote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef sezten het volgende:
En maar blijven janken als de scheids is tegen zit die ajacieden.
Nu hoor je ze niet

Hij moet de blunder bij de 1-0 toch goedmakenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef sammeh het volgende:
Alweer redding timmer?? Wat is dat toch vandaag

Jij ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen, gast.

Wie niet springt die is voor Zwolle.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef fransbreda het volgende:
Wat zingen ze nou??

Ach, ze waren wel erg stil hoor, toen het nog gelijk stond.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo raar,scoren ze, zijn ze nog blij ook.

Hm ... da's in mijn ogen wel vreemd ja. Okay, iedere fout bestraffen maar ... als er 3 spelers een fout maken op de shooter dan zou ik als ref 1 speler tot zondebok maken. Dus 2 vrije worpen. Tenzij een driepuntspoging.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb jij weleens gehad dat je in een wedstrijd was, er wordt een fout gemaakt op de shooter... en volgens de scheidsrechter in 1 aanval door 3 personen - resultaat ZES vrije worpen.
What the fuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |