Ik heb een jaar of drie geleden nog een Duracell-sporttas gewonnenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit circuskaartjes gewonnen
Slim van de bedenkers.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Doet die het nog?
Ik heb ooit eens met een kleurwedstrijd een pop gewonnen die je kort en lang haar kon geven. Door een draaiknop op d'r rugHeb 'm nog steeds
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim van de bedenkers.
Ik heb heel wat poppen stekeltjes gegeven.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim van de bedenkers.
Ik heb heel wat poppen stekeltjes gegeven.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd B.!
@ Nem, ik hoorde dat de show van Theo Maassen goed is.
Zijn we alleen langsgelopen. Wiebel is daar wel geweest, maar dat is alweer een paar jaar terug.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gent... aaah.. dat is echt zo'n mooie stad
Binnenkort gaan wij er met het voetbalteam ook weer heen. Fantastisch!
Zijn jullie niet bij het waterhuis aan de bierkant geweest of het jeneverkot?
[ afbeelding ]
22 april om 20.00 uur.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Wat was trouwens ook alweer de exacte datum?
Staat genoteerd.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Doet die het nog?
Ik heb ooit eens met een kleurwedstrijd een pop gewonnen die je kort en lang haar kon geven. Door een draaiknop op d'r rugHeb 'm nog steeds
![]()
En doe momenteel mee met een prijsvraag op tweakers, maar dat wordt toch niks
Ik vond poppen niks aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt??
Mijn poppen waren heilig, daar was en ben ik echt superzuinig op
Zou wel stom zijn als dat kan.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik verbaas me er nog steeds over dat ik dat haar op een gegeven moment niet helemaal naar binnen heb gedraaidDat zou echt een actie voor mij zijn
Met genoeg kracht kan het vast welquote:
Het zou mij niks verbazen, maar ik ga het maar niet alsnog testenquote:
Blikkie trap?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond poppen niks aan.![]()
Alleen de oogleden met stiften blauw kleuren en de haren knippen vond ik leuk.![]()
Lego, fietsen en blikkie trap.
Dat doe ik nu nog.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
en heel, héél veel lezen en tekenen
Ik ben eigenlijk helemaal opgehouden met tekenen, echt zondequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
En de ware reden waarom iarl & Tinuviel aan kinderen zijn begonnen komt bovendrijven
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame youals je dan met speelgoed speelt kun je nog altijd naar de kleine wijzen
Zeg, jullie nemen Jair toch wel mee naar het museum waar hij 9 maanden lang naar vernoemd is he
Lees ik hier een verkapte AKQ-SC-meet-kennismaking-met-Jair poging?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Jair hoeft natuurlijk niet per se te kunnen lopen, praten, of te begrijpen wat het is he
Ik wil daar nog een keer heen, lijkt me echt gaaf![]()
Voel me weer hondsberoerdquote:
Jezusquote:Op maandag 16 februari 2009 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voel me weer hondsberoerdwas al onderweg naar amsterdam maar was al supermoe. Eenmaal buiten kreeg ik het warm en benauwd en behoorlijk duizelig. Ben maar weer teruggegaan en in bed gekropen.
ben zo ontzettend moe, ga even een tukkie doen.
hoe ver ben jij nu met private practice trouwens? Ik hoef alleen nog de crossovers te zien
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Wat flauw. Ik zit erover te denken om een trolley te kopen, zie ik een heel goedkope. Voor 10 euro bij de hema. Dus ik dacht, ik ga eens even op internet kijken. Blijkt het alleen de tas te zijn en moet je de steun met wieltjes nog erbij kopen, ook voor 10 euroLeek me handig voor in de trein enzo
Nee, ik wil juist met grote wielen. En ja, ze zijn heel erg lelijk, maar het lijkt me handig om met de trein naar Lowlands te gaan, ook met al dat grind en gras daar. Vorig jaar had ik een 'gewone' trolley met kleine wielen, maar die liepen helemaal stukquote:Op maandag 16 februari 2009 16:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wordt ook een jaartje ouder![]()
een rolkoffer misschien een optie?
Ja zeg, ik ga lekker naar huis, naar m'n vrouw en zoon toe, maar denk maar niet dat ik dan niks meer te doen hebquote:
dat is veel geldquote:Arrow Classic Rock heeft een betalingsachterstand van 6.852.500 euro, de betalingsachterstand van Arrow Jazz FM bedraagt 2.039.120 euro. Opgeteld staat Arrow 8.891.710 miljoen euro bij de Staat in het krijt. Volgens een woordvoerder van de toezichthouder zijn de betalingsproblemen begonnen in mei 2007.
M'n moeder heeft zo'n ding gekregen van m'n zus, bij de Ikea weg. Geen idee hoe duur die was trouwensquote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist met grote wielen. En ja, ze zijn heel erg lelijk, maar het lijkt me handig om met de trein naar Lowlands te gaan, ook met al dat grind en gras daar. Vorig jaar had ik een 'gewone' trolley met kleine wielen, maar die liepen helemaal stuk
Koop dan gewoon een backpack. Dat is veel steviger, handiger en er kan meer in. Het hoeft niet erg duur te zijn en je kunt 'm ook gebruiken buiten Lowlands om.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef B.ertha het volgende:
Nee, ik wil juist met grote wielen. En ja, ze zijn heel erg lelijk, maar het lijkt me handig om met de trein naar Lowlands te gaan, ook met al dat grind en gras daar. Vorig jaar had ik een 'gewone' trolley met kleine wielen, maar die liepen helemaal stuk
Backpack FTWquote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
heb ik, maar daar past niet alles in. En ik had vorig jaar een veel te zware tas, ik kreeg er rugpijn vanquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een backpack. Dat is veel steviger, handiger en er kan meer in. Het hoeft niet erg duur te zijn en je kunt 'm ook gebruiken buiten Lowlands om.
Die fietstrolleytas van de Hema ziet er wel leuk uit, maar die is duur!
ik sluit me hier volledig bij aan (alhoewel ik tegenwoordig vanwege mijn werk ben toegetreden tot de koffergebruikersquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een backpack. Dat is veel steviger, handiger en er kan meer in. Het hoeft niet erg duur te zijn en je kunt 'm ook gebruiken buiten Lowlands om.
Die fietstrolleytas van de Hema ziet er wel leuk uit, maar die is duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |