TS vindt Jenssen ook slaapverwekkend . .quote:wel relaxed om ff Jensen te kijken voor ik ging slapen
Mwoah, hij had best leuke dingen. Naja, z'n gasten waren soms best lachen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef BasementDweller het volgende:
Was wel relaxt om bij in slaap te vallen bij die slechte mislukte ''humor'' ja.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:23 schreef Twerk het volgende:
Dat lijkt me eerder een zegen dat die niet-grappige dorpsidioot van de buis is.
Deze aflevering heb ik ook echt 10x gezien ofzo. Toppertjequote:Op zondag 15 februari 2009 13:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwoah, hij had best leuke dingen. Naja, z'n gasten waren soms best lachen.
Hier kan ik nog steeds hardop om lachen. Vooral als die neppe mee gaat zitten praten![]()
jij was me voorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:58 schreef Adelante het volgende:
Waarom kan ie niet bij sbs aan de slag, doelgroep is er wel.
WTF?!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwoah, hij had best leuke dingen. Naja, z'n gasten waren soms best lachen.
Hier kan ik nog steeds hardop om lachen. Vooral als die neppe mee gaat zitten praten![]()
Doet het alweerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF?!![]()
Ik zit dat filmpje te bekijken, spoel door naar 4.16: "We're sorry, this video is no longer available"
FAIL!!!11!!!!1quote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Jenssen, wat een kut programma. Eerst kraakte hij alle gasten altijd af en gaf Jan Paparazzi, dat was op zich nog wel beetje vermakelijk. Laatste jaren hemelde hij ineens iedereen op wat erg irritant werd
Met bassie en zijn auto iddquote:Op zondag 15 februari 2009 14:10 schreef Stansfield het volgende:
Op de radio was hij wel altid grappig. Zeker met Jan erbij.
niemand moet hem nogquote:Tina Nijkamp: ‘Robert Jensen niet welkom bij SBS’
Geplaatst op vrijdag 27 februari 2009 om 16:12
Programmadirecteur Tina Nijkamp van SBS 6 ziet talkshowhost Robert Jensen niet op het televisiescherm terugkeren bij SBS. Dat vertelt Nijkamp in een interview met De Volkskrant. Jan Paparazzi gaf onlangs zijn baan bij Radio Veronica op om aan een nieuw project te werken met Jensen. Bij RTL gaat dat niet gebeuren, en nu sluit ook SBS de deur. Nijkamp: “Jensen past totaal niet bij ons. En dat zal hij zelf ook wel beseffen denk ik. Niet bij SBS6 en voor zover ik weet ook niet bij Veronica of NET 5.“
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |