Series kijken op je werk, wat een luizenbaan heb je danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef boskameel het volgende:
Toch maar ff op mijn werk gekeken, is toch rustig hier.
Ik had de trailer gekeken van deze ep, en daarin kwam dat moment op mij nogal geforceerd over. Maar tijdens de ep zelf was het toch wel even een 'brok in het keeltje' moment.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:17 schreef Myers het volgende:
Mooiste stukje vond ik trouwens de scene tussen Renee en Jack tegen het eind. Moest wel even een traantje wegpinken toen.Vind Annie Wersching erg goed gecast. Leukste vrouwelijke personage ooit in de serie.
De president zal toch wel weer gratie verlenen, zoals in de vorige seizoenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:47 schreef scanman01 het volgende:
En als ik Bill goed begrepen heb loopt Jack risico levenslang de gevangenis in te gaan?De man heeft 6 keer Amerika zo'n beetje van de ondergang gered en krijgt misschien levenslang? De schrijvers draaien wel een beetje door wat dat betreft.
Jack is nu voor het eerst opgepakt volgens mij, dus wie bedoel je dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef boskameel het volgende:
[..]
De president zal toch wel weer gratie verlenen, zoals in de vorige seizoenen.
We wisten allemaal, na Redemption, dat die Juma de hoge piet was, dus het was te verwachten ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk houden ze het spannend de komende afleveringen, het zat er natuurlijk dik in dat er nog iemand boven Dubaku iets zou ondernemen.
Ik heb zo het flauwe vermoeden dat het dus niet zo'n simpel sd kaartje was, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"I've never seen anything like this!"
Dat weet Sjek toch niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo het flauwe vermoeden dat het dus niet zo'n simpel sd kaartje was, denk je ook niet?
Dan wordt Moss helemaal gekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:14 schreef Merel het volgende:
Zouden Jack en agent Walker nog een setje worden?
Dat wilde ik ook net schrijven. Heel opvallend. Blijkbaar hebben een aantal mensen tijdens de lange pauze goede nieuwe ideeën gehad en beginnen ze nu met een totaal nieuw verhaal. De 10e afleveringen leek echt wel het laatste deel en in de laatste 5 minuten hebben ze er even een hele nieuwe verhaallijn ingeknald.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef drGoeroe het volgende:
De eerste twee afleveringen na de nieuwe start van de opnames (na de staking) ronden gelijk alle verhaallijnen af. Dat zegt genoeg, ze springen gelijk over op een nieuw verhaal, en dat bevalt mij prima
Ik wantrouw em ook nog jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Repeat het volgende:
Zeer goeie ep. Ik had wel verwacht dat ze die mol in de FBI nog lang niet te pakken zouden krijgen, maar dat ging dus verrassend snel...
Wel raar dat er niet direct een bericht uitgegaan is wie dan de mol in de regering is. Ik zat echt te wachten op het moment dat die chief of staff afgevoerd zou worden
Dat is idd wel een foutje eigenlijk, want zoiets zou normaal heel snel gaan verwacht ik. Misschien is die Ryan niet zo'n enorm hoge piet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Repeat het volgende:
Zeer goeie ep. Ik had wel verwacht dat ze die mol in de FBI nog lang niet te pakken zouden krijgen, maar dat ging dus verrassend snel...
Wel raar dat er niet direct een bericht uitgegaan is wie dan de mol in de regering is. Ik zat echt te wachten op het moment dat die chief of staff afgevoerd zou worden
Beste seizoen ooit als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:14 schreef Merel het volgende:
Zouden Jack en agent Walker nog een setje worden?
Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We wisten allemaal, na Redemption, dat die Juma de hoge piet was, dus het was te verwachten ja.
Nah, dat is dan net weer iets té..quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:37 schreef Myers het volgende:
[..]
Beste seizoen ooit als dat gebeurt.![]()
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:34 schreef Xrenity het volgende:
Ja idd, dat is gewoon een scriptfout. Jack mag niemand vertrouwen, maar geeft dat ding aan de eerste de beste heli piloot.
Vond het ook vrij raar dat Jack hem zomaar op straat liet liggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:34 schreef Xrenity het volgende:
Ja idd, dat is gewoon een scriptfout. Jack mag niemand vertrouwen, maar geeft dat ding aan de eerste de beste heli piloot.
Overigens ook wel niet-24 achtig om dubaku niet te laten verdwijnen toen ze even met die vriendin bezig waren
Ik had ook verwacht dat Dubako op was gestaan en weg was gelopen inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook vrij raar dat Jack hem zomaar op straat liet liggen.
Ik denk dat iedereen hier dat wel opviel, ik zat ook al te kijken van 'wtf, hij ligt er nog' en 'wtf, waarom breng je 'm niet zelfquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:34 schreef Xrenity het volgende:
Overigens ook wel niet-24 achtig om dubaku niet te laten verdwijnen toen ze even met die vriendin bezig waren
De laatste twee afleveringen waren de eersten van ná de schrijversstaking. Het lijkt er echt op dat ze in het jaar pauze iets anders bedacht hebben en daarom nu in deze 2 afleveringen het oude verhaal even snel hebben afgehandeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:31 schreef t-x-m het volgende:
Alles liep zo en zo behoorlijk soepel...
Ik had nog verwacht dat toen Jack Marika uit die bus ging trekken, Dubako er van tussen zou gaan! Ook het zo snel ontmaskeren van de 'leaks' binnen de FBI ging wel erg snel voor 24 begrippen!?
Ben benieuwd of seizoen 7.2 ook zo snel zal gaan! Ik vind het best
Wayne niet, het zal de VP wel worden dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Aanslag op het witte huis > Mike of wayne komt terug ter vervaning??
En de VP blijkt Jon Voight te zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wayne niet, het zal de VP wel worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |