Word gezongen door een man,een vriend stuurde het mij een aantal jaar terug. Dus heel nieuw is het niet, maar ik dacht ook niet echt oud. Meer weet ik helaas even nietquote:Op maandag 23 februari 2009 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn? Ik kan tientallen rocknummers met lange intro bedenken...
Man/vrouw/oud/nieuw/eventuele clip, enz...
Iets dat erop lijkt?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Word gezongen door een man,een vriend stuurde het mij een aantal jaar terug. Dus heel nieuw is het niet, maar ik dacht ook niet echt oud. Meer weet ik helaas even niet
Volgens mij ook niet heel erg bekend trouwens.
Dan denk ik hier aan...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nee helaas..
De intro is een soort van spanning opbouwend deuntje, zo van: dum, dum, dum.... dum, dum, dum...
Nope, helaas. Het nummer dat ik bedoel is wat vrolijker en sneller. Wordt wel gezongen door een vrouw trouwens.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef Robje82 het volgende:
[..]
Orjan Nilsen - Be As One (La Guitarra) ??
Niemand hier die deze kent ?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:56 schreef Taliesin-DS het volgende:
Weet iemand titel/artiest van het nummer op de achtergrond van de Time Warp reclame op discovery ?
Reclame is hier te zien: http://www.discoverychannel.co.uk/nl/timewarp/
Het filmpje waar het over gaat zou vanzelf moeten starten.
Nee sorry daar lijkt het ook niet echt op. Je hoort in de intro bijna niks behalve dan dat 'dum, dum, dum', geluidje steeds.quote:
Hmm, dit wordt nog erg moeilijk. Kun je de intro neuriën?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nee sorry daar lijkt het ook niet echt op. Je hoort in de intro bijna niks behalve dan dat 'dum, dum, dum', geluidje steeds.
Doet Poison je aan de intro, de melodie of de stijl denken? En het was nog niet zo oud zei je? Hmm...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:13 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik kan het niet echt neuriën, daarvoor is het te laag
Er komt niet echt iets in de buurt van wat je hebt gepost, wat misschien in de buurt komt is Poison van Alice Cooper. Althans, die hoorde ik net en daardoor dacht ik dus ineens weer aan dit liedje wat ik nu zoek.
Nee sorry dat lijkt er helemaal niet op, wel een leuk liedjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef innepin het volgende:
Is ook dum dum dum, en een man, en niet zo heel oud
Deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:58 schreef Bostonian het volgende:
Ik zoek een dance track die ik hoorde op Slam FM. Echt veel weet ik er niet meer van anders dan dat een man het zong. En hij zong (volgens mij): I told you bout a thousand times. En iets met inside your brain ofzo maar dat is meer op de achtergrond.
Tsjaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Long shot, maar ik zoek een carnavalskraker met de tekst: La la la la la la la la (etc.).
M;n vriend en ik lopen hem al de hele tijd te zingen, en aangezien de tekst alleen maar lalalala is, kan ik er ook niet op googlenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
TsjaDie smile zegt al genoeg...
Long shot suggestie dan maar: Talk of the town - The la-la song?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Long shot, maar ik zoek een carnavalskraker met de tekst: La la la la la la la la (etc.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |