GOAAAAAAAAAAAAAALquote:Op zondag 15 februari 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
Willen jullie zo vriendelijk zijn eventuele doelpunten 2 minuten stil te houden, mijn stream loopt 2 minuten achter. Bedankt
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Reitsma: waarschijnlijk Fer... nee Leerdam... nee Bahia
Enige waar commentators nuttig voor zijn: het noemen van de namen, kan ie dat zelfs nietquote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Reitsma: waarschijnlijk Fer... nee Leerdam... nee Bahia
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord beter raakt, dan dat jij deed met je mislukte FIPO.
Een wedstrijd van hoog tempo, met veel fouten, best prettig om naar te kijken eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef venomsnake het volgende:
Nog steeds 0-0, had ik niet verwacht na een half uur spelen.
Zeg dat nou niet, zo kan ie toch zijn gal over ajax niet spuienquote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer anders best goed, ook van Ajax kant.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Heeft die Sulejmani eigenlijk wel 1 bal goed geraakt, deze wedstrijd?
Boeiend, hoort er een beetje bij hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
gaat het ajax publiek zeiken dat hij niet schiet, maar die joden gooien zelf dingen_! echt op ajax kun je trots zijn
Eenschquote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef NoizEkick het volgende:
Wel knap dat je dan net dat ene propje precies voor de bal krijgt.
Dat was al de 8ste keer in 3 wedstrijden dat Toivonen dat deedquote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Buitendam het volgende:
Voor eenzelfde actie kreeg Toivonen rood, kut Vink.
In Amsterdam wonen meer Tokkies, daarbij hebben Engelsen nog veel respect voor een tegenstander, Ajax meent dat het de beste is en zich alles kan permitterenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Ludacriss het volgende:
Ook echt propjes gooien. Als het Engeland was geweest hadden al die gooiers een levenslange stadionverbod gehad
Dat was dan ook een onterechte rode kaart.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Buitendam het volgende:
Voor eenzelfde actie kreeg Toivonen rood, kut Vink.
In de rust hoop ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer gaat Reitsma met pensioen?
Zaten ook aanstekers tussen, maarja gebeurt bij Twente ook als feyenoord een corner neemt.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe zielig als je jezelf daar druk over maakt.
Ja, straks gooien ze een granaat vermomd als propjequote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Ludacriss het volgende:
Ook echt propjes gooien. Als het Engeland was geweest hadden al die gooiers een levenslange stadionverbod gehad
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, straks gooien ze een granaat vermomd als propje
Waar maak je jezelf druk om, droeftoeterquote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
gaat het ajax publiek zeiken dat hij niet schiet, maar die joden gooien zelf dingen_! echt op ajax kun je trots zijn
eh nee?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:03 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Dat was al de 8ste keer in 3 wedstrijden dat Toivonen dat deed
ga toch weg man, onopgeleid havenslavenvolk in r'dam, de tokkies zijn nog beschaafde mensen daarquote:Op zondag 15 februari 2009 13:03 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen meer Tokkies, daarbij hebben Engelsen nog veel respect voor een tegenstander, Ajax meent dat het de beste is en zich alles kan permitteren
Er zijn nog 67.809 wachtenden voor u.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn nog 67.809 wachtenden voor u.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het KorfbalTennis topic zitten
Link?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het Korfbal topic zitten
Korfbalquote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het Korfbal topic zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals.quote:
Ik kon het ook al niet gelovenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:08 schreef sammeh het volgende:
Redding timmer??
HOAX!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:08 schreef HocBarr het volgende:
Supporters aangehouden bij Ajax-Feyenoord
AMSTERDAM - De Mobiele Eenheid (ME) van de politie heeft zondag voor de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam Arena moeten optreden omdat er ongeregeldheden waren uitgebroken.
Zij hield 22 personen aan wegens openlijke geweldpleging, liet een woordvoerder weten.
Alle arrestanten zijn aanhangers van Ajax. De meeste van hen werden opgepakt omdat ze de supporters van Feyenoord die bij het stadion aankwamen, bekogelden met bijvoorbeeld flessen.
Ja, dat hebben we afgelopen woensdag gezienquote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Vrij schieten vanaf 20-25 meter noem ik niet echt kansen hoor
Ze hebben allebei hetzelfde shirt aan he..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef borisz het volgende:
Theo
Gabri en Kennedy door elkaar halen.
Urby speelt toch al tijden geen linksback meerquote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Misschien dat van Basten eindelijk eens ziet dat het geen verdediger is.
Het is echt om te huilen jaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Reitsma: Bakircioglu ligt op de grond.... of is het Kennedy? ehh Gabri..
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef Elusive het volgende:
heeft iemand een stream met engels commentaar oid ? ik kan die ouwe lul op eredivisielive niet meer aanhoren
wat één depressieve mono-tone smerige takke hond bah, verpest de hele wedstrijd
Je bandje blijft hangen, droeftoeterquote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef VatosLoco het volgende:
De stilte in het stadion![]()
![]()
![]()
Dat kan alleen bij Ajax, daar hoor je spelden vallen![]()
![]()
Tja alleen Suarez is makkelijk te herkennen, de persoon wat om de 2 min op de grond ligt.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Reitsma: Bakircioglu ligt op de grond.... of is het Kennedy? ehh Gabri..
De talentpoolquote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef bosb het volgende:
Heeft die Reitsma zn pensioen in fnoord gestoken ofzo???
Snel mag ik hopenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer gaat Reitsma met pensioen?
Hahaha.. droeftoeter.... dat is grappig.. heb je pas 10x gezegd in dit topic ... lutserquote:Op zondag 15 februari 2009 13:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je bandje blijft hangen, droeftoeter.
Vertonghen en Enoh absent, Schilder zou kunnenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef erikh het volgende:
Anita erin voor gabri??? Sorry maar hebben we nou geen betere middenvelders dan Anita?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef Espabilado het volgende:
Haha Theo zou zich nog serieus afvragen of nou Vennegoor óf Hesselink er in komt
Teer eens even op met je negatieve gezeik de hele tijd.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hahaha.. droeftoeter.... dat is grappig.. heb je pas 10x gezegd in dit topic ... lutser![]()
![]()
Nu begrijp ik waarom het zo stil is in de Arena, de Die-Hard ajax supporters zitten thuis op het fok forum
En waar zit jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hahaha.. droeftoeter.... dat is grappig.. heb je pas 10x gezegd in dit topic ... lutser![]()
![]()
Nu begrijp ik waarom het zo stil is in de Arena, de Die-Hard ajax supporters zitten thuis op het fok forum
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef Paul het volgende:
ok
JALALLAAAAAAAAAAAA AJAX AMSTERDAAAAAAAAAM
LITMAAAAAAAANEN OOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LITMANEN OHOOOOOOOO
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef Barca het volgende:
Anita erin, gaat helemaal goed komen nu!
Ga maar vast bedenken wat voor excuses je hebt als Ajax dalijk voorstaat flapdrolletjequote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
![]()
Kerel, support een andere club als je niet tegen kritiek kan, jij zet op iedereen te zeiken die tegen Ajax is, ik heb gewoon een hekel aan Ajax punt uit, ben deze wedstrijd voor Feyenoord, en hoop dat ze winnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:14 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Teer eens even op met je negatieve gezeik de hele tijd.
Heitinga is wegquote:
Je nomineert jezelf voor het "De plank misgeslagen"-topic?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef Barca het volgende:
voor feyenoord jaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef Barca het volgende:
Het zou terecht zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Suarez zit weer te kloten. Die zal nog wel geel krijgen.
Die van jou zijn al klaar? Ligt aan de scheids?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ga maar vast bedenken wat voor excuses je hebt als Ajax dalijk voorstaat flapdrolletje
Je kan zien dat ie uit vorm is.. Hij loopt zich te ergeren en gaat zich nu met allemaal dingen bezig houden behalve met voetballen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Suarez zit weer te kloten. Die zal nog wel geel krijgen.
Hier of op het veld? Of allebei?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Het niveau wordt steeds lager, lijkt het wel
Gefeliciteerd, je faalt EPISCH!!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax of Feyenoord
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef Palmboom313 het volgende:
0-0 Nou daar ben ik niet ontevreden mee.
Lijkt me lastig als je zit.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Ludacriss het volgende:
Feyenoord zit alleen maar te verdedigen.
Niet als hij voor AZ isquote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je faalt EPISCH!!![]()
Allebeiquote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier of op het veld? Of allebei?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Kerel, support een andere club als je niet tegen kritiek kan, jij zet op iedereen te zeiken die tegen Ajax is, ik heb gewoon een hekel aan Ajax punt uit, ben deze wedstrijd voor Feyenoord, en hoop dat ze winnen.
Maybe voor jou het idee om alleen op een Ajax forum te gaan zitten![]()
Daarbij hou ik me nu weer met de wedstrijd bezig, mis de helft door jou
Valt wel mee, toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vink loopt weer ouderwets thuis te fluiten, tering.
Ik hoop het 0-0quote:Op zondag 15 februari 2009 13:19 schreef Superheld het volgende:
Het is te hopen dat ze snel beter gaan voetballen anders blijft het 0-0.
Welke wedstrijd zit jij te kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
Wat een wedstrijd, puntje van mijn stoel, alles zit erin: passie, strijdlust, tactiek, inzet, briljante acties van beide kanten, boeiende duels en prachtige individuele acties. In lange tijd niet meer zo'n wedstrijd gezien. Het is jammer dat er niet is gescoord maar dat is dan ook het enige.![]()
![]()
Alleen niet echt een bijzondere aanval van ze gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord speelt best redelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Welke wedstrijd zit jij te kijken![]()
Alleen de eerste 25 min was leuk, daarna lag het tempo een stuk lager en teveel persoonlijke fouten![]()
Sar-cas-mequote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Alleen de eerste 25 min was leuk, daarna lag het tempo een stuk lager en teveel persoonlijke fouten![]()
Hopelijk wat doelpunten in de 2e helft
Stuk voor stuk juist gehandeld hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vink loopt weer ouderwets thuis te fluiten, tering.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
sarcasme vriendquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hap Schnappiquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Whehehe, wat ben jij dom.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |